COR / Hoe vaak ben jij al getest?quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:24 schreef Nielsch het volgende:
okee hier stond dus een poll maar daar ontbrak een belangrijke optie in dus de poll is weg maar kan nu geen nieuwe plaatsen...
poll staat nu in post #4
COR / Hoe vaak ben jij al getest?
hier kan ik niets mee, veel te onnauwkeurigquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:39 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
COR / Hoe vaak ben jij al getest?
Was al een topic over, met poll
[poll=514]
Jouw Poll is dat Poll is dat anders ook, meer dan 5x verzamel je allemaal bij elkaar, dat gaat nergens over. derhalve TR gezet voor een topic mergequote:Op dinsdag 1 december 2020 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hier kan ik niets mee, veel te onnauwkeurig
de mensen die aangeven meer dan 5 keer getest te zijn zullen er niet veel zijn... bovendien voorkom je er mee dat mensen onzinantwoorden aangeven zoals in jouw poll... alsof er echt mensen 23 keer zijn getest...quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:48 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Jouw Poll is dat Poll is dat anders ook, meer dan 5x verzamel je allemaal bij elkaar, dat gaat nergens over. derhalve TR gezet voor een topic merge
Ik ben zelf inmiddels bijna 20keer getest, en ik weet dat er mensen zijn die vaker getest zijn, dat heeft met de functie te maken. Er zijn groepen mensen die meerdere keren per week getest worden, soms tot dagelijks aan toe. Een speciaal slag mensen voor jou en mijn veiligheid, bepaalde andere beroepsgroepen waar ik verder niet zo veel over kan en mag zeggen. Daarnaast zijn er legio mensen die zodra ze in close contact komen met andere mensen (zoals bepaalde sporters). De meeste gaan niet door de GGD straat, enkel als uit de test komt dat ze positief zijn. Het zijn er veel meer dan dat jij denkt, heel veel meer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de mensen die aangeven meer dan 5 keer getest te zijn zullen er niet veel zijn... bovendien voorkom je er mee dat mensen onzinantwoorden aangeven zoals in jouw poll... alsof er echt mensen 23 keer zijn getest...
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:04 schreef Djeez het volgende:
Ik mag me morgen laten testen. Ik ben benauwd, kortademig en proef niks. Bovendien koppijn, keelpijn en spierpijn. Ik ga dood
Meid!quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:04 schreef Djeez het volgende:
Ik mag me morgen laten testen. Ik ben benauwd, kortademig en proef niks. Bovendien koppijn, keelpijn en spierpijn. Ik ga dood
Je maakt jezelf ziek door zo te denken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:04 schreef Djeez het volgende:
Was jij niet al half dood?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:04 schreef Djeez het volgende:
Dat laatste lijkt mij erg onwaarschijnlijk bij jou.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:16 schreef Djeez het volgende:
Net mezelf laten testen. Wat een kutgevoel! Staafje achterin de keel, begon bijna te kotsen. Daarna stem kwijt. En in de neus, zat bijna in mijn hersens
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:16 schreef Djeez het volgende:
Net mezelf laten testen. Wat een kutgevoel! Staafje achterin de keel, begon bijna te kotsen. Daarna stem kwijt. En in de neus, zat bijna in mijn hersens
Erg akelig gevoel...quote:De aftakking verzorgt het gevoel van het voorhoofd, de neus met neus(bij)holten, het menselijk oog en de hersenvliezen.
Heb je de uitslag al?quote:Op maandag 7 december 2020 14:19 schreef Starhopper het volgende:
Net mijn eerste coronatest gedaanViel heel erg mee! Die in de neus ging wel diep maar dat kietelende gevoel was wel lekker eigenlijk
Waarom zou je “just in case” testen? Ik heb nog geen moment klachten gehad ook geen lichte en ik ben ook niet in contact geweest met mensen die het hadden. De kans dat je dan positief test is dan wel heel klein. De test kijkt niet ‘terug’ ofzo..quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ook niet gewoon een keer just in case?
Dat was z'n oude usernamequote:Op dinsdag 8 december 2020 06:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom zou je “just in case” testen? Ik heb nog geen moment klachten gehad ook geen lichte en ik ben ook niet in contact geweest met mensen die het hadden. De kans dat je dan positief test is dan wel heel klein. De test kijkt niet ‘terug’ ofzo..
Dan wachten ze tot ze je kunnen bellen. Positief dus. Het was leuk je gekend te hebben.quote:
Serieus? Volgens het testmeisje zou ik het resultaat binnen 48 uur krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan wachten ze tot ze je kunnen bellen. Positief dus. Het was leuk je gekend te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |