Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar niet juist omdat ze niet nog eens dezelfde fout begaan!quote:Op woensdag 2 december 2020 10:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Juist daarom heb ik er wel vertrouwen in. Die 'fout' gaan ze niet nog een keer maken
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
doen we het 1 op 1![]()
dan mag je het lootje wel wegooien
in de verpleeghuizen en verzorgingshuizen word het nog wel een dingetje, bij de huisartsen moet het geen probleem zijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar niet juist omdat ze niet nog eens dezelfde fout begaan!![]()
Ik denk gewoon dat er al een aardige ervaring met de logistiek van prikken is in Nederland.
Afstanden zijn wel wat groter maar hier gaat het gebeuren met speciale koelvrachtwagens en een zestal speciale koelcellen die verspreid staan over het land.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de logistiek word wel een lastige maar als je even nadenkt is dat "simpel" op te lossen met wat koeriers, droogijs en koeltrucks maar de overheid denkt meestal niet simpel na
juist....en gecentraliseerd omdat in nederland de vriezers op 1 centrale locatie komen te staan ?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Afstanden zijn wel wat groter maar hier gaat het gebeuren met speciale koelvrachtwagens en een zestal speciale koelcellen die verspreid staan over het land.
Zie geen reden waarom dit in Nederland gecentraliseerd zou worden.
Waarom verwacht je dat het in verpleeghuizen en verzorgingshuizen een dingetje wordt?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in de verpleeghuizen en verzorgingshuizen word het nog wel een dingetje, bij de huisartsen moet het geen probleem zijn.
en koeriers kunnen het makkelijk bezorgen inderdaad.
ik hoor dat sommigen het afgelast hebben....maar ook dat sommigen gewoon met 12 man in een kleine huiskamer gaan zitten omdat sinterklaas zo gevierd MOET worden....quote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef Mammietje het volgende:
Maar zonder dollen, denk dat Pakjesavond inderdaad redelijk zoals gebruikelijk wordt gevierd. Weet ook niet of dat kwaad kan, zijn ook veelal weer de Opa's en Oma's die op de kinderen passen tenslotte.
Hoor wel dat vriendenclubjes het afgelast hebben voor dit jaar.
Wel bizar, UK doet het in 4 dagen, de EU in een maand en Zwitserland zegt dat het pas eind Q1 van 2021 kan goedkeuren. Iets zegt mij dat de UK niet eerlijk langs alle poortjes is gegaan voor die goedkeuring. En dat is best kwalijk voor iets dat je de hele bevolking in gaat spuitenquote:Op woensdag 2 december 2020 08:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eschikbaar~a54a9cdd/
UK keurt Vaccin goed en start met vaccinatie volgende week
Hey Dven! Hoe is het nu in Bulgarije? Nog steeds open café's en nachtclubs?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Afstanden zijn wel wat groter maar hier gaat het gebeuren met speciale koelvrachtwagens en een zestal speciale koelcellen die verspreid staan over het land.
Zie geen reden waarom dit in Nederland gecentraliseerd zou worden.
Kan het ze niet kwalijk nemen. Ik nodig ook altijd 11 Pieten uit.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik hoor dat sommigen het afgelast hebben....maar ook dat sommigen gewoon met 12 man in een kleine huiskamer gaan zitten omdat sinterklaas zo gevierd MOET worden....
gewoon een aannamequote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat het in verpleeghuizen en verzorgingshuizen een dingetje wordt?
Hoe doen ze dat eigenlijk met de griepprik? Neem aan dat die daar ook ter plekke verstrekt wordt/ kan worden?
Duss.... als ik nu heel hard een grote koelcel nodig heb.... kom ik op een wachtlijst?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Hey Dven! Hoe is het nu in Bulgarije?
Ja, over die grote koelcellen....een bedrijf in Duitsland, Va-Q-Tec uit Würzburg, wordt er op dit moment flink rijk van geloof ik. Die hebben een deal gesloten met Pfizer/BioNTech. Opportunities.
Never waste a good crisis.
omdat zwitserland 3 maanden later is is de UK niet eerlijk door de poortjes gegaan .....quote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Wel bizar, UK doet het in 4 dagen, de EU in een maand en Zwitserland zegt dat het pas eind Q1 van 2021 kan goedkeuren. Iets zegt mij dat de UK niet eerlijk langs alle poortjes is gegaan voor die goedkeuring. En dat is best kwalijk voor iets dat je de hele bevolking in gaat spuiten
Aannames.....quote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon een aanname( laat voMy het maar niet lezen
)
hoeveel personeel mag en kan er prikken in een verzorging en/of verpleeghuis ?
Injecteren is een voorbehouden handeling. In een verzorgings-/verpleeghuis gaan dit er niet zo veel, of eerder geen, zijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon een aanname( laat voMy het maar niet lezen
)
hoeveel personeel mag en kan er prikken in een verzorging en/of verpleeghuis ?
het is nog geen 11 uur maar heb je het zo warm dan ?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Duss.... als ik nu heel hard een grote koelcel nodig heb.... kom ik op een wachtlijst?![]()
Maar huisartsen etc komen regelmatig in verzorgings-/verpleeghuizen. Dagje prikken en het hele verzorgingstehuis is geregeld, die lijken me juist 't makkelijkst.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Injecteren is een voorbehouden handeling. In een verzorgings-/verpleeghuis gaan dit er niet zo veel, of eerder geen, zijn.
Nee, cafe's en nachtclubs zijn een dag of 4 terug voor 3 weken op slot gegaanquote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Hey Dven! Hoe is het nu in Bulgarije? Nog steeds open café's en nachtclubs?
Ja, over die grote koelcellen....een bedrijf in Duitsland, Va-Q-Tec uit Würzburg, wordt er op dit moment flink rijk van geloof ik. Die hebben een deal gesloten met Pfizer/BioNTech. Opportunities.
Never waste a good crisis.
Ik ga zo wel buiten zitten!quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is nog geen 11 uur maar heb je het zo warm dan ?
misschien dan eerder wat GGD medewerkers op locatie laten komen, huisartsen hebben wel wat beters te doen volgens mijquote:Op woensdag 2 december 2020 10:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar huisartsen etc komen regelmatig in verzorgings-/verpleeghuizen. Dagje prikken en het hele verzorgingstehuis is geregeld, die lijken me juist 't makkelijkst.
Ik geef alleen maar aan dat er in dat soort huizen normaal gesproken maar weinig personeel is dat de handeling mag uitvoeren.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar huisartsen etc komen regelmatig in verzorgings-/verpleeghuizen. Dagje prikken en het hele verzorgingstehuis is geregeld, die lijken me juist 't makkelijkst.
maar die hoogopgeleide mensen in Den Haag kunnen dat toch wel allemaal bedenken zou je zeggen.....quote:Op woensdag 2 december 2020 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat er in dat soort huizen normaal gesproken maar weinig personeel is dat de handeling mag uitvoeren.
Excuus, dan heb ik je verkeerd begrepen. Dan zijn we het volledig met elkaar eensquote:Op woensdag 2 december 2020 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat er in dat soort huizen normaal gesproken maar weinig personeel is dat de handeling mag uitvoeren.
Ik las “Urk”quote:Op woensdag 2 december 2020 08:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eschikbaar~a54a9cdd/
UK keurt Vaccin goed en start met vaccinatie volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |