Waarom zou je continu 'moeten' praten?quote:Op zondag 20 december 2020 11:24 schreef snoesje45 het volgende:
Overigens is het gesprek op app nu weer even stil van haar kant, dus dat brengt bij mij dan toch een soort van twijfel of ze het wel echt zo leuk vind.![]()
Relax! Je hoeft ook niet meteen de hele dag door te appen.quote:Op zondag 20 december 2020 11:24 schreef snoesje45 het volgende:
2e date was leuk, het klikt echt in mijn ogen. Toch ben ik een beetje bang dat het ook zomaar ineens over kan zijn (aantal keer gehad dat ik hetzelfde gevoel had) en dat ik dalijk ineens te horen krijg dat ze het "druk" heeft oid.
Maar goed de keren dat we samen zijn geweest is het leuk en klinkt ze zelf ook positief.
Overigens is het gesprek op app nu weer even stil van haar kant, dus dat brengt bij mij dan toch een soort van twijfel of ze het wel echt zo leuk vind.![]()
Dat is ook zo, hoeft ook niet. Persoonlijk vind ik dat wel prettig maar zo is niet iedereen.quote:Op zondag 20 december 2020 13:30 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Waarom zou je continu 'moeten' praten?
Ja je hebt gelijk, ik moet niet continue aandacht vragen. Morgen avond misschien maar weer iets als er nog geen reactie is geweestquote:Op zondag 20 december 2020 13:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Relax! Je hoeft ook niet meteen de hele dag door te appen.
Ga wat leuks doen ter afleiding, en app haar morgen ofzo weer.
Ergens geloof ik er geen steek van, maar ik ben eerder verrastquote:
Eerst even de verschillende lagen verpakking er vanaf halenquote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Miesje echt zo'n lekker snoepje is
Ik laat me door bijna niets meer verrassen. Zo afgestompt al. Haha!quote:Op zondag 20 december 2020 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens geloof ik er geen steek van, maar ik ben eerder verrast
Bij osodevo kan het zomaar dat ze niet zijn smaak isquote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Miesje echt zo'n lekker snoepje is
"Bah, wat zuur."quote:Op zondag 20 december 2020 16:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Bij osodevo kan het zomaar dat ze niet zijn smaak is
Nee nee, al zou ik nu wel gewoon soort van bevestiging willen over de status na 2e datequote:
quote:Op zondag 20 december 2020 17:00 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nee nee, al zou ik nu wel gewoon soort van bevestiging willen over de status na 2e date
Positieve was wel dat ze zelf vrij snel contact zocht toen ik weg was bij haar. Toch maar rustig wachten tot morgenavond of er nog iets komt van haar kant
En niet iedereen je adres gevenquote:Op zondag 20 december 2020 18:01 schreef K.loon het volgende:
Krijg ik gisteren een kerstkaart binnen van ene Dianne... al sla je me deaud![]()
Toch die chats maar eens langer gaan bewaren
Blijkbaar heeft ze niet genoeg indruk achtergelatenquote:Op zondag 20 december 2020 18:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als je dr al bent vergeten.. was dat niet enorm succesvol lijkt me toch
DIE WAS VOOR MIJ BESTEMDquote:Op zondag 20 december 2020 18:01 schreef K.loon het volgende:
Krijg ik gisteren een kerstkaart binnen van ene Dianne... al sla je me deaud![]()
Toch die chats maar eens langer gaan bewaren
De wereld is kleinquote:Op zondag 20 december 2020 22:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoezo? Deden jullie dezelfde vrouwen?
Fok! is maar een speldenpuntjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |