quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef K.loon het volgende:
[..]
GEEF JE ADRES MAAR.
Ik heb al uitgevogeld wie het is, en je mag haar helemaal hebben
Duidelijkquote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Onbetrouwbaar sekreet dat het is
Jammer xFriendx. Kan me wel voorstellen als het heel leuk was dat je het wel mist.quote:Op maandag 21 december 2020 09:59 schreef xFriendx het volgende:
Even een korte update: tijdje gedate, maand of 3, echt heel leuk. Helaas is dat afgelopen weekend gestopt.
Was geen ruimte voor een relatie van haar kant, gezien haar situatie kon ik het ook wel plaatsen. No hard feelings dus, wel even rot natuurlijk, vooral omdat ik ook denk dat zij het geluk verdient en dit door omstandigheden niet kan. Gelukkig ben ik er niet van afhankelijk voor het geluk dus gaan we vrolijk door met leven![]()
@:El_Thijs
Ja is het ook. Maar ik kijk er ondanks dat het nu over is met goede gevoelens op terug. Er is geen ruzie of zo en ze heeft mij veel leuke momenten gebracht en dat koester ik.quote:Op maandag 21 december 2020 10:05 schreef Womanly het volgende:
[..]
Jammer xFriendx. Kan me wel voorstellen als het heel leuk was dat je het wel mist.
Dat klinkt als een heel gezonde instelling.quote:Op maandag 21 december 2020 10:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar ik kijk er ondanks dat het nu over is met goede gevoelens op terug. Er is geen ruzie of zo en ze heeft mij veel leuke momenten gebracht en dat koester ik.
Het is uiteraard nu even wennen weer, maar ik heb een fijn huis, lekker hardlopen (sportschool kan even niet), familie is gezond, fijne vrienden en vriendinnen, dus ik heb niets te klagen. En je leert er ook altijd weer van en dat neem ik weer mee. Mijn geloof in de liefde blijft onveranderd
Ja, gewoon to the point gaan. Ik hou ook niet van dat onzekere.quote:Op maandag 21 december 2020 10:53 schreef snoesje45 het volgende:
Hier nog steeds de stilte, uiteindelijk moet ik niet teveel waarde hechten aan dat appen maar toch gebeurd dat automatisch.
Tijdens de dates zat het gewoon goed dus dan lijkt me dat dat nog steeds zo is ook met wat minder contact.
Straks maar eens een berichtje en dan nieuwe date voorstellen, hopelijk is het nog steeds positief.
Ze had een belangrijk gesprek op haar werk, daar begin ik maar eerst over. Daarna verzin ik wel iets waardoor het op een nieuwe afspraak komt.quote:Op maandag 21 december 2020 10:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, gewoon to the point gaan. Ik hou ook niet van dat onzekere.
Volgens mij is wel iedereen zo. Men kan nog zeggen "Ik ben niet zo van het appen", maar als je iemand leuk genoeg vindt ga je zeker die andere niet in het onzekere laten, omdat je hem/haar wil houden.quote:Op maandag 21 december 2020 11:00 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ze had een belangrijk gesprek op haar werk, daar begin ik maar eerst over. Daarna verzin ik wel iets waardoor het op een nieuwe afspraak komt.
Dat onzekere ben ik ook niet van nee, uiteindelijk kan er niks aan de hand zijn. Alleen ik heb dan de "simpele" gedachte als je iets leuk vind dan wil je dat ook onderhouden. Ik zou niet snel niet reageren op iemand waarmee ik het leuk heb. Maar volgens mij is niet iedereen zo
Daarom denk ik dus dat er toch soort van twijfel is, maar goed vóór de 2e date was er ook een stilte en toen dacht ik ook die is van gedachte veranderd. Toen ik haar appte over de tijd bleek er niks aan de hand en had ze er veel zin in.quote:Op maandag 21 december 2020 11:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens mij is wel iedereen zo. Men kan nog zeggen "Ik ben niet zo van het appen", maar als je iemand leuk genoeg vindt ga je zeker die andere niet in het onzekere laten.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ze niets in jou ziet. Alleen dat het momenteel voor haar niet zo belangrijk is.
Succes!quote:Op maandag 21 december 2020 11:06 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus dat er toch soort van twijfel is, maar goed vóór de 2e date was er ook een stilte en toen dacht ik ook die is van gedachte veranderd. Toen ik haar appte over de tijd bleek er niks aan de hand en had ze er veel zin in.
We gaan het meemaken vanmiddag, kan haast niet wachten
Veel plezier!quote:Op maandag 21 december 2020 11:06 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus dat er toch soort van twijfel is, maar goed vóór de 2e date was er ook een stilte en toen dacht ik ook die is van gedachte veranderd. Toen ik haar appte over de tijd bleek er niks aan de hand en had ze er veel zin in.
We gaan het meemaken vanmiddag, kan haast niet wachten
Nou die 2e date is geweest en was in mijn ogen super leuk!quote:
Alle stress voor niksquote:Op maandag 21 december 2020 11:41 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nou die 2e date is geweest en was in mijn ogen super leuk!
Vandaag even polsen of er een 3e komt
De stress is nu dat ze niet reageerde op mijn laatste bericht, daarom vandaag maar even kijken wat de status isquote:Op maandag 21 december 2020 11:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Alle stress voor niks
Fijn dat het leuk was
Friendquote:Op maandag 21 december 2020 09:59 schreef xFriendx het volgende:
Even een korte update: tijdje gedate, maand of 3, echt heel leuk. Helaas is dat afgelopen weekend gestopt.
Was geen ruimte voor een relatie van haar kant, gezien haar situatie kon ik het ook wel plaatsen. No hard feelings dus, wel even rot natuurlijk, vooral omdat ik ook denk dat zij het geluk verdient en dit door omstandigheden niet kan. Gelukkig ben ik er niet van afhankelijk voor het geluk dus gaan we vrolijk door met leven![]()
@:El_Thijs
Ja precies. Het positieve er uit halen. En komt met mij wel goedquote:Op maandag 21 december 2020 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Friend![]()
Je hebt een leuke tijd gehad zo te zien, maar jammer dat het zo gegaan is. Wel fijn dat je er vrij nuchter in bent, en dat je je niet neer laat halen door zoiets
Uiteraard joh. Als het mij is gelukt, dan moet het jou zeker lukkenquote:Op maandag 21 december 2020 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja precies. Het positieve er uit halen. En komt met mij wel goed![]()
Ik weet wat ik kan bieden en komt vanzelf wel een keer iemand op m'n pad waarmee dat dan een mooi geheel vormt.
Je krijgt geen bericht terug dus gooi je er zelf nog maar een bericht achteraan EN een voorstel voor een date afspraak?quote:Op maandag 21 december 2020 10:53 schreef snoesje45 het volgende:
Hier nog steeds de stilte, uiteindelijk moet ik niet teveel waarde hechten aan dat appen maar toch gebeurd dat automatisch.
Tijdens de dates zat het gewoon goed dus dan lijkt me dat dat nog steeds zo is ook met wat minder contact.
Straks maar eens een berichtje en dan nieuwe date voorstellen, hopelijk is het nog steeds positief.
Jazeker wel. Een chick die jou leuk vindt blaast je hele telefoon op man.quote:Op maandag 21 december 2020 11:00 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dat onzekere ben ik ook niet van nee, uiteindelijk kan er niks aan de hand zijn. Alleen ik heb dan de "simpele" gedachte als je iets leuk vind dan wil je dat ook onderhouden. Ik zou niet snel niet reageren op iemand waarmee ik het leuk heb. Maar volgens mij is niet iedereen zo
Ik ben daar idd blijven slapen, toen ik thuis was zocht ze zelf al contact, die dag is er op rustig tempo nog wat contact geweest. In de avond stuurde ik een bericht die ze de volgende ochtend had gelezen maar niet beantwoord.quote:Op maandag 21 december 2020 14:18 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Jazeker wel. Een chick die jou leuk vindt blaast je hele telefoon op man.
Misschien is ze er niet zo kapot van. Heb je gezoend of seks gehad of is het gebleven bij een gesprek en een knuffel?
Wat heb je gestuurd waar zij geen antwoord op gaf?quote:Op maandag 21 december 2020 14:44 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ik ben daar idd blijven slapen, toen ik thuis was zocht ze zelf al contact, die dag is er op rustig tempo nog wat contact geweest. In de avond stuurde ik een bericht die ze de volgende ochtend had gelezen maar niet beantwoord.
Tijdens de dates was ze heel positief en gaf ze complimentjes.
Ik heb nog geen 3e voorstel gedaan ofzo hoor, rustig maar
Krijg ik ook altijd de schuld vanquote:Op maandag 21 december 2020 14:56 schreef xFriendx het volgende:
Blijven slapen vond ik ergens wel tof, aan de andere kant ze ze jatte steeds de dekens. Sprak toevallig m'n broer er nog over (al jaren samen met z'n vrouw) en die hebben dan maar 2x 1persoonsdekbedden om dat te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |