Absoluut. Helpt best met de overgang. Al moet ik zeggen dat de nieuwe jury me zeker wel goed is bevallen. Zelfs zonder bekende kandidaten zou het best bevallen zijn denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:41 schreef ReplaR het volgende:
Ik denk dat het idee van nieuwe presentators introduceren met oude bekende deelnemers een super goed idee is geweest.
Zeker weten, anders had ik waarschijnlijk niet gekeken. Vertrouwde gezichten, oude bekenden, het was aangenaam kijken zo! Mooi programma, zin in volgend seizoen hopelijk coronavrij.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:41 schreef ReplaR het volgende:
Ik denk dat het idee van nieuwe presentators introduceren met oude bekende deelnemers een super goed idee is geweest.
Echt?! Misschien moet ik hier nog even aan wennen, maar aan het einde hoopte en gunde ik vooral Laura de winst. Vond haar ook echt supergoed. Echt balen dat dat ijs (en dat acaciazaad) haar de das om heeft gedaan. En haar hand natuurlijk. Dat was wel heel zielig.quote:
Haha, jij hebt het over Masterchef USA! Dat hele programma valt niet te vergelijken met Masterchef Australia.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef wdn het volgende:
"Your language is terrible"
En dat komt van ... Gordon Ramsey.
Dit dus, AUS is koken, US is drama.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, jij hebt het over Masterchef USA! Dat hele programma valt niet te vergelijken met Masterchef Australia.
Ik keek net ook even, vandaar
Ja, USA gaat niet om ingrediënten, bereidingswijze en/of sympathie voor elkander.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus, AUS is koken, US is drama.
Dat verkoopt nu eenmaal beter daar.
Bedankt voor de mededeling!quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:15 schreef franklop het volgende:
Vanaf 30 augustus het nieuwste seizoen op Net5
Ja, heerlijk om de mannen weer eens te zien! Maar ja........quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:16 schreef franklop het volgende:
Overigens zenden ze nu 2018 uit en besef me dat ik de oude jury echt wel fijner vindt
Gek. Hier staat ie gewoon vermeld! Start om 19.00 uur.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:26 schreef WheeleE het volgende:
Het lijkt erop dat Net5 de planning heeft omgegooid. Nog geen MA s13 in de gids.
Ik vind die koks die 9/10 keer toetjes maken echt vervelend. Vind koks die hartig koken veel toffer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:04 schreef wdn het volgende:
Damn die Therese
2de persoon en nu al mijn favoriet.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind die koks die 9/10 keer toetjes maken echt vervelend. Vind koks die hartig koken veel toffer.
Ik kan natuurlijk eerlijk bekennen dat ik bij RTL5 keek in plaats van NET5 maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gek. Hier staat ie gewoon vermeld! Start om 19.00 uur.
Mel is gewoon een lekker ding en dat maakt veel goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:10 schreef WheeleE het volgende:
Ook met de nieuwe jury blijf ik het een leuk programma vinden. Had ik liever Matt, George en Gary gezien? Jazeker. Maar het nieuwe drietal doet het prima. Gewoon niet teveel vergelijken en je lekker laten vermaken door goeie thuiskoks.
Jij Mel, ik Jockquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Mel is gewoon een lekker ding en dat maakt veel goed.
Daar ik heb het gepost.
De sfeer is hetzelfde, ook met de nieuwe jury. Lief en respectvol, ook tussen de kandidaten onderling.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:10 schreef WheeleE het volgende:
Ook met de nieuwe jury blijf ik het een leuk programma vinden. Had ik liever Matt, George en Gary gezien? Jazeker. Maar het nieuwe drietal doet het prima. Gewoon niet teveel vergelijken en je lekker laten vermaken door goeie thuiskoks.
deal!quote:
Nou het is wel wat anders qua stijlquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De sfeer is hetzelfde, ook met de nieuwe jury. Lief en respectvol, ook tussen de kandidaten onderling.
En het niveau....pfoe, dat stijgt per seizoen!
Das mij niet opgevallen, imo was dat altijd al zo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou het is wel wat anders qua stijl
Ze spoileren veel meer bij het begin; je zag heel veel van de gerechten die ze gaan maken en soms ook wie.
Sorry maar die verhalen heb ik het wel mee gehad
Ja Curtis Stone. een van de deelnemers draaide door hoe snel Stone een gerecht maaktequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:26 schreef WheeleE het volgende:
Was er niet een of andere chefkok die te gast is geweest maar vanwege ruzie ofzo sindsdien weigert om nog eens langs te komen? Die lange blonde vlees-kok...Curtis?
Oh bedenk me net.. het. kan ook net5 zijn; die snijden ook in de aflevering.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Das mij niet opgevallen, imo was dat altijd al zo.
Ik weet wel dat Marco Pierre White niet meer kwam, in de Gary/Matt/Georgie-periode, vanwege ruzies.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:26 schreef WheeleE het volgende:
Was er niet een of andere chefkok die te gast is geweest maar vanwege ruzie ofzo sindsdien weigert om nog eens langs te komen? Die lange blonde vlees-kok...Curtis?
Ja, dat is zeker waarquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh bedenk me net.. het. kan ook net5 zijn; die snijden ook in de aflevering.
Ah, mooi. Nu weet ik zeker (?) dat het om 19.30 uur begint!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik had geen idee dat het al weer was begonnen! Terugkijken dan maar. Raak ook een beetje in de war van de TT trouwensDus die heb ik maar stiekem aangepast.
Ik krijg altijd een berichtje van de tvgids app en dat is om half 8, dus dat zal wel kloppen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, mooi. Nu weet ik zeker (?) dat het om 19.30 uur begint!
Terwijl in mijn programmagids consequent 19.00 uur staat.
Hoi Karinaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik had geen idee dat het al weer was begonnen! Terugkijken dan maar. Raak ook een beetje in de war van de TT trouwensDus die heb ik maar stiekem aangepast.
Of ze afleveringen samenvoegen weet ik niet, maar inkorten doen ze zeker helaas.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:13 schreef WheeleE het volgende:
Ik snap niet wat Net5 er mee wint. MC is populair genoeg om gewoon in origineel format uit te zenden, lijkt me. Volgens mij korten ze niet alleen losse afleveringen in maar voegen ze ook afleveringen samen, toch?
Al aantal keer in reclame gezien dat het maar 4 dagen isquote:Op donderdag 2 september 2021 20:38 schreef Kanaroe het volgende:
De voice-over zei: "Maandag in Masterchef...."
Huh? Morgen is er toch ook een uitzending?
Grrrr, die vaagheid!
Hmmzz okee, bedankt!quote:Op donderdag 2 september 2021 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Al aantal keer in reclame gezien dat het maar 4 dagen is
Inderdaad. Wel lekkere kippetjes tot nu toequote:Op maandag 6 september 2021 20:07 schreef franklop het volgende:
Met 4 afleveringen per week en 21 man bij een eliminatie gaan we tot 2023 bezig zijn met dit seizoen
Ik snap steeds minder van de knip-en-plak logica van Net5...quote:Op maandag 6 september 2021 20:24 schreef franklop het volgende:
In Australië was dit in 1 aflevering en was het aflevering 4. In NL wordt dat dus aflevering 6.
61 afleveringen Australië In totaal. Zou In NL 15 weken zijn, kom je einde jaar uit
Kan ook zijn dat de afleveringen gewoon langer zijn in Aus. Meer dan een uur en hier hebben ze uur inclusief reclamequote:Op maandag 6 september 2021 21:26 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik snap steeds minder van de knip-en-plak logica van Net5...
Dat snap ik nog, het inkorten van afleveringen. Maar Net5 kort ook hele weken in. Meerdere AUS afleveringen in 1 NL aflevering proppen enzo. Dan gaat er echt wel een hoop verloren.quote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de afleveringen gewoon langer zijn in Aus. Meer dan een uur en hier hebben ze uur inclusief reclame
Dat lijken ze nu nog niet te doen, want al 6 afleveringen in NL nodig waar ze er 4 in Aus haddenquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat snap ik nog, het inkorten van afleveringen. Maar Net5 kort ook hele weken in. Meerdere AUS afleveringen in 1 NL aflevering proppen enzo. Dan gaat er echt wel een hoop verloren.
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat iemand hier had genoemd dat AUS een hele week aan voorrondes hadquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat lijken ze nu nog niet te doen, want al 6 afleveringen in NL nodig waar ze er 4 in Aus hadden
Dat viel me vandaag ook op. Het ene gerecht was nog beter dan het andere, iedereen steeg boven zichzelf uit.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:19 schreef Kanaroe het volgende:
De jury vind àlles gewèldig.
Geen kritische noot tot nu toe.
En de kandidaten zijn behoorlijk cocky.
Ach waarschijnlijk blijf ik het wel volgen dit seizoen, maar de sjeu is er een beetje af.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat viel me vandaag ook op. Het ene gerecht was nog beter dan het andere, iedereen steeg boven zichzelf uit.
Maar, het programma kijkt toch nog steeds lekker weg. Gewoon lekker ongedwongen, ontspannen kijkvermaak.
Dag MaJa!quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:56 schreef Kanaroe het volgende:
Kijken jullie nog?
Jocks inheemse passietaartjes namaken, ik hoop dat Maya of Conor afvalt, die 2 ben ik nu al beu!
Yes, nog steeds elke dag. Eerst The Block, dan MC.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:56 schreef Kanaroe het volgende:
Kijken jullie nog?
Jocks inheemse passietaartjes namaken, ik hoop dat Maya of Conor afvalt, die 2 ben ik nu al beu!
Ah, ben ik niet de enige dus!quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Yes, nog steeds elke dag. Eerst The Block, dan MC.
Vandaag bleek maar weer dat je nog zo'n grote fout kan maken, als een ander het nog meer verprutst overleef je gewoon de eliminatieproef.
Jammer dan! Ook voor Pete dusquote:Op woensdag 29 september 2021 20:27 schreef WheeleE het volgende:
Dat had ik gisteren met de (mislukte) carbonara. Het zag er zo lekker uit met die bacon
Oh, Jess zit er niet eens bij...ff niet opgeletquote:Op woensdag 29 september 2021 20:40 schreef Kanaroe het volgende:
Therese zal haar speld wel inzetten morgen.
Jess mag afvallen.
Die lolly's zijn wel gaaf inderdaad. Maar wel een heftige opdracht.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:57 schreef WheeleE het volgende:
De desserts zien er wel heul erg lekker uit hoor
Heel vreemd inderdaad. Riekt bijna naar opzet!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:30 schreef Em31 het volgende:
Nou, dat moet wel één van de domste momenten uit Masterchef ooit zijn.![]()
Of ze wilde er gewoon uit, omdat ze bijna niet reageerde.
Ja, leuke gast inderdaad! En hij ontwikkelt zijn kookkunsten, binnen het programma.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:53 schreef WheeleE het volgende:
Ik vind Pete zo'n leuk figuur. Hij kijkt altijd heel erg relaxt en is elke keer nog weer verbaasd als ie complimenten krijgt of iets wint.
Ja, ze won het!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Ik gok dat Depinder de koken-met-vuur-opdracht wint. Wel jammer dat zij zo eenzijdig alléén maar Indiaas kookt.
Hoewel het vast heerlijk is wat ze maakt
Het water loopt mij ook regelmatig in den mondquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:19 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg alweer honger van de aflevering
Absoluut...heerlijk!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:52 schreef Kanaroe het volgende:
Die gepaneerde schnitzel van sukade ziet er fantastisch uit
Jij bent gewoon verliefd op Pete ...ik ook wel een beetjequote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Absoluut...heerlijk!
Pete zag er weer heerlijk relaxed uit met z'n biefstukje :-D
Maar Connor mag echt weleens van z'n Griekse gerechten af. Altijd maar Oma's dit of Moeder's dat...het wordt saai.
Verliefd niet, meer schattig en sympathiek. Er zit dit jaar niemand bij waar ik het warm van krijg helaasquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jij bent gewoon verliefd op Pete ...ik ook wel een beetje![]()
Connor vond ik vanaf dag 1 niet sympathiek, met z'n zogenaamde naïviteit op kookgebied, en dat eeuwige Grieks.
Amir zal wel sneuvelen in deze ronde vrees ik, weinig van hem gezien eigenlijk.
Snap ik helemaal. Sommige kandidaten hebben gewoon een pietsie meer dan anderen, Pete is er 1 van, en ik vind Kishwar en Aaron ook heel sympathiek.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:15 schreef WheeleE het volgende:
v
[..]
Verliefd niet, meer schattig en sympathiek. Er zit dit jaar niemand bij waar ik het warm van krijg helaas.
Inderdaad, sowieso wat mij betreft altijd de leukste uitzendingen dit. Dus leuke week zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:26 schreef WheeleE het volgende:
Ik vind het wel een leuke reeks opdrachten, tegen professionele chefteams komen. Hopelijk houden ze dit de komende seizoenen erin.
Sabina is lekker pittig, en 4 kerels doen wat ze zegt!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:09 schreef Em31 het volgende:
21 jaar en dan al zo staan koken, vind het elke keer weer knap
Ze zijn ondanks Justins eigenwijsheid wel door! Maar de gerechten waren allebei verre van verfijnd.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:40 schreef WheeleE het volgende:
Echt he...nou heeft er eindelijk eens iemand de estafette van start tot finish voorbereid en straks overgedragen...gaat de volgende experimenteren!
Tom was inderdaad erg koppig. Beetje dom, maar ja.....auf wiedersehen dan maar!quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:27 schreef Em31 het volgende:
Dom van Tom om zo koppig te zijn.
Tommy is wel echt goed steeds in dit soort rondes.
Misschien alweer terug vandaagquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:46 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tom was inderdaad erg koppig. Beetje dom, maar ja.....auf wiedersehen dan maar!
Tommy vind ik zo'n leuke gast, hij lult zich overal charmant doorheen en heeft een grappig accent:)
Pete was erg teleurgesteld deze keer, het droop van zijn gezicht af. Vond het zelfs een beetje sneu om te zien.
Ik zat ook net te kijken: huh, knuffelen ze elkaar??quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
Steeds ellebogen geven en nu allemaal knuffelen
Je kunt aan Masterchef wel merken dat de pandemie gewoon anders was daar. Laatst kwamen er ook gasten binnen met mondkapjes op en vervolgens zie je Jock iemand twee zoenen geven.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zat ook net te kijken: huh, knuffelen ze elkaar??
De vertaling zegt '57', maar Andy zegt '75'quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
57 minuten? Wat is dat voor rare tijd? (ik loop een paar minuten achter)
Oh!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De vertaling zegt '57', maar Andy zegt '75'
Haha, hier moet je eigenlijk ook niet te lang over nadenkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ik dacht alquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
2 van die jonge blondines vond, en vind, ik een beetje creepy.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:28 schreef Em31 het volgende:
Heb het begin dit jaar gemist en ken deze vrouwen eigenlijk helemaal niet
Ik zou het eigenlijk heel raar vinden als één van de vrouwen terugkomt. Zóveel weken gemist en dan weer mee mogen doen, voelt ergens ook oneerlijk.quote:
Ja, maar ja, het zijn ook momentopnames. Kijk maar naar deze bizar moeilijke opdracht!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk heel raar vinden als één van de vrouwen terugkomt. Zóveel weken gemist en dan weer mee mogen doen, voelt ergens ook oneerlijk.
Ja als Eric en Conor het verprutsen kunnen ze sowieso niet anders, normaal konden ze het nog wel een beetje sturenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, maar ja, het zijn ook momentopnames. Kijk maar naar deze bizar moeilijke opdracht!
Jep, ook wanneer iemand weggestuurd wordt wil het niet per se zeggen dat hij/zij een slechte kok is. Zo bedoelde ik hetquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als Eric en Conor het verprutsen kunnen ze sowieso niet anders, normaal konden ze het nog wel een beetje sturen
Inderdaad! Dat tempereren is altijd zo'n zenuwslopend gebeuren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:05 schreef WheeleE het volgende:
Ik krijg de kriebels van deze opdracht. Zoveel gepriegel met chocola!
Mis! Ik ga niet meer gokken!quote:Op maandag 1 november 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
Ik gok dat Wynona's voorgerecht haar de das om gaat doen. Ik gok dat Tom's hoofdgerecht niet goed genoeg is.
Eric of Maya gaat blijven denk ik nu......pompompom, eerst even een reclameblokje...
Waarom geen vis 'slachten'?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef WheeleE het volgende:
Ik hou best van vlees, maar zo'n vis helemaal slachten...nee dank je
Oh ik bedoelde het meer dat ik dat zelf niet zo zie zitten. Al die ingewanden enzo...niet mijn ding.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Waarom geen vis 'slachten'?
Juist mooi als alle delen gebruikt worden, vind ik.
De schubben gebruiken is wel een tikkeltje overdreven aangezien die niet bepaald smakelijk zijn.
Morgen verder!
Ah op die manier! Ik ben ook wel blij dat de visboer het voor me doetquote:Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het meer dat ik dat zelf niet zo zie zitten. Al die ingewanden enzo...niet mijn ding.
Dat anderen dat doen (en kunnen) vind ik alleen maar mooi.
Valt mij ook op. Hij was lekker out of zijn box bezig, maar valt terug op zijn klassiekers; vlees/vis, groente, saus.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:40 schreef Em31 het volgende:
Pete lijkt het de laatste dagen een beetje kwijt
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 november 2021 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een spannende eliminatie is dit, ik vind het niet leuk om te zien
Eierstok mayo, lekker man.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb me nooit afgevraagd hoe de eierstokken van een langoest er uit zien, en ik wil het eigenlijk nog steeds niet weten
Misschien wel, maar ook kaviaar hoef ik niet zo nodig te proberen.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
Zou dat niet gewoon zoiets als kaviaar zijn?
Hmmzzzz, ik heb het niet gehoordquote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef Em31 het volgende:
Waarom klinkt het alsof er steeds vuurwerk wordt afgestoken op de achtergrond
En Amir has left the building, precies wat ik eerder al dacht.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef Kanaroe het volgende:
Echt jammer voor (Fusion-)Dan. Zal Amir nog vele rondes meegaan, vraag ik me af...?
Ben er ook wel klaar mee jaquote:Op donderdag 11 november 2021 20:21 schreef Underdoggy het volgende:
Gewoon curry koken en je gaat door - beetje rode draad van afgelopen seizoenen. Keer op keer curry
Jep, ik ook. Opgeruimd karakter en hij kan nog koken ookquote:
Maar ook het gebrek aan commentaar erop - ze kunnen best eens de suggestie geven om eens iets anders te proberenquote:Op dinsdag 16 november 2021 08:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik snap heel goed dat je in een kookcompetitie je sterke punten gebruikt. Maar one-trick-ponies worden saai. Griekse Connor, en de curry-dames...tijd voor verandering!
Zou me niets verbazen als zoiets gescript is - alles om lekker gevoelig over te komen daar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:33 schreef Kanaroe het volgende:
'Play to your strenghts' is wel het devies dit seizoen, ik kan de curry-dames het niet kwalijk nemen.
Achteraf bekeken vind ik het vertrek van baard-Brent toch wel een zwaktebod, hij had gewoon de afval-ronde mee kunnen koken en alsnog z'n verlies aanvaarden. Met opgeheven hoofd naar huis.
Inderdaad, het blijft tv hè! Zo denk ik zelf al die tijd dat Pete een ingehuurde kok isquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:10 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als zoiets gescript is - alles om lekker gevoelig over te komen daar.
Verder leuk programma hoor !!
https://www.leisurebyte.c(...)eason-13-episode-43/quote:
Ah thanks, kon me al niet voorstellen dat ze helemaal weg zou zijn zonder dat er iets gezegd is.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
https://www.leisurebyte.c(...)eason-13-episode-43/
Ze was dus ziek lees ik hier, in de Net5 knip&plak uitzending werd dit niet gemeld.
Ik ben altijd wat ter houdend met Googlen omtrent masterchef omdat ik wel eens per ongeluk de winnaar al las voordat het seizoen in NL was afgelopenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
https://www.leisurebyte.c(...)eason-13-episode-43/
Ze was dus ziek lees ik hier, in de Net5 knip&plak uitzending werd dit niet gemeld.
Dat heb ik inderdaad 2x gehad, met Sashi en met nog iemand. Daarom ben ik wel voorzichtig met zoeken, en check bijvoorbeeld puur de specifieke afleveringquote:Op donderdag 18 november 2021 10:55 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat ter houdend met Googlen omtrent masterchef omdat ik wel eens per ongeluk de winnaar al las voordat het seizoen in NL was afgelopen
O en Depinder kan nog ver komen - naast curry kan ze ook echt goed andere dingen maken liep ze zien met de mille feuille wat volledig andere skill is
ja en 1 heeft het nu ook door: curry-ijsquote:Op donderdag 11 november 2021 20:21 schreef Underdoggy het volgende:
Gewoon curry koken en je gaat door - beetje rode draad van afgelopen seizoenen. Keer op keer curry
Alles gaat mis!quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:03 schreef WheeleE het volgende:
Huh...ik loop een aflevering achter geloof ik. Volgens mij heb ik donderdag weer gemist...
Ik had deze uitslag helemaal niet zien aankomenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Alles gaat mis!![]()
Ik kijk nu die van vanavond terug, kei-spannend en Tommy is weer eens grappig.
Eerste plaats, en immuniteit (dacht ik..?) welverdiend! Mooi om te zien hoe de meesten stressten en zij kalmpjes door bleef gaan. Misschien had het met leeftijd en ervaring te maken dat juist zij zo accuraat de instructies van Curtis opvolgde.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik had deze uitslag helemaal niet zien aankomen
Edit : ohnee, eerste plaats wel verwacht, tweede plaats zeer onverwacht. Dacht dat het daar tijdens het koken helemaal fout liep.
Dat zag je al mijlenver aankomen zeg… erg onprofessioneel zo’n fout.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:47 schreef WheeleE het volgende:
Lekker, zo'n lap gelatine in je dessert
Zoet dus! Arme Juzzy..quote:Op maandag 6 december 2021 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Oh jee! Wat zit er onder de 3de stolp van Justin??? Aardbeien, appels, inktvis?![]()
Leuke opdracht, dat wel!
Ik heb de afgelopen anderhalve week niet de kans gehad om te kijken helaas. Chaotische plannen enzoquote:Op woensdag 8 december 2021 20:51 schreef Kanaroe het volgende:
Nog maar 5 kandidaten over in de competitie!
En kennelijk ook maar 1 kijker/commentator hier op Fok!?
Oh jee, je hebt heel wat gemist. Misschien kun je wat terugkijken, en hopelijk heb ik niet teveel gespoilerd...quote:Op donderdag 9 december 2021 08:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen anderhalve week niet de kans gehad om te kijken helaas. Chaotische plannen enzo![]()
Hopelijk kan ik nog wat stukjes hier en daar kijken om een idee te krijgen.
Je commentaar en verslaggeving wordt wel erg gewaardeerd!
Het is een verschrikking, dit dessert!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb besloten om de afgelopen afleveringen te laten voor wat het is en gewoon weer te proberen de nieuwe te volgen.
Wat een bizar dessert moeten ze maken vandaag...arme Pete.
Elisa zie ik wel in de finale komen. Kishwar ook wel.
Spannend, wie valt er af.....ik gun het ze allebei. Ik denk dat Elise doorgaat, maar je weet het nooit.quote:Op maandag 13 december 2021 20:17 schreef WheeleE het volgende:
Nou het is tot nu toe nog niet echt een succes bij Elisa en Justin...
Er staat me bij dat we die een keer via een videoverbinding hebben gehad. Maar wat voor opdracht hij had weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:40 schreef Kanaroe het volgende:
Leuke aflevering inderdaad, even lekker ontspannen.
Ben benieuwd naar de finale! Is Heston al op bezoek geweest.....?
Ja, dat is waar, Heston op het scherm, ergens in het begin van het seizoen. Het gaat zo snel allemaal.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er staat me bij dat we die een keer via een videoverbinding hebben gehad. Maar wat voor opdracht hij had weet ik niet meer.
De helft van de winst zit al in de presentatie, dat is in Pete's voordeel.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef WheeleE het volgende:
Wow, Pete begint lekker! zag er ook wel heel goed uit, zijn gerecht.
Van die gerechten die heel simpel lijken of die uit heel veel kleine gedetailleerde onderdelen bestaan zijn vaak het meest stressvol.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef Kanaroe het volgende:
Een goudgekreukeld ei maken....tja
Moge de beste winnen
Dat begon ik net ook al te vermoeden. Morgen dan waarschijnlijk?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef Postbus100 het volgende:
Het is vanavond nog niet de ontknoping![]()
Ja, denk het. Mijn zender geeft aan: Grand Finale part 2 (1/2).quote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat begon ik net ook al te vermoeden. Morgen dan waarschijnlijk?
Hij heeft so wie so al voorsprong kwa punten. Ik denk ook dat hij erg veel fout moet doen om niet te winnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Karina het volgende:
Pete gaat zeker winnen, is meestal als opeens bij iemand alles fout gaat
2 puntjes zijn op zich nog wel in te halen, maar juist omdat het nu fout gaat denk ik dat hij gaat winnen, ze houden het nog even spannend want het zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij heeft so wie so al voorsprong kwa punten. Ik denk ook dat hij erg veel fout moet doen om niet te winnen.
De editing van Net5 is in al die jaren onbetrouwbaar gebleken inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2021 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
2 puntjes zijn op zich nog wel in te halen, maar juist omdat het nu fout gaat denk ik dat hij gaat winnen, ze houden het nog even spannend want het zal allemaal wel meevallen.
Ik denk dat ze het zo 'binnen krijgen'. Klopt wel vaker iets niet, dan zeggen ze: nog 1 minuut en als je ziet wat ze dan soms nog allemaal moeten doen, dat kan nooitquote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De editing van Net5 is in al die jaren onbetrouwbaar gebleken inderdaad
Klopt, heel misleidend als je flink meeleeftquote:Op donderdag 16 december 2021 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zo 'binnen krijgen'. Klopt wel vaker iets niet, dan zeggen ze: nog 1 minuut en als je ziet wat ze dan soms nog allemaal moeten doen, dat kan nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |