Zulke momenten weet je weer precies waarvoor je het doet.quote:Op zondag 6 december 2020 12:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haha, ik snap je precies! Lief klein draakje
quote:Op zondag 6 december 2020 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
@:MaJo wat fijn dat het achter de rug is en goed is gegaan, nu lekker uitrusten (voor zover dat kan met aapie natuurlijk).
NJ wat hebben jullie toch een super mooi meisje gemaakt!
Ik moet ook vaker naar buiten met de kleine dame. Heb ook wat hele leuke jasjes die Bubbles nog helemaal niet heeft aangehad, dus dat alleen al is een reden
.
En ik moet echt even iets bedenken wat ik met haar haar ga doen; want het ziet er soms echt niet uit. Weet nu al niet wat ik ermee aan moet, dat wordt nog wat.
Klopt! Al valt het bij de mijne meestal rond de zes weken allemaal uit (voor zover ze haar hebbenquote:Op zondag 6 december 2020 14:37 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en ik lees trouwens over haaruitval bij baby’s. Dat ze voor 6 maanden hun ‘nesthaar’ verliezen en er ander haar voor terug groeit? Wat is jullie ervaring?
We hebben er met de oudste niet echt problemen mee gehad.. Wel die kale plek van het op het hoofd liggen natuurlijk, maar echt het nesthaar verliezen viel volgens mij wel mee..quote:Op zondag 6 december 2020 14:37 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en ik lees trouwens over haaruitval bij baby’s. Dat ze voor 6 maanden hun ‘nesthaar’ verliezen en er ander haar voor terug groeit? Wat is jullie ervaring?
quote:Op zondag 6 december 2020 14:41 schreef NicolasJoy het volgende:
Oh, en plaatje bij het praatje met de tiny love;
Met slechte zin uit bed gehaald, even voeden, rechtop houden en i.v.m. de lunch met de oudste even in de box bij de tiny love.
Resultaat;
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 december 2020 14:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh NJ houd op met me!!
@:SQ nou ik dacht dus dat ze misschien kroeshaar zou hebben maar het lijkt gewoon op Europees haar qua structuur. Het is alleen best dik en het krult op als het nat wordt, maar dat is het ook wel. Ik bedoelde meer dat ik niet weet wat ik ermee aan moet als in: het is lang en krult op aan de uiteinden en ik krijg het niet goed plat en het ziet er soms gewoon zo enorm out-of-bed-look uit. Maar we zijn best gezegend met haar haar vind ik, tenzij het nu ineens allemaal uit gaat vallen en er kroeshaar voor terugkomt, dan moet ik wat vriendinnen maar eens om hulp vragen. Maar ik zie dat niet echt meer gebeuren. Plaatje bij het haarpraatje (dit is dus als het nat is):
Wat een mooi ding heb je hoor! Ik vind het haar zo ook wel leuk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar snap dat je er misschien meer mee wil dan dit.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat Z. ook krullen krijgt. Maar denk dat ze op d’r broer gaat lijken ipv op mama en papa qua haar.
Protège moi de mes désirs.
Kleine man gaat super! Hij slaapt de hele dag vandaag na zijn sprongetje en de sinterklaashysterie van gisterenquote:Op zondag 6 december 2020 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Haarolie ga ik proberen ja!
Haha ja het zal inderdaad ook nog wel veranderen ja, en stugger worden, maar ik zie het in ieder geval niet ineens kroeshaar meer worden ofzo. Ja ik weet niet wat voor haar je man heeft maar het lijkt me positief dat dat niet hetzelfde is als dat van Goud momenteel. Hoe gaat het met de kleine man?
Begin maar vast met invlechten oefenenquote:Op zondag 6 december 2020 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
@:MaJo wat fijn dat het achter de rug is en goed is gegaan, nu lekker uitrusten (voor zover dat kan met aapie natuurlijk).
NJ wat hebben jullie toch een super mooi meisje gemaakt!
Ik moet ook vaker naar buiten met de kleine dame. Heb ook wat hele leuke jasjes die Bubbles nog helemaal niet heeft aangehad, dus dat alleen al is een reden
.
En ik moet echt even iets bedenken wat ik met haar haar ga doen; want het ziet er soms echt niet uit. Weet nu al niet wat ik ermee aan moet, dat wordt nog wat.
Het was onder volledige narcose, lekker even slapenquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gegaan is, nu proberen uit te rusten enzo. Had je iets van verdoving?
En jij Aapie maar de schuld geven van je vermoeidheid.
Dat is al winst! Misschien voortaan toch even tussendoor verschonen? Misschien is hij normaal te moe om een hele fles weg te drinken.quote:Op zondag 6 december 2020 04:24 schreef Seven. het volgende:
Nahh, gaat best goed hier. Hij is zich om 4 uur komen melden ipv 3 uur.
Nu kolven terwijl Six. de luier verschoont, en daarna hopelijk nog 2 uurtjes slaap meepakken.
Dat hoop ik ook! Ik ben inmiddels wel klaar met alles rondom mijn foefquote:Op zondag 6 december 2020 05:13 schreef SQ het volgende:
Majohopelijk is het nu echt gedaan met die bevalling
Seven., toch best nog weer een pittig nachtje zo
Ik kreeg van mijn zoontje zijn eerste doorslaap kado juistvan 23u tot 5u ongeveer
Edit: en hij slaapt alweer, na een kwartiertje lurken
Dank jequote:
Daar ben ik wel benieuwd naar! Aapie heeft echt nog van dat pluizige nesthaar maar het is zo licht dat hij bijna kaal lijkt. Maar aan de achterkant is het wel weer lang, echt een soort matquote:Op zondag 6 december 2020 14:37 schreef Smart_ass het volgende:
Jeetje er is wel een max aan cuteness hoorquote:Op zondag 6 december 2020 14:41 schreef NicolasJoy het volgende:
Met slechte zin uit bed gehaald, even voeden, rechtop houden en i.v.m. de lunch met de oudste even in de box bij de tiny love.
Resultaat;
[ afbeelding ]
![]()
Ohh NJ houd op met me!!
@:SQ nou ik dacht dus dat ze misschien kroeshaar zou hebben maar het lijkt gewoon op Europees haar qua structuur. Het is alleen best dik en het krult op als het nat wordt, maar dat is het ook wel. Ik bedoelde meer dat ik niet weet wat ik ermee aan moet als in: het is lang en krult op aan de uiteinden en ik krijg het niet goed plat en het ziet er soms gewoon zo enorm out-of-bed-look uit. Maar we zijn best gezegend met haar haar vind ik, tenzij het nu ineens allemaal uit gaat vallen en er kroeshaar voor terugkomt, dan moet ik wat vriendinnen maar eens om hulp vragen. Maar ik zie dat niet echt meer gebeuren. Plaatje bij het haarpraatje (dit is dus als het nat is):
Wat een bos krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou inderdaad heel goed kunnen dat het haar nog gaat veranderen, ik ben benieuwd hoe het er over een tijdje uitziet!
quote:Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Die harenStrikje er in en klaar.
Ook al zoveel haar! PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat Z. ook krullen krijgt. Maar denk dat ze op d’r broer gaat lijken ipv op mama en papa qua haar.Schaapiequote:Op zondag 6 december 2020 17:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Kleine man gaat super! Hij slaapt de hele dag vandaag na zijn sprongetje en de sinterklaashysterie van gisteren
Dinsdag weer APK, ben benieuwd waar we op uitkomen.Ook al zo'n lekkere kale
Over welvaren gesproken: aapie maakt echt een groeispurt! Zo'n 250 gram aangekomen in een paar dagen, hij tikt nu de 5 kilo aan. Vind hem ook een stuk boller ineensquote:Op zondag 6 december 2020 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
DUMAN wat een popje heb je toch! Misschien moet ik ook maar eens zulke haarbandjes/strikjes aanschaffen, staat wel echt heel snoezig.
SQ![]()
![]()
We hebben redelijk wat welvaren baby’s in dit topic, I’m all for it. Die lachjes zijn echt goud waard he. Veel leuke pakjes heeft hij ook!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Colin is zijn haartjes ook kwijt. Maar dan alleen de bovenkant, de zij- en achterkant is nog steeds van die vlassige zachte rooie haartjes die enorm willen pluizenquote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt! Al valt het bij de mijne meestal rond de zes weken allemaal uit (voor zover ze haar hebben) en komt er dan weer haar terug op.
Agossiequote:Op zondag 6 december 2020 14:41 schreef NicolasJoy het volgende:
Resultaat;
[ afbeelding ]
![]()
Ohh NJ houd op met me!!
Ohhh, raap me opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een scheetje.
Kan me niet voorstellen dat dit uit gaat vallen trouwens. Het is dan geen kroeshaar maar plat en glad wordt het niet dus dan beste vast, toch? En dan is invlechten en paar knotjes geen slecht plan.Resistance is futile.
quote:Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Die harenStrikje er in en klaar.
Ohhh, nog zo'n moppie. Als ik die strikjes zie, dan vind ik het stiekem wel jammer dat ik geen dochtertje heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat Z. ook krullen krijgt. Maar denk dat ze op d’r broer gaat lijken ipv op mama en papa qua haar.Resistance is futile.
Écht een jochiequote:Op zondag 6 december 2020 17:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Kleine man gaat super! Hij slaapt de hele dag vandaag na zijn sprongetje en de sinterklaashysterie van gisteren
Dinsdag weer APK, ben benieuwd waar we op uitkomen.
Die rooie haartjes zijn sowieso echt cute!quote:Op zondag 6 december 2020 23:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Colin is zijn haartjes ook kwijt. Maar dan alleen de bovenkant, de zij- en achterkant is nog steeds van die vlassige zachte rooie haartjes die enorm willen pluizen. Op de bovenkant groeit het nu weer terug, beduidend stugger en echt veel blonder.
Dus het ziet er niet uit maar dat vind ik dan wel weer cute![]()
![]()
Nee ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat dit uit gaat vallen, het lijkt niet echt ‘nesthaar’ ofzo. Ik hoop dat het krullend blijft, vind ik wel mooi! Maar we gaan het allemaal wel zien.quote:Op zondag 6 december 2020 23:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ohhh, raap me opwat een scheetje.
Kan me niet voorstellen dat dit uit gaat vallen trouwens. Het is dan geen kroeshaar maar plat en glad wordt het niet dus dan beste vast, toch? En dan is invlechten en paar knotjes geen slecht plan.
Nu wil ik er ook éénquote:Op zondag 6 december 2020 14:41 schreef NicolasJoy het volgende:
Resultaat;
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |