abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196581372
Oh en ik lees trouwens over haaruitval bij baby’s. Dat ze voor 6 maanden hun ‘nesthaar’ verliezen en er ander haar voor terug groeit? Wat is jullie ervaring?
pi_196581387
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2020 12:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Haha, ik snap je precies! Lief klein draakje O+
Zulke momenten weet je weer precies waarvoor je het doet. :D O+
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
@:MaJo wat fijn dat het achter de rug is en goed is gegaan, nu lekker uitrusten (voor zover dat kan met aapie natuurlijk).

NJ wat hebben jullie toch een super mooi meisje gemaakt! O+

Ik moet ook vaker naar buiten met de kleine dame :@. Heb ook wat hele leuke jasjes die Bubbles nog helemaal niet heeft aangehad, dus dat alleen al is een reden :P.

En ik moet echt even iets bedenken wat ik met haar haar ga doen; want het ziet er soms echt niet uit. Weet nu al niet wat ik ermee aan moet, dat wordt nog wat :') .
O+

Als kleine baby is met het haar toch het belangrijkst dat het niet in de weg zit? :9 We proberen hier wel meer, maar zeker sinds dat ze zelf bij haar haar kan ik het al helemaal geen beginnen meer aan. :+ Dat laatste is over de oudste trouwens, de jongste kan er uiteraard nog niet zelf bij. :D
  zondag 6 december 2020 @ 14:39:31 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_196581408
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 14:37 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en ik lees trouwens over haaruitval bij baby’s. Dat ze voor 6 maanden hun ‘nesthaar’ verliezen en er ander haar voor terug groeit? Wat is jullie ervaring?
Klopt! Al valt het bij de mijne meestal rond de zes weken allemaal uit (voor zover ze haar hebben :')) en komt er dan weer haar terug op.
disclaimer
pi_196581417
quote:
We hebben er met de oudste niet echt problemen mee gehad.. Wel die kale plek van het op het hoofd liggen natuurlijk, maar echt het nesthaar verliezen viel volgens mij wel mee..
pi_196581451
Oh, en plaatje bij het praatje met de tiny love;

Met slechte zin uit bed gehaald, even voeden, rechtop houden en i.v.m. de lunch met de oudste even in de box bij de tiny love.

Resultaat;

O+ O+
  zondag 6 december 2020 @ 14:43:47 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_196581492
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:41 schreef NicolasJoy het volgende:

Met slechte zin uit bed gehaald, even voeden, rechtop houden en i.v.m. de lunch met de oudste even in de box bij de tiny love.

Resultaat;

[ afbeelding ]

O+ O+
:D blije!

@Smart_ass, ik zou als ik jou was sowieso eens een cursus volgen bij een afrokapper. Afrohaar is echt heel heel anders dan Europees haar.
disclaimer
pi_196581732
Ohh NJ houd op met me!! O+

@SQ nou ik dacht dus dat ze misschien kroeshaar zou hebben maar het lijkt gewoon op Europees haar qua structuur. Het is alleen best dik en het krult op als het nat wordt, maar dat is het ook wel. Ik bedoelde meer dat ik niet weet wat ik ermee aan moet als in: het is lang en krult op aan de uiteinden en ik krijg het niet goed plat en het ziet er soms gewoon zo enorm out-of-bed-look uit :D . Maar we zijn best gezegend met haar haar vind ik, tenzij het nu ineens allemaal uit gaat vallen en er kroeshaar voor terugkomt, dan moet ik wat vriendinnen maar eens om hulp vragen. Maar ik zie dat niet echt meer gebeuren. Plaatje bij het haarpraatje (dit is dus als het nat is):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196582067
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 14:59 schreef Smart_ass het volgende:

@:SQ nou ik dacht dus dat ze misschien kroeshaar zou hebben maar het lijkt gewoon op Europees haar qua structuur. Het is alleen best dik en het krult op als het nat wordt, maar dat is het ook wel. Ik bedoelde meer dat ik niet weet wat ik ermee aan moet als in: het is lang en krult op aan de uiteinden en ik krijg het niet goed plat en het ziet er soms gewoon zo enorm out-of-bed-look uit :D . Maar we zijn best gezegend met haar haar vind ik, tenzij het nu ineens allemaal uit gaat vallen en er kroeshaar voor terugkomt, dan moet ik wat vriendinnen maar eens om hulp vragen. Maar ik zie dat niet echt meer gebeuren. Plaatje bij het haarpraatje (dit is dus als het nat is):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooi ding heb je hoor! Ik vind het haar zo ook wel leuk.. :9 Maar snap dat je er misschien meer mee wil dan dit. :+
pi_196582360
Ik vind het zo ook leuk maar zo blijft het niet als het opdroogt :P. Maargoed maakt eigenlijk ook niet uit, ze is altijd mooi :D.
  zondag 6 december 2020 @ 15:44:25 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_196582421
Die bos haar O+
Zou wat haarolie voor baby's geen uitkomst bieden?

En ik denk dat haar haar nog wel stugger wordt als ze groter is. Wat op goud z'n hoofd groeit heeft ook nog weinig te maken met dat op het hoofd van z'n vader :P
disclaimer
pi_196582594
Haarolie ga ik proberen ja!

Haha ja het zal inderdaad ook nog wel veranderen ja, en stugger worden, maar ik zie het in ieder geval niet ineens kroeshaar meer worden ofzo. Ja ik weet niet wat voor haar je man heeft maar het lijkt me positief dat dat niet hetzelfde is als dat van Goud momenteel :P. Hoe gaat het met de kleine man? O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Smart_ass op 06-12-2020 16:05:17 ]
pi_196584121
Die haren O+ Strikje er in en klaar. :P
SPOILER
Ik hoop dat Z. ook krullen krijgt. Maar denk dat ze op d’r broer gaat lijken ipv op mama en papa qua haar. :')
Protège moi de mes désirs.
  zondag 6 december 2020 @ 17:35:54 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_196584406
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Haarolie ga ik proberen ja!

Haha ja het zal inderdaad ook nog wel veranderen ja, en stugger worden, maar ik zie het in ieder geval niet ineens kroeshaar meer worden ofzo. Ja ik weet niet wat voor haar je man heeft maar het lijkt me positief dat dat niet hetzelfde is als dat van Goud momenteel :P. Hoe gaat het met de kleine man? O+
Kleine man gaat super! Hij slaapt de hele dag vandaag na zijn sprongetje en de sinterklaashysterie van gisteren :')

Dinsdag weer APK, ben benieuwd waar we op uitkomen.

O+
disclaimer
pi_196584877
DUMAN wat een popje heb je toch! Misschien moet ik ook maar eens zulke haarbandjes/strikjes aanschaffen, staat wel echt heel snoezig.

SQ O+ O+ O+

We hebben redelijk wat welvaren baby’s in dit topic, I’m all for it :D. Die lachjes zijn echt goud waard he. Veel leuke pakjes heeft hij ook!
  zondag 6 december 2020 @ 18:28:57 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196585687
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
@:MaJo wat fijn dat het achter de rug is en goed is gegaan, nu lekker uitrusten (voor zover dat kan met aapie natuurlijk).

NJ wat hebben jullie toch een super mooi meisje gemaakt! O+

Ik moet ook vaker naar buiten met de kleine dame :@. Heb ook wat hele leuke jasjes die Bubbles nog helemaal niet heeft aangehad, dus dat alleen al is een reden :P.

En ik moet echt even iets bedenken wat ik met haar haar ga doen; want het ziet er soms echt niet uit. Weet nu al niet wat ik ermee aan moet, dat wordt nog wat :') .
Begin maar vast met invlechten oefenen :+
Resistance is futile.
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 18:43:42 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196586113
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2020 22:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gegaan is, nu proberen uit te rusten enzo. Had je iets van verdoving?

En jij Aapie maar de schuld geven van je vermoeidheid :P .
Het was onder volledige narcose, lekker even slapen :z Vannacht 13 uur geslapen, met onderbreking van kolven en voeden maar dat was wel even fijn.

En feitelijk is het ook de schuld van aapie, zonder hem zat er geen restant van een vlies in mij ;)

quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2020 04:24 schreef Seven. het volgende:
Nahh, gaat best goed hier :) . Hij is zich om 4 uur komen melden ipv 3 uur.

Nu kolven terwijl Six. de luier verschoont, en daarna hopelijk nog 2 uurtjes slaap meepakken.
Dat is al winst! Misschien voortaan toch even tussendoor verschonen? Misschien is hij normaal te moe om een hele fles weg te drinken.

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 05:13 schreef SQ het volgende:
Majo :* hopelijk is het nu echt gedaan met die bevalling ;)

Seven., toch best nog weer een pittig nachtje zo :*

Ik kreeg van mijn zoontje zijn eerste doorslaap kado juist :o van 23u tot 5u ongeveer :@
Edit: en hij slaapt alweer, na een kwartiertje lurken :o
Dat hoop ik ook! Ik ben inmiddels wel klaar met alles rondom mijn foef :P Het goede nieuws is dat ik nu al minder vloei dan de afgelopen weken, dus het lijkt de goede kant op te gaan!

Yay voor eerste doorslaap *O* Dat is wanneer hij langer slaapt dan 6 uur toch?

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 12:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Beterschap :*
Dank je :* Hoe gaat het met jou, herstel je goed?

quote:
Daar ben ik wel benieuwd naar! Aapie heeft echt nog van dat pluizige nesthaar maar het is zo licht dat hij bijna kaal lijkt. Maar aan de achterkant is het wel weer lang, echt een soort mat :') Gelukkig zie je dit dus niet zo goed _O-

quote:

Resultaat;

[ afbeelding ]

O+ O+
Jeetje er is wel een max aan cuteness hoor O+

quote:

@:SQ nou ik dacht dus dat ze misschien kroeshaar zou hebben maar het lijkt gewoon op Europees haar qua structuur. Het is alleen best dik en het krult op als het nat wordt, maar dat is het ook wel. Ik bedoelde meer dat ik niet weet wat ik ermee aan moet als in: het is lang en krult op aan de uiteinden en ik krijg het niet goed plat en het ziet er soms gewoon zo enorm out-of-bed-look uit :D . Maar we zijn best gezegend met haar haar vind ik, tenzij het nu ineens allemaal uit gaat vallen en er kroeshaar voor terugkomt, dan moet ik wat vriendinnen maar eens om hulp vragen. Maar ik zie dat niet echt meer gebeuren. Plaatje bij het haarpraatje (dit is dus als het nat is):

SPOILER
Wat een bos krullen O+ Het zou inderdaad heel goed kunnen dat het haar nog gaat veranderen, ik ben benieuwd hoe het er over een tijdje uitziet!

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Ik hoop dat Z. ook krullen krijgt. Maar denk dat ze op d’r broer gaat lijken ipv op mama en papa qua haar. :')
Ook al zoveel haar! Prachtig O+

quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:35 schreef SQ het volgende:

[..]

Kleine man gaat super! Hij slaapt de hele dag vandaag na zijn sprongetje en de sinterklaashysterie van gisteren :')

O+
Schaapie O+ Ook al zo'n lekkere kale _O-

quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
DUMAN wat een popje heb je toch! Misschien moet ik ook maar eens zulke haarbandjes/strikjes aanschaffen, staat wel echt heel snoezig.

SQ O+ O+ O+

We hebben redelijk wat welvaren baby’s in dit topic, I’m all for it :D. Die lachjes zijn echt goud waard he. Veel leuke pakjes heeft hij ook!
Over welvaren gesproken: aapie maakt echt een groeispurt! Zo'n 250 gram aangekomen in een paar dagen, hij tikt nu de 5 kilo aan. Vind hem ook een stuk boller ineens :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_196589285
Baby’s met haar. O+ Weinig baby’s met een tussenweg hier hè. Het is vaak of heel veel of bijna geen haar. :D
Bij mijn oudste is het vrijwel niet uitgevallen. L is al begonnen met veel minder / korter haar en achterop is ze ook nog eens helemaal kaal geworden. Als het op dit tempo doorgaat denk ik dat een speldje zelfs lastig wordt op dr eerste verjaardag. :')

Volgens mij heeft L net als goud wat sinterklaasprikkels te verwerken. Vanmiddag sliep ze al langer dan 45 min (moest ik haar wakker maken om weg te gaan :{ ) en nu ligt ze al sinds 17:45 te slapen. Ze mist tov normaal nog 1 voeding dus ben benieuwd hoelaat ze zich daarvoor gaat melden.

Ik geniet vooral heel erg veel van haar. Het is een heerlijk kind. O+
pi_196590097
Bij de mijne viel het haar wel aardig uit op een gegeven moment, toen het bij mezelf ook uit begon te vallen. Het internet vertelde me toen dat bepaalde hormonen dan ‘uitgewerkt’ zijn, vandaar dat het gelijk op ging.

Ik merkte het eigenlijk vooral als ik d’r in bad gedaan had, dan zweefden er daarna allemaal haartjes in het water.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  zondag 6 december 2020 @ 23:03:10 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196591442
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef SQ het volgende:

[..]

Klopt! Al valt het bij de mijne meestal rond de zes weken allemaal uit (voor zover ze haar hebben :')) en komt er dan weer haar terug op.
Colin is zijn haartjes ook kwijt. Maar dan alleen de bovenkant, de zij- en achterkant is nog steeds van die vlassige zachte rooie haartjes die enorm willen pluizen :') . Op de bovenkant groeit het nu weer terug, beduidend stugger en echt veel blonder.

Dus het ziet er niet uit maar dat vind ik dan wel weer cute :D O+ :+
Resistance is futile.
  zondag 6 december 2020 @ 23:04:54 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196591467
quote:

Resultaat;

[ afbeelding ]

O+ O+
Agossie O+
Resistance is futile.
  zondag 6 december 2020 @ 23:08:30 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196591519
quote:

SPOILER
Ohhh, raap me op O+ wat een scheetje.

Kan me niet voorstellen dat dit uit gaat vallen trouwens. Het is dan geen kroeshaar maar plat en glad wordt het niet dus dan beste vast, toch? En dan is invlechten en paar knotjes geen slecht plan.
Resistance is futile.
  zondag 6 december 2020 @ 23:10:57 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196591561
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Ohhh, nog zo'n moppie. Als ik die strikjes zie, dan vind ik het stiekem wel jammer dat ik geen dochtertje heb.
Resistance is futile.
  zondag 6 december 2020 @ 23:13:04 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196591589
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:35 schreef SQ het volgende:

[..]

O+
Écht een jochie O+ wat een lekker bol koppie krijgt Goud al!
Resistance is futile.
pi_196592022
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2020 23:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Colin is zijn haartjes ook kwijt. Maar dan alleen de bovenkant, de zij- en achterkant is nog steeds van die vlassige zachte rooie haartjes die enorm willen pluizen :') . Op de bovenkant groeit het nu weer terug, beduidend stugger en echt veel blonder.

Dus het ziet er niet uit maar dat vind ik dan wel weer cute :D O+ :+
Die rooie haartjes zijn sowieso echt cute! O+ Maar grote kans dat het blond wordt dan ja. Ook niets mis mee natuurlijk :D.
quote:
17s.gif Op zondag 6 december 2020 23:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ohhh, raap me op O+ wat een scheetje.

Kan me niet voorstellen dat dit uit gaat vallen trouwens. Het is dan geen kroeshaar maar plat en glad wordt het niet dus dan beste vast, toch? En dan is invlechten en paar knotjes geen slecht plan.
Nee ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat dit uit gaat vallen, het lijkt niet echt ‘nesthaar’ ofzo. Ik hoop dat het krullend blijft, vind ik wel mooi! Maar we gaan het allemaal wel zien.
pi_196597475
quote:

Resultaat;

[ afbeelding ]

O+ O+
Nu wil ik er ook één }:| O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')