Doe mij maar de gekreukte versie.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sprankelend? Ik vind de orginele Kuyt er ontzettend oud uit zien. Maar dat is mijn mening

Ik vraag me bij hem altijd af of dat een verkeerd uitgevallen kunstgebit isquote:Op zondag 31 januari 2021 11:57 schreef vencodark het volgende:
Dirk Kuyt lijkt ineens een heel ander persoon. Normaal vond ik het een lelijke man, op die nieuwe foto’s minder lelijk. Maar goed, een kunstkop is ook het uiterste.

Afvallen omdat hij ingrepen heeft laten doen? Oh wowquote:Op zondag 31 januari 2021 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe mij maar de gekreukte versie.
Ik zapte laatste overigens langs een shownieuws van SBS6 (meen ik) en daarin viel Patty Brard Dirk Kuyt af. Zo erg is het dus al, dat mensen die zelf zijn verspookt anderen die gebruikmaken van kunstgrepen de maat nemen. Dat zal dan wel de valkuil zijn van plastische chirurgie: die mensen bemerken het van anderen wel maar van zichzelf niet dat ze er belachelijk uitzien.

Dat gekke kapsel van toen mogen we hem wel kwalijk nemen.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:00 schreef Molo het volgende:
Verder leek hij gewoon een kolenboer uit 1910, maar ja, kan hij ook weinig aan doen natuurlijk

quote:Op zondag 31 januari 2021 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gekke kapsel van toen mogen we hem wel kwalijk nemen.

Oh, ik had over deze posting heen gelezen! Patty werd in het programma wel op haar hypocrisie aangesproken, al had dat weinig zin.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
SHO / Patty Brard vindt verbouwing Dirk Kuyt mislukt: ‘Te veel botox’

Hij had zijn tanden toch al eerder laten doen?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vraag me bij hem altijd af of dat een verkeerd uitgevallen kunstgebit is
Die tanden staan zo raar bij hem
Verder leek hij gewoon een kolenboer uit 1910, maar ja, kan hij ook weinig aan doen natuurlijk

quote:Op zondag 31 januari 2021 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gekke kapsel van toen mogen we hem wel kwalijk nemen.
Ja was al eerder. Echt zo'n Dynasty strak wit kunstgebit, brrrrquote:Op zondag 31 januari 2021 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had zijn tanden toch al eerder laten doen?
Hij lijkt nu op de zanger van Racoon.

quote:Op zondag 31 januari 2021 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vraag me bij hem altijd af of dat een verkeerd uitgevallen kunstgebit is
Die tanden staan zo raar bij hem

Nee joh, alleen al op die still in dat topic wat hierboven genoemd wordt zie je al dat z'n lippen niet lekker 'zitten'.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:15 schreef Oceanonix het volgende:
Is het bij Dirk Kuyt niet het verschil tussen iemand die afgetraind was en die nu wat kilo's erbij heeft? Op de eerste foto is hij erg mager waardoor alle lijnen in je gezicht goed zichtbaar worden. Als er wat meer vet op de botten mag zitten omdat je geen topsport meer doet, zijn die lijnen minder tot niet zichtbaar.
Maar misschien ben ik naief?

Ik vroeg mij dat ook af.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:15 schreef Oceanonix het volgende:
Is het bij Dirk Kuyt niet het verschil tussen iemand die afgetraind was en die nu wat kilo's erbij heeft? Op de eerste foto is hij erg mager waardoor alle lijnen in je gezicht goed zichtbaar worden. Als er wat meer vet op de botten mag zitten omdat je geen topsport meer doet, zijn die lijnen minder tot niet zichtbaar.

Dat zal vast invloed hebben maar niet als enige reden van zijn ‘transformatie’.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:15 schreef Oceanonix het volgende:

quote:Op zondag 31 januari 2021 22:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is dit een grap
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:57 schreef Noek het volgende:
Ik zie net een foto van Demi na de show op haar insta en daar ziet ze er gewoon uit. Dus calm your tits.

Op de foto van 3 dagen geleden nietquote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Vanaf 0.19 ... op de foto op instagram heeft ze een gezichtsmasker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |