Van die gerechten die heel simpel lijken of die uit heel veel kleine gedetailleerde onderdelen bestaan zijn vaak het meest stressvol.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef Kanaroe het volgende:
Een goudgekreukeld ei maken....tja
Moge de beste winnen
Dat begon ik net ook al te vermoeden. Morgen dan waarschijnlijk?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef Postbus100 het volgende:
Het is vanavond nog niet de ontknoping![]()
Ja, denk het. Mijn zender geeft aan: Grand Finale part 2 (1/2).quote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat begon ik net ook al te vermoeden. Morgen dan waarschijnlijk?
Hij heeft so wie so al voorsprong kwa punten. Ik denk ook dat hij erg veel fout moet doen om niet te winnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Karina het volgende:
Pete gaat zeker winnen, is meestal als opeens bij iemand alles fout gaat
2 puntjes zijn op zich nog wel in te halen, maar juist omdat het nu fout gaat denk ik dat hij gaat winnen, ze houden het nog even spannend want het zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij heeft so wie so al voorsprong kwa punten. Ik denk ook dat hij erg veel fout moet doen om niet te winnen.
De editing van Net5 is in al die jaren onbetrouwbaar gebleken inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2021 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
2 puntjes zijn op zich nog wel in te halen, maar juist omdat het nu fout gaat denk ik dat hij gaat winnen, ze houden het nog even spannend want het zal allemaal wel meevallen.
Ik denk dat ze het zo 'binnen krijgen'. Klopt wel vaker iets niet, dan zeggen ze: nog 1 minuut en als je ziet wat ze dan soms nog allemaal moeten doen, dat kan nooitquote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De editing van Net5 is in al die jaren onbetrouwbaar gebleken inderdaad
Klopt, heel misleidend als je flink meeleeftquote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zo 'binnen krijgen'. Klopt wel vaker iets niet, dan zeggen ze: nog 1 minuut en als je ziet wat ze dan soms nog allemaal moeten doen, dat kan nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |