Teentjes weet je wel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:31 schreef TheDeadGuy het volgende:
En normale knoflook? Dat is een stengel bij jou?
En waar komen die teentjes dan uit?quote:
Je moet hem zelf het antwoord laten zoeken, zo wordt het nooit wat met hem he?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die maken samen een bolletje
Het zusje van @VarkensHart heeft bolletjesquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die maken samen een bolletje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok Samuelquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:39 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
vogeltjesdanstopic, niet gelezen
quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jaren 90 style sletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2020 16:09:08 ]
Zou eroverheen kliederen met mijn kloonkokunsquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:15 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Het zusje van @:varkenshart heeft bolletjes
Ik heb het over die enkele bolletjes. Deze weet je wel:quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:43 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
En waar komen die teentjes dan uit?
SebbeSwensjequote:Op dinsdag 1 december 2020 19:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ken wel bieslook. Dat begint ook met een b en eindigt op look, maar daar houdt het volgens mij wel bij op.
Ook een keer per ongeluk gehad. Zijn drie keer niks. Geen smaak, niks.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het over die enkele bolletjes. Deze weet je wel:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |