Als je nog een uurtje wacht ben je 8 uur te vroeg om precies op tijd te zijnquote:Op maandag 30 november 2020 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bijna!Als je een uurtje wacht, dan heb je nog wel even om te stemmen
Oei, dat is wel een beetje jammerquote:Op maandag 30 november 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je nog een uurtje wacht ben je 8 uur te vroeg om precies op tijd te zijn
Niks schande! Ik neem aan dat jij gewoon mooi vindt wat je mooi vindt...quote:Op maandag 30 november 2020 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik constateer tot mijn grote schande dat er geen vrouwen in staan
Ik ben er blij mee, anders had ik gelijk 3 uur die keuzelijst doorgespitquote:Op maandag 30 november 2020 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een beetje jammer
Eigenlijk hadden ze dat ook gewoon kunnen vervroegen, net als de top 2000.
Als het goed is zit ergens in een mailbox van je nog je lijst van vorig jaar...quote:Op maandag 30 november 2020 23:22 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben zo slecht in het onthouden van nummers dat ik ieder jaar weer van A tot Z door de hele keuzelijst ga om niks te vergeten.
Ik begin ieder jaar weer met een schone leiquote:Op maandag 30 november 2020 23:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als het goed is zit ergens in een mailbox van je nog je lijst van vorig jaar...
Ja, dat. Je stemt toch omdat je het een mooi nummer vindt lijkt me.quote:Op maandag 30 november 2020 23:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niks schande! Ik neem aan dat jij gewoon mooi vindt wat je mooi vindt...
Datzelfde geldt ook voor 'One Way or Another' van Blondie.quote:Op maandag 30 november 2020 21:02 schreef Yolk het volgende:
Oef, Take the Money and Run van de Steve Miller Band heeft nog nooit in de Top 2000 gestaan, spijtig.
Origineel is van One Direction, toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor 'One Way or Another' van Blondie.
He jippie. Nouja..wie weet komt ie te laatquote:
Op veel verslapen nachten. Gelukkig zit ie op t tijdslot dat ik toxh nooit luister.quote:
Oeh Kate Bush 😍 had in mijn lijstje ook gemoeten. Nouja, is nu al weggestuurdquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:50 schreef Olga het volgende:
Overigens vroegen ze bij het stemmen of je stemlijst is veranderd vanwege corona. Bij mij in elk geval niet.
Misschien bedoelen ze of er nummers waren die je door de lockdown hebben geholpen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh Kate Bush 😍 had in mijn lijstje ook gemoeten. Nouja, is nu al weggestuurd
Ja rare vraag, zouden daar echt veel mensen ja op zeggen? En zo ja dan stem je nu op droevige liedjes ofzo? Ik snapte die vraag niet geloof ik
Hopelijk gaat die het deze keer wel redden dankzij de keuzelijst danquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:07 schreef Gretzl het volgende:
Gek dat ze dan Exit Music nu wel hebben toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Oja! Dat was wel meesterlijk, heb nog nooit zo gelachen om de top 2000 als toen 😂quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima lineup. Hoef ik Giel en Frank niet te horen. Zou Rob zijn gestraft omdat ie vorig jaar Marco afkapte?
Ik wel. De dag erna, toen Rob weer Marco had, even het café op de bak gooide en er iemand "Genoeg!"oid riep.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja! Dat was wel meesterlijk, heb nog nooit zo gelachen om de top 2000 als toen 😂
quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klaar. Lijstje ingeleverd. Alles uit de keuzelijst en lekker makkelijk gekozen uit mn "Levensweg"spotifylijst, dus geen oldies van voor de jaren '80King KuntaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Het lijkt er steeds meer op dat Rob gaat overstappen naar Veronicaquote:Op dinsdag 1 december 2020 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima lineup. Hoef ik Giel en Frank niet te horen. Zou Rob zijn gestraft omdat ie vorig jaar Marco afkapte?
Toch wel een rijtje nummers uit 2019 lijkt me?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:16 schreef Cassa95 het volgende:
Nauwelijks toevoegingen aan de keuzelijst... In ieder geval lijkt de meeste die kerstmuziek die vorig jaar was toegevoegd weg te zijn..
Ja maar dus bijna alleen 2019 toevoegingen. Verder nauwelijks extra nummers van bands die weinig in de keuzelijst staan. Of eindelijk een The National of Tool bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch wel een rijtje nummers uit 2019 lijkt me?
Spijtig. Mocht erg genieten van de feitenkennis van Don Leo. Hoorde hem na Annemieke het liefst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |