Het kan weinig kwaad hoor, bij die kleintjes. En het zegt ook helemaal niks over de toekomst.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:41 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ssthet komt vast wel weer goed. Een voeding minderen zit er echt niet in, en het lijkt zich nu te stabiliseren als ik zijn curve bekijk
Hehequote:Op vrijdag 4 december 2020 05:22 schreef SQ het volgende:
Ah, een tweede nachtvoeding kado. Was te verwachten
He jakkes MaJo, wat vervelend nouquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef MaJo het volgende:
Helaas, inderdaad placentaresten in mijn baarmoeder dus dinsdag currettage
Fijn dat het gewoon goed is. Het kan nooit kwaad om even zekerheid te hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:41 schreef Hilmo het volgende:
Vanochtend gebeld met huisarts. Vond het vannacht toch wat spannend. Steeds van die schrik reacties in de ademhaling en super zwaar en piepend ademen. En links liggend voeden lukte hem niet om te aanhappen. Klaarwakker was hij op een gegeven moment en soms wel lachen. Nou ja, vanochtend 8 uur gebeld en assistente zei meteen kom maar. Ik had nog niet eens de symptomen verteld hahah. Man dus erheen om half 11, met briefje van mij. Had 37,6 graden dus viel mee. Dokter bekeek oren en longen en alles is goed, gewoon verkouden maar goed dat we even kwamen.
100% appelstroop, andere 100% notenpasta, 'jam' zonder toegevoegde suikers (fruitspread dus), kipfilet, alleen wat boter, gebakken ei, kindersmeerkaas, groentespread van zonnatura (gestoomde geprakte pompoen op brood is de easy zelfmaakversie), heel soms een klein likje smeerleverworst (maar da's niet echt gezond). Avocado komt er hier niet in vanwege 60 liter water per stuk nodig om ze te laten groeien.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:42 schreef B.ertha het volgende:
Shit Majo! Succes!!
Meer ouders hier die dubben over wat op een boterham te smeren? Naast pindakaas en avocado. Roomkaas is geen succes bij ons en appelstroop vind ik onnodig zoet. Laatst heb ik hummus geprobeerd en dat viel in de smaak, maar is te zout voor baby's.
Dus hierbij mijn recept voor baby hummus uit de diepvries
• 1 blikje kikkererwten (300 gram)
• 2 eetlepels tahin (https://www.ah.nl/product(...)hat-tahin-sesampasta)
• 1,5 el citroensap
• een ietsiepietsie komijnpoeder en paprikapoeder, maar komijn kun je ook weglaten
• scheut olijfolie
Alles in de foodprocessor, dan kleine beetjes water erbij tot het flink smeuïg* is. Met een boterhamzakje in je ijsblokjesvormpjes spuiten. Tadaa! 40 porties hummus
Ik vind het echt ideaal.
*hoe schrijf je dat in vredesnaam?
Precies wat we met A. hadden op de wendag bij de gastouder. Hoop dat het beter met onze kinders gaat!quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:49 schreef Miezziej het volgende:
Wat naar MaJo!
Loempia had vandaag zijn tweede wendag op de opvang. 5 uur in totaal. Hij heeft veel gehuild, weinig geslapen en gedronken. Hij schrikt veel van de andere kinderen. Dinsdag gaat hij weer, ben benieuwd, hopelijk gaat het dan beter.
Ze houden daar een houdbaarheid van moedermelk aan van 3 dagen in de koelkast. Dat is toch echt kort? Ik dacht wat ik vandaag heb gekolfd kan ik dinsdag dan meegeven, maar nee dat is echt "te lang hoor".
Hoop het ook!quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat we met A. hadden op de wendag bij de gastouder. Hoop dat het beter met onze kinders gaat!
We eten wel vlees, maar niet zo heel veel. Zeker 3 dagen per week niet. Die vergelijking vind ik ook wel lastig, want avocado is natuurlijk geen vlees en kost vooral veel meer water dan andere groente/fruit (wat is het eigenlijk?). Bovendien mag ik geen zuivel en als ik dan al het vlees weg laat, wordt het snel wat eentonig qua eten...quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:20 schreef B.ertha het volgende:
Dat van waterverbruik van de avocado wist ik niet. Geef je om die reden ook geen vlees dan?
AH heeft zoutloze kikkererwten..
Klassieke muziek vaak die wel aan te horen is voor langdurige tijd en kinderen zijn er wild van.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:52 schreef tpopml het volgende:
Wat is er zo leuk aan de tinylove mobiel?ik ken het niet!
Ja hier ook van die gekke standaarden. Slaat nergens op. Ben er ook achteraan gegaan. Gewoon andere datum opzetten. Geen Melk gaan weggooien ofzo hoor!quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:49 schreef Miezziej het volgende:
Wat naar MaJo!
Loempia had vandaag zijn tweede wendag op de opvang. 5 uur in totaal. Hij heeft veel gehuild, weinig geslapen en gedronken. Hij schrikt veel van de andere kinderen. Dinsdag gaat hij weer, ben benieuwd, hopelijk gaat het dan beter.
Ze houden daar een houdbaarheid van moedermelk aan van 3 dagen in de koelkast. Dat is toch echt kort? Ik dacht wat ik vandaag heb gekolfd kan ik dinsdag dan meegeven, maar nee dat is echt "te lang hoor".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |