quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:54 schreef Aure het volgende:
[..]Hoor net dat die morgen binnen komen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen carnaval in 2021. Kun je beter meteen het kruisje halen.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wij delen één biertje per avond ofzo. Ik drink geen heel glas bier anders ben ik meteen kachel (komt door maagverkleining) en Koos trekt het met zijn ouwe bejaardenlijf niet om meer te drinken. Dus primadeluxe zo qua combinatie
Welke heb je voor vanavond?
@Molo Yep.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kunnen de achterblijvers doen. De hulp is daar zeer bedreven in.
Na jouw dood? Wat bedoel je nou?
Zo te zien krijgen we er nog eentje voor de kerst...quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Geen carnaval in 2021. Kun je beter meteen het kruisje halen.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de naam van je baby ging delen
Ik drink van sour tot barleywine, dus ik denk dat mijn untappd-doos best verchillend zou zijn. Op zich wel een keer leuk, gewoon om te zien wat je krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:59 schreef borisz het volgende:
Ik had ook nog zo'n adventskalender op maat gedacht. Geef untappd door, en komt het goed. Maar ja dan blijf je daar juist hangen. Ik wil gewoon van zuur t/m de barleywine proberen. Of anders een adventskalender van Jopen, of Brewdog of een andere. Heb er velen gezien in mijn advertenties.
De doos van Beernami die vandaag binnenkwam is wel leuk. 26 biertjes van Hollandsche bodem.
En dan komt er ook nog een doos van Kees binnen deze week.
Wij doen iig de adventkaarsen ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef z80 het volgende: [..] Oorspronkelijk was het een krans met 4 kaarsen. Waarbij elke zondag tot kerst er 1 meer werd aangestoken. Dit is langzaamaan veranderd in elke zondag een pakje/verassing. En nu komkomersheel elke dag iets. De oorspronkelijke gedachte is compleet overboord gegooid.
Wat is barley wine?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links uitgekozen door mijn man, middelste door Cravtboxs en rechts door mij.
Helaas kunnen wij iets te goed tegen drankin januari wel weer even een maandje niets. Of ons bier voor de verkoop moet klaar zijn, dan moet er wel even geproefd worden.
Je bent Aziatisch toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:01 schreef Aure het volgende:
[..]die heeft inmiddels wel een naam ja (we waren even bang dat ie naamloos door het leven moest, of als Nummer Twee ofzo), maar dat is niet Brewdog
Nu nog bidden en je laten bepotelen door meneer de priester voor het eckte authentieke gevoelquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:02 schreef Myraela het volgende:
Ik had een adventskaars in mijn adventskalender als eerste cadeautje. Dus ik ben ook heel authentiek bezig.
Rechts is een sour jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is barley wine?
En rechts is een sour toch? Leuk!
Oh dat laatste klinkt best goedquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rechts is een sour jaals het goed is ook een beetje ziltig.
Een barley wine....sowieso altijd wel wat hoger in alcohol, ik vind ze meestal ook zoetig. Persoonlijk vind ik ze wat weg hebben van quads maar dan meer alcoholisch.
Mag ik er zelf eentje uitzoeken?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:05 schreef Molo het volgende:
Nu nog bidden en je laten bepotelen door meneer de priester voor het eckte authentieke gevoel
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent Aziatisch toch?
Wat vind je van Wai-Zen?
Ja hoor, iedere nationaliteit z'n eigen feestjequote:Op dinsdag 1 december 2020 19:34 schreef Myraela het volgende:
Is het met kinderen niet erg dubbelop om een adventskalender te doen? Doe je dan ook nog een schoentje zetten voor Sinterklaas?
Neenquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik er zelf eentje uitzoeken?
[ afbeelding ]
Ok, ik sla over.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:15 schreef Molo het volgende:
Neen
Deze vriendelijke goeierd wordt het
[ afbeelding ]
Verdomme, ik zit te puzzelen maar ik vind geen goeie naamquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:12 schreef Aure het volgende:
[..]lekker als bier
Half Indisch hier trouwens, dus dan kom ik niet echt weg met Wai-Zen
Veertig jaar geleden mochten Duitse kindjes ook al elke een vakje openmaken hoorquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was het een krans met 4 kaarsen. Waarbij elke zondag tot kerst er 1 meer werd aangestoken.
Dit is langzaamaan veranderd in elke zondag een pakje/verassing. En nu komkomersheel elke dag iets.
De oorspronkelijke gedachte is compleet overboord gegooid.
Ja adventskalender. Ik was even de naam kwijtquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Agenda of adventskalender
Doe mij anders ook zo’n spannende agendaDie ik vanmorgen alweer vergeten ben te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |