abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196512728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

Juist daarom heb ik er wel vertrouwen in. Die 'fout' gaan ze niet nog een keer maken ;)
Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar niet juist omdat ze niet nog eens dezelfde fout begaan! :N
Ik denk gewoon dat er al een aardige ervaring met de logistiek van prikken is in Nederland. :)
pi_196512745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:41 schreef Predator40 het volgende:

[..]

doen we het 1 op 1 :D
dan mag je het lootje wel wegooien :7
:D
*gooit lootje weg, doet pakje aan en verheugd zich op pakjesavond* *O*
pi_196512762
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar niet juist omdat ze niet nog eens dezelfde fout begaan! :N
Ik denk gewoon dat er al een aardige ervaring met de logistiek van prikken is in Nederland. :)
in de verpleeghuizen en verzorgingshuizen word het nog wel een dingetje, bij de huisartsen moet het geen probleem zijn.

en koeriers kunnen het makkelijk bezorgen inderdaad.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 2 december 2020 @ 10:46:11 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196512771
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:28 schreef Predator40 het volgende:

[..]

de logistiek word wel een lastige maar als je even nadenkt is dat "simpel" op te lossen met wat koeriers, droogijs en koeltrucks maar de overheid denkt meestal niet simpel na :D
Afstanden zijn wel wat groter maar hier gaat het gebeuren met speciale koelvrachtwagens en een zestal speciale koelcellen die verspreid staan over het land.

Zie geen reden waarom dit in Nederland gecentraliseerd zou worden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196512777
Maar zonder dollen, denk dat Pakjesavond inderdaad redelijk zoals gebruikelijk wordt gevierd. Weet ook niet of dat kwaad kan, zijn ook veelal weer de Opa's en Oma's die op de kinderen passen tenslotte.
Hoor wel dat vriendenclubjes het afgelast hebben voor dit jaar. :Y
pi_196512793
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Afstanden zijn wel wat groter maar hier gaat het gebeuren met speciale koelvrachtwagens en een zestal speciale koelcellen die verspreid staan over het land.

juist....en gecentraliseerd omdat in nederland de vriezers op 1 centrale locatie komen te staan ?
pi_196512804
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:45 schreef Predator40 het volgende:

[..]

in de verpleeghuizen en verzorgingshuizen word het nog wel een dingetje, bij de huisartsen moet het geen probleem zijn.

en koeriers kunnen het makkelijk bezorgen inderdaad.
Waarom verwacht je dat het in verpleeghuizen en verzorgingshuizen een dingetje wordt?
Hoe doen ze dat eigenlijk met de griepprik? Neem aan dat die daar ook ter plekke verstrekt wordt/ kan worden?
pi_196512805
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef Mammietje het volgende:
Maar zonder dollen, denk dat Pakjesavond inderdaad redelijk zoals gebruikelijk wordt gevierd. Weet ook niet of dat kwaad kan, zijn ook veelal weer de Opa's en Oma's die op de kinderen passen tenslotte.
Hoor wel dat vriendenclubjes het afgelast hebben voor dit jaar. :Y
ik hoor dat sommigen het afgelast hebben....maar ook dat sommigen gewoon met 12 man in een kleine huiskamer gaan zitten omdat sinterklaas zo gevierd MOET worden....
  woensdag 2 december 2020 @ 10:50:03 #134
62913 Blik
The one and Only!
pi_196512826
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 08:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eschikbaar~a54a9cdd/

UK keurt Vaccin goed en start met vaccinatie volgende week
Wel bizar, UK doet het in 4 dagen, de EU in een maand en Zwitserland zegt dat het pas eind Q1 van 2021 kan goedkeuren. Iets zegt mij dat de UK niet eerlijk langs alle poortjes is gegaan voor die goedkeuring. En dat is best kwalijk voor iets dat je de hele bevolking in gaat spuiten
pi_196512828
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Hey Dven! Hoe is het nu in Bulgarije? Nog steeds open café's en nachtclubs?

Ja, over die grote koelcellen....een bedrijf in Duitsland, Va-Q-Tec uit Würzburg, wordt er op dit moment flink rijk van geloof ik. Die hebben een deal gesloten met Pfizer/BioNTech. Opportunities.
Never waste a good crisis. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196512829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik hoor dat sommigen het afgelast hebben....maar ook dat sommigen gewoon met 12 man in een kleine huiskamer gaan zitten omdat sinterklaas zo gevierd MOET worden....
Kan het ze niet kwalijk nemen. Ik nodig ook altijd 11 Pieten uit. :{
pi_196512833
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Waarom verwacht je dat het in verpleeghuizen en verzorgingshuizen een dingetje wordt?
Hoe doen ze dat eigenlijk met de griepprik? Neem aan dat die daar ook ter plekke verstrekt wordt/ kan worden?
gewoon een aanname :o ( laat voMy het maar niet lezen :D )
hoeveel personeel mag en kan er prikken in een verzorging en/of verpleeghuis ?
pi_196512852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Salina het volgende:

[..]

Hey Dven! Hoe is het nu in Bulgarije?

Ja, over die grote koelcellen....een bedrijf in Duitsland, Va-Q-Tec uit Würzburg, wordt er op dit moment flink rijk van geloof ik. Die hebben een deal gesloten met Pfizer/BioNTech. Opportunities.
Duss.... als ik nu heel hard een grote koelcel nodig heb.... kom ik op een wachtlijst? -O- ;)
pi_196512868
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Wel bizar, UK doet het in 4 dagen, de EU in een maand en Zwitserland zegt dat het pas eind Q1 van 2021 kan goedkeuren. Iets zegt mij dat de UK niet eerlijk langs alle poortjes is gegaan voor die goedkeuring. En dat is best kwalijk voor iets dat je de hele bevolking in gaat spuiten
omdat zwitserland 3 maanden later is is de UK niet eerlijk door de poortjes gegaan ..... :D
dan gaat de EU ook niet eerlijk door de poortjes.

misschien is de UK al veel eerlijk gestart met de voorbereidingen voor de review.
pi_196512884
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Aannames..... :o ;)
Er hoeft er toch maar één te kunnen prikken?
En aan ieder verzorgings- of verpleeghuis zit wel een arts verbonden. ^O^
  woensdag 2 december 2020 @ 10:54:14 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196512890
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Injecteren is een voorbehouden handeling. In een verzorgings-/verpleeghuis gaan dit er niet zo veel, of eerder geen, zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196512912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:51 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Duss.... als ik nu heel hard een grote koelcel nodig heb.... kom ik op een wachtlijst? -O- ;)
het is nog geen 11 uur maar heb je het zo warm dan ? :D
pi_196512927
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Injecteren is een voorbehouden handeling. In een verzorgings-/verpleeghuis gaan dit er niet zo veel, of eerder geen, zijn.
Maar huisartsen etc komen regelmatig in verzorgings-/verpleeghuizen. Dagje prikken en het hele verzorgingstehuis is geregeld, die lijken me juist 't makkelijkst.
  woensdag 2 december 2020 @ 10:56:33 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196512937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Salina het volgende:

[..]

Hey Dven! Hoe is het nu in Bulgarije? Nog steeds open café's en nachtclubs?

Nee, cafe's en nachtclubs zijn een dag of 4 terug voor 3 weken op slot gegaan ;( Wel al vastgelegd dat ze de 21e terug openen.

Geen probleem want heb een maat die een café in z'n huis heeft laten bouwen maar gewoon als privé en mag nog altijd met 15 man samenkomen dus in plaats van in stamcafé zitten we nu bij hem _O-
pi_196512944
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef Predator40 het volgende:

[..]

het is nog geen 11 uur maar heb je het zo warm dan ? :D
Ik ga zo wel buiten zitten! :{w :@
pi_196512954
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:56 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar huisartsen etc komen regelmatig in verzorgings-/verpleeghuizen. Dagje prikken en het hele verzorgingstehuis is geregeld, die lijken me juist 't makkelijkst.
misschien dan eerder wat GGD medewerkers op locatie laten komen, huisartsen hebben wel wat beters te doen volgens mij
  woensdag 2 december 2020 @ 10:57:48 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196512958
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:56 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar aan dat er in dat soort huizen normaal gesproken maar weinig personeel is dat de handeling mag uitvoeren.
pi_196512971
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar aan dat er in dat soort huizen normaal gesproken maar weinig personeel is dat de handeling mag uitvoeren.
maar die hoogopgeleide mensen in Den Haag kunnen dat toch wel allemaal bedenken zou je zeggen.....
pi_196512997
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Excuus, dan heb ik je verkeerd begrepen. Dan zijn we het volledig met elkaar eens :)
  woensdag 2 december 2020 @ 11:04:18 #150
12221 Tijn