quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze weten toch dat de ouders uit Brabant komen
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Test om te kijken of ze een down kindje krijgt.
Gewoon in de supermarktquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik eet ze ook regelmatig. Vanochtend zelfs nog. Alleen wel mokerduur die dingen.
Waar haal jij ze?
En eet je ze met schil?
Ja. Ik ook. Gewoon AH genot. Kost wat, heb je ook wat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt
Nou dat mag toch
Voor kwaliteit betaal ik graagquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Ik ook. Gewoon AH genot. Kost wat, heb je ook wat.
Mij heeft hij nog een PM na gestuurd.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen PM ontvangen niks
Onze vriendschap wankelt.
Is dat nog een vraag als het een Brabants kind wordt ja?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Test om te kijken of ze een down kindje krijgt.
Het gaat vandaag zeker over de mondkapjesplicht die is ingegaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgeklokt.
@:lenny_leonard
@:3rr0r
Deze grap had ik al een soort van gemaaktquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag als het een Brabants kind wordt ja?
Niet gelezenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap had ik al een soort van gemaakt
Die telde niet, want je postte door het slotje heen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap had ik al een soort van gemaakt
Daar heb jij weer een puntquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Die telde niet, want je postte door het slotje heen.
Zijn ban is zeer onterecht.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
Geen PM ontvangen
Ik ben ZEER teleurgesteld
Oei, nu kan je een vinger verwachtenquote:Op dinsdag 1 december 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Nu heb ik wel een PM ontvangen
Meteen in de prullenbak, laat dan ook maar zitten
Alle bans in VBL zijn in principe onterecht want @PSVCL mag hier ook blijven posten (@Boussaadia ook maar die is het compleet kwijt de laatste tijd)quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn ban is zeer onterecht.
Dit ter info.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Maar zijn laatste post was een belediging richting mij
Dus blij mee
PM-notificatie
01-12-2020 @ 14:43:45
Je hebt een pm-bericht ontvangen.
* GGMM klikt weg
Forum Opties | |
---|---|