quote:
quote:
Die van jou staat zeker in de top2000. Ik vind het wat te lang.quote:
Okquote:Op vrijdag 4 december 2020 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die van jou staat zeker in de top2000. Ik vind het wat te lang.
Lekker hoor die!quote:
Nee, jij?quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:30 schreef IxCalypso het volgende:
Laten jullie je inenten mochten jullie ervoor in aanmerking komen?
Ik vind t allemaal te gehaast. Wat vind jij?quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:30 schreef IxCalypso het volgende:
Laten jullie je inenten mochten jullie ervoor in aanmerking komen?
Mijne ook.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:51 schreef IxCalypso het volgende:
Terwijl hij wel in de risicogroep valt.
DM gesprekquote:Op zaterdag 5 december 2020 00:50 schreef IxCalypso het volgende:
Nee ik ook niet.
Mijn pa was vandaag hier, en hij heeft afgelopen maand én een griepprik gekregen én een prik tegen pneumokokken (omdat hij de laatste 3 jaar een longontsteking had). In Maart had hij corona, maar ook hij wil het eerst aanzien.
Mijn vader wel, 76, heeft Corona gehad in maart en al 3 jaar op rij een longonsteking.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, hij valt wel in de risicogroep.
Yeah rightquote:Op zaterdag 5 december 2020 00:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kan niet DMen, dat is ooit geblokkeerd.
Oei. Mijn pa tikt de 81 jaar aan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn vader wel, 76, heeft Corona gehad in maart en al 3 jaar op rij een longonsteking.
Maar jij is er zo nuchter onder.
Niet eigenwijs op de manier zoals sommige antivaxxers zijn. Mijn vader is iemand die alles van alle kanten overdenkt.
Is zijn gezondheid normaal gesproken goed?quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oei. Mijn pa tikt de 81 jaar aan.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Is zijn gezondheid normaal gesproken goed?
Geloof er niks van, klik dan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:00 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zie jouw DM Stray, maar ik mag niet antwoorden
Dat is al eeuwen zo, dankzij Greys en Killem.quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geloof er niks van, klik dan.Meen je niet.
Eeuwen?quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is al eeuwen zo, dankzij Greys en Killem.
Nooit gezien, is t wat?quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
Lost![]()
Zo goed, een van de beste series ever. Ook de serie dat het eerst was in online fuzz.
Foutjequote:Op zaterdag 5 december 2020 01:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan jezelf?
Zou je echt een hippie willen zijn? ^^quote:
Jij?quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zou je echt een hippie willen zijn? ^^
Ah ok.quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
Ik niet.. love sex drugs en al die andere dingen, teveel
Mezelf kennende ging ik helemaal los in die tijd of ik kreeg er een enorme hekel aan, wat ook echt gebeurde geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 01:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mezelf kennende ging ik helemaal los in die tijd of ik kreeg er een enorme hekel aan, wat ook echt gebeurde geloof ik.
Kwestie van je grenzen leren kennen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 02:00 schreef IxCalypso het volgende:
Achteraf gezien werkte het ook niet echt, was leuk voor even, de ellende kwam later
Ja geinig was datquote:Op woensdag 2 december 2020 01:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb dr lang niet gezien hier en ze heeft dit topic geopend. Die naam doet meestal wel een belletje rinkelen
Ik heb hele sterke grenzen en hele zwakke.quote:Op zaterdag 5 december 2020 02:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Kwestie van je grenzen leren kennen.
Neequote:Op zaterdag 5 december 2020 02:19 schreef IxCalypso het volgende:
Mis jij artiesten als ze er niet meer zijn?
Je hebt altijd hun muziek nog.quote:Op zaterdag 5 december 2020 02:22 schreef IxCalypso het volgende:
Ik mis Prince, Bowie, Michael, George, ja ik mis ze
Ik was erg drukkig met werk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
Wel jammer dat @:Pharkus niet reageerde op onze leuke mailconvo ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |