Daar ga ik ook op stemmen want mijn water beweert dat die kans maakt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nick Drake - Day Is Done mag ook eindelijk wel eens in de lijst!!!
Je voelt het dus aan je water?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ga ik ook op stemmen want mijn water beweert dat die kans maakt.
Ik ga mijn lijst niet prijsgeven, maar Child in Time staat er bij mij ook op.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef peaceman het volgende:
Al heel wat mooie lijsten gezien en al vaak Child in time
Geen solo-Grohlquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
Vrijwel dezelfde lijst als vorig jaar,
Zelfs ik ga hieraan meedoenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef peaceman het volgende:
Hij gaat dit jaar de lijst wel halenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef peaceman het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij gaat dit jaar de lijst wel halen
Dat is een droom waar ik niet meer in geloof, maar top 10 hopelijk wel weer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe briljant zou het zijn als Child in Time op 1 komt hierdoor
Wel nieuwsgierig naar de rest nuquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga mijn lijst niet prijsgeven, maar Child in Time staat er bij mij ook op.
Sowieso heb ik deze keer wat 'klassieker' gestemd om er voor te zorgen dat in ieder geval nummers waarvan ik vind dat ze hoog moeten staan, standhouden in de hogere regionen.
Heb er echt vetrouwen in dat die weer de top 10 in gaat komenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef peaceman het volgende:
Same, Down in the Silvermine lonkt ookquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ook weer op Sausolito Summernight stemmen, want die bungelt erg onderaan.
Over vage bullshit gesproken, je kunt altijd nog een tweede lijstje insturen hoorde ik vanmiddag. Dus denk er niet te lang over na.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn er trouwens naast The Greatest Show On Earth nog meer stemacties etc (al dan niet vanuit Fok) waar ik weet van moet hebben voor ik mijn lijst inlever? Wel stemacties waar het echt om de muziek gaat, dus geen vage bullshit als 'er moeten meer vrouwen in' of 'laten we als boeren lekker een politiek statement maken in een muzieklijst'.
Stem eigenlijk nooit op Foo Fighters trouwens, staan er toch wel inquote:
Over die TGSoE stemactie, stemmen we dan op de Tampere uitvoering of gewoon studio?quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Top 10 aller tijden (ongeacht wel of niet in de keuzelijst, niet op volgorde):
Muse - New Born
Muse - Citizen Erased
Beach House - Myth
Shallows - Summer Sucks
Mauro Picotto - Komodo
The Kelly Family - Fell In Love With An Alien
Chvrches - Down Side Of Me
The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Album Version)
Within Temptation - Ice Queen
De 15 volgende nummers uit mijn top 100 die in de voorkeuzelijst staan:
The Alan Parsons Project - Old And Wise
Twenty One Pilots - Heathens
Mumford & Sons - The Cave
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Coldplay - Viva La Vida
Editors - Papillon
Maitre Gims - J'me Tire
Tame Impala - Let It Happen (Albumversie)
Linkin Park - In The End
Eminem & Dido - Stan
Liquido - Narcotic
The War On Drugs - Thinking Of A Place
Keane - Silenced By The Night
Eros Ramazzotti - Un Emozione Per Sempre
Foo Fighters - Everlong
Wildcards (stemacties, recente ontdekkingen, platen die op de afgrond staan, platen die per se hoger/erin moeten):
Deep Purple - Child In Time
Nightwish - The Greatest Show On Earth
Eros Ramazzotti - Se Bastasse Una Canzone
Band of Horses - The Funeral
Girls in Hawaii - Misses
Arcade Fire - Reflektor
Alt-J - Breezeblocks
Billie Eilish - Everything I Wanted
Of Monsters And Men - Little Talks
The National - Bloodbuzz Ohio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit al een vrije keuze is, heb ik weinig hoop
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |