quote:
Het is de Waarheidquote:Op maandag 30 november 2020 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
De Speeltuin
Dochters
Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht
Ik Zou Het Zo Weer Overdoen
Marco B. legt het er best wel dik bovenop, maar je gaat het pas zien als je het doorhebt
In de Qanon top 666 scoorde Lange Frans dan wel weer goedquote:Op maandag 30 november 2020 20:57 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
In de Q top 1000 gingen de 3 noteringen van Lange Frans hard omlaag.
66 Het Land Van (was 33)
596 Zing Voor Me (was 460)
761 Zinloos (was 665)
Zinloos vat het oeuvre van Lange Frans wel samen.quote:Op maandag 30 november 2020 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In de Qanon top 666 scoorde Lange Frans dan wel weer goed
Vergeet Waf is mijn hart en Waf, zou je doen nietquote:Op maandag 30 november 2020 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
De Speeltuin
Dochters
Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht
Ik Zou Het Zo Weer Overdoen
Marco B. legt het er best wel dik bovenop, maar je gaat het pas zien als je het doorhebt
Die achteruitgang valt best wel mee, zeker als je het vergelijkt met bv. de val van Dotan (205 -> 796 na de Trollengate) of Michael Jackson vorig jaar (veel platen 300-400 plaatsjes gezakt).quote:Op maandag 30 november 2020 20:57 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
In de Q top 1000 gingen de 3 noteringen van Lange Frans hard omlaag.
66 Het Land Van (was 33)
596 Zing Voor Me (was 460)
761 Zinloos (was 665)
Moon Zappaquote:Op maandag 30 november 2020 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen we nu overstappen naar Maan?
Annemiekquote:Op maandag 30 november 2020 19:40 schreef Cee het volgende:
Eerste drie namen van de line-up zijn Annemiek, Gijs en Jeroen van Inkel.
De extra uren zijn nodig om van Inkel al zijn jingles te laten afspelen in zijn shifts.quote:Op maandag 30 november 2020 21:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Annemiek
Gijs![]()
van Inkel(geen idee hoe hij het zal doen bij de Top2000, normaal vind ik hem niet zo geweldig)
quote:Op maandag 30 november 2020 21:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
De extra uren zijn nodig om van Inkel al zijn jingles te laten afspelen in zijn shifts.
Zelfs de Pokemon song vind ik niet meer vreselijk. Het is een raar jaarquote:Op maandag 30 november 2020 21:09 schreef peaceman het volgende:
Ik vond Gijs dit jaar op de radio best te pruimen eigenlijk
Het schijnt je smaak aan te tasten , toch?quote:Op maandag 30 november 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs de Pokemon song vind ik niet meer vreselijk. Het is een raar jaar
Als ie maar wel een beetje lager staatquote:Op maandag 30 november 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs de Pokemon song vind ik niet meer vreselijk. Het is een raar jaar
Zonder Gijs geen top2000quote:Op maandag 30 november 2020 21:10 schreef cafca het volgende:
Lekker zeiken op Gijs, ook zo'n eindejaarstraditie!
Inderdaad. Geen smaak meer. Ik voorspel Davina Michelle op 1.quote:Op maandag 30 november 2020 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het schijnt je smaak aan te tasten , toch?
Nee dan pas is het een Top 2000 met hoofdletter T.quote:
Mooi lijstje. Wat betreft weinig vrouwen maak ik me ook schuldig aan. Mijn lijstje is bijna klaar en maar drie vrouwenquote:Op maandag 30 november 2020 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mijn lijstje af. Ik constateer tot mijn grote schande dat er geen vrouwen in staan (of je moet de zangeres van Corona meetellen).
Het is een beetje eerbetoon aan overleden artiesten, concerten waar we naar toe zijn geweest/zouden gaan, liedjes die moeten worden gered, liedjes die eindelijk eens in de lijst moeten, liedjes die als albumversie goed uit de verf komen, liedjes die me een like van peaceman opleveren en de mooiste liedjes ooit.
Dit wordt em, verder ook niet meer over nadenken:
Crosby Stills Nash - Suite: Judy Blue Eyes
Marvin Gaye - Let’s get it on
Corona - Rhythm of the Night
Nick Cave & Bad Seeds - Red ride hand
Deep Purple - Child in Time
Deep Purple - Highway Star
Elbow - One day like this
D’Angelo - Unshaken
Eric B & Rakim - Paid in full
Neil Young - Cortez the killer
Neil Young - Like a hurricane
Joy Division - Transmission
Gary Moore - Still got the Blues
Dio - Holy Diver
Rory Gallagher - Million miles away
Grandmaster Flash - The message
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Love - Alone again or
Radiohead - Exit Music (for a film)
Muse - Plug in baby
Michael Jackson - Smooth Criminal
Iron Butterfly - In-a-gadda-da-vida
War on drugs - Thinking of a place
Pink Floyd - Sine on you crazy diamond
The doors - Light my fire
Paul Weller - You do something to me
The Beatles - While my guitar gently weeps
Leonard Cohen - Suzanne
Bob Marley & Wailers - Could you be loved
David Bowie - Starman
Kraftwerk - Das Model
The Smiths - There is a light that never goes out
Jacques Brel - Vesoul
Stereophonics - Dakota
Bill Withers - Ain’t no sunshine
quote:Op maandag 30 november 2020 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mijn lijstje af. Ik constateer tot mijn grote schande dat er geen vrouwen in staan (of je moet de zangeres van Corona meetellen).
Het is een beetje eerbetoon aan overleden artiesten, concerten waar we naar toe zijn geweest/zouden gaan, liedjes die moeten worden gered, liedjes die eindelijk eens in de lijst moeten, liedjes die als albumversie goed uit de verf komen, liedjes die me een like van peaceman opleveren en de mooiste liedjes ooit.
Dit wordt em, verder ook niet meer over nadenken:
Crosby Stills Nash - Suite: Judy Blue Eyes
Marvin Gaye - Let’s get it on
Corona - Rhythm of the Night
Nick Cave & Bad Seeds - Red ride hand
Deep Purple - Child in Time
Deep Purple - Highway Star
Elbow - One day like this
D’Angelo - Unshaken
Eric B & Rakim - Paid in full
Neil Young - Cortez the killer
Neil Young - Like a hurricane
Joy Division - Transmission
Gary Moore - Still got the Blues
Dio - Holy Diver
Rory Gallagher - Million miles away
Grandmaster Flash - The message
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Love - Alone again or
Radiohead - Exit Music (for a film)
Muse - Plug in baby
Michael Jackson - Smooth Criminal
Iron Butterfly - In-a-gadda-da-vida
War on drugs - Thinking of a place
Pink Floyd - Sine on you crazy diamond
The doors - Light my fire
Paul Weller - You do something to me
The Beatles - While my guitar gently weeps
Leonard Cohen - Suzanne
Bob Marley & Wailers - Could you be loved
David Bowie - Starman
Kraftwerk - Das Model
The Smiths - There is a light that never goes out
Jacques Brel - Vesoul
Stereophonics - Dakota
Bill Withers - Ain’t no sunshine
Je stemt met allerlei span-accounts?quote:Op maandag 30 november 2020 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga er weer voor proberen te zorgen dat dit onderscheidend pareltje de lijst weer haalt
Ik stem wel namens jou op Nirvana en Fleetwood Macquote:Op maandag 30 november 2020 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck it, ik moet nog een lijst maken, zie ik nu al. Geen Fleetwood Mac of Nirvana of Prodigy of...
Als je nog een uurtje wacht ben je 8 uur te vroeg om precies op tijd te zijnquote:Op maandag 30 november 2020 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bijna!Als je een uurtje wacht, dan heb je nog wel even om te stemmen
Oei, dat is wel een beetje jammerquote:Op maandag 30 november 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je nog een uurtje wacht ben je 8 uur te vroeg om precies op tijd te zijn
Niks schande! Ik neem aan dat jij gewoon mooi vindt wat je mooi vindt...quote:Op maandag 30 november 2020 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik constateer tot mijn grote schande dat er geen vrouwen in staan
Ik ben er blij mee, anders had ik gelijk 3 uur die keuzelijst doorgespitquote:Op maandag 30 november 2020 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een beetje jammer
Eigenlijk hadden ze dat ook gewoon kunnen vervroegen, net als de top 2000.
Als het goed is zit ergens in een mailbox van je nog je lijst van vorig jaar...quote:Op maandag 30 november 2020 23:22 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben zo slecht in het onthouden van nummers dat ik ieder jaar weer van A tot Z door de hele keuzelijst ga om niks te vergeten.
Ik begin ieder jaar weer met een schone leiquote:Op maandag 30 november 2020 23:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als het goed is zit ergens in een mailbox van je nog je lijst van vorig jaar...
Ja, dat. Je stemt toch omdat je het een mooi nummer vindt lijkt me.quote:Op maandag 30 november 2020 23:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niks schande! Ik neem aan dat jij gewoon mooi vindt wat je mooi vindt...
Datzelfde geldt ook voor 'One Way or Another' van Blondie.quote:Op maandag 30 november 2020 21:02 schreef Yolk het volgende:
Oef, Take the Money and Run van de Steve Miller Band heeft nog nooit in de Top 2000 gestaan, spijtig.
Origineel is van One Direction, toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor 'One Way or Another' van Blondie.
He jippie. Nouja..wie weet komt ie te laatquote:
Op veel verslapen nachten. Gelukkig zit ie op t tijdslot dat ik toxh nooit luister.quote:
Oeh Kate Bush 😍 had in mijn lijstje ook gemoeten. Nouja, is nu al weggestuurdquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:50 schreef Olga het volgende:
Overigens vroegen ze bij het stemmen of je stemlijst is veranderd vanwege corona. Bij mij in elk geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |