Oef ja klopt, die mag er ook zeker in.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Venice Bitch wel dé klassieker worden, maar in het Radio 2-tempo gaat het nog een decennium duren voordat ze daar achter zijn
Ik vind dit helemaal niet zo erg. Waren ze met andere genres ook maar zo traagquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Venice Bitch wel dé klassieker worden, maar in het Radio 2-tempo gaat het nog een decennium duren voordat ze daar achter zijn
Voor Tame Impala mag een uitzondering gemaakt wordenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Thanks! Expres voor gekozen, ook proberen te beperken tot 1 nummer per artiest, maar de keuze tussen Let it Happen en The Less I Know The Better is onmogelijk.
[..]
Ik ga, geheel tegen mijn principe(s) in, drie stemmen opofferen aanquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ondertussen weet nog steeds niet of ik een lijstje moet vullen met nummers die ik leuk vind en nogal kansloos zijn of nummers die ik misschien minder leuk vind, en meer kans maken op een plekje in de Top.
quote:nummers die ik misschien minder leuk vind, en meer kans maken op een plekje in de Top.
Ik wist al dat je een goeie smaak hadquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Uitgezonderd Nirvana had ik het zelf in kunnen sturen
Dat vinden gelukkig meer mensen, waaronder Don Leo, dus een groot deel van de goegemeente volgt dat opquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nick Drake - Day Is Done mag ook eindelijk wel eens in de lijst!!!
Ben zelf Cuby dit jaar gaan waarderen naar het bezoek aan het museum in Grollooquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik op Somebody Will Know Someday stemmen of toch weer op Appleknockers Flophouse?
Daar ga ik ook op stemmen want mijn water beweert dat die kans maakt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nick Drake - Day Is Done mag ook eindelijk wel eens in de lijst!!!
Je voelt het dus aan je water?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ga ik ook op stemmen want mijn water beweert dat die kans maakt.
Ik ga mijn lijst niet prijsgeven, maar Child in Time staat er bij mij ook op.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef peaceman het volgende:
Al heel wat mooie lijsten gezien en al vaak Child in time
Geen solo-Grohlquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
Vrijwel dezelfde lijst als vorig jaar,
Zelfs ik ga hieraan meedoenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef peaceman het volgende:
Hij gaat dit jaar de lijst wel halenquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:08 schreef peaceman het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij gaat dit jaar de lijst wel halen
Dat is een droom waar ik niet meer in geloof, maar top 10 hopelijk wel weer.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe briljant zou het zijn als Child in Time op 1 komt hierdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |