abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197725639

Patty Brard is net als veel andere kijkers erg geschrokken van het tv-optreden van Dirk Kuyt bij Ziggo Sport. Zijn behandelaar is wel héél erg uitgeschoten met de botoxspuit, vindt de tv-diva.

Dirk Kuyt maakte eind juni bekend dat hij en zijn vrouw Gertrude na een huwelijk van zeventien jaar uit elkaar gingen. Het gevolg is dat Dirk in een soort midlifecrisis is beland en naar de botoxboer is gegaan. Tv-kijkers van Ziggo Sport werden donderdagavond behoorlijk verrast met het nieuwe uiterlijk van de oud-topvoetballer.

Te veel botox
Ook Patty Brard was behoorlijk in shock. “Ik wist niet wat ik zag. Ik bedoel: als ik hem op straat tegen was gekomen, dan was ik er echt vollédig voorbijgelopen. Het is niet te geloven. Ik moet je eerlijk zeggen: ik ben sowieso niet zo’n voorstander van fillers en botox bij mannen.”

Ze vroeg gelijk de mening van haar eigen beautydokter. “Ik heb de foto even doorgestuurd naar mijn dokter, die er goed raad mee weet, en die zegt: ‘Wat hier is misgegaan, is dat er te veel botox in het voorhoofd zit, waardoor de ogen gaan drukken. En als je je wangen te veel opvalt, dan krijg je dit (zie foto).”

Midlife
Collega Anouk Smulders: “Bij mij komt er dan heel groot ‘midlife’ in gedachten.”

Bart Ettekoven: “Waarom zeg jij dat het bij vrouwen wel leuk is en waarom mogen wij dit niet?”

Patty: “Nou, als jij die frons in je voorhoofd weg zou halen, dan zou ik zeggen: ja.”

Al met al is het een misser van Dirk, vindt Patty. “Mijn dokter zegt: ‘Deze man had maar één ding moeten doen, namelijk niks.'”

Veronica Inside
De mannen van Veronica Inside waren gisterenavond ook kritisch. René van der Gijp: “Ik heb nu het idee dat iedereen die de dertig gepasseerd is aan de botox en fillers wil. Dat moeten ze niet doen, joh. Dat moet je echt niet doen, want ik weet zeker: binnen nu en vijftien jaar komen we erachter dat iedereen misvormd erbij loopt, man. Hij heeft zijn hele voorhoofd ondergespoten. Dat doe je toch niet man?”

Johan Derksen: “Ik zou hem niet herkennen als jullie het niet gezegd hadden. Die jongen is compleet de weg kwijt. Hij woont in Huis ter Duin, dat vind ik ook al ongebruikelijk, en hij doet dit soort dingen. Dan moet je toch professionele hulp gaan zoeken?”

bron

Grappig wie het zegt :).
pi_197725669
Ik vind hem er wel van opgeknapt moet ik zeggen.

Ik snap sowieso dat gezeur niet. Als het iemand een boost van zelfvertrouwen geeft, wie zijn wij dan om er een oordeel over te hebben. Laat die kerel lekker fillers e.d. gebruiken, ik zie het probleem niet.

[ Bericht 69% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-01-2021 16:52:06 ]
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:59:48 #3
338319 ZarB
Piña colada
pi_197726053
Die kan naar het topic over verspookte celebs _O- zal die vrouw ff blij zijn dat ze van hem af is.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197726087
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik snap sowieso dat gezeur niet. Als het iemand een boost van zelfvertrouwen geeft, wie zijn wij dan om er een oordeel over te hebben. Laat die kerel lekker fillers e.d. gebruiken, ik zie het probleem niet.
Ik begrijp de ophef eigenlijk ook niet.
pi_197726311
Ik zie nog steeds rimpels
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197726315
Ik vond die krullen vroeger wel leuk bij hem staan, dat is nu weg gestyled.

De mannen van VI Inside over de metamorfose.

pi_197726647
Hij is opgeknapt, was ook niet zo moeilijk met zo’n kop. Veel slechter kon het ook niet.

Enfin, typisch geval van een midlifecrisis ontstaan door de scheiding.
Hallo
pi_197727164
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:30 schreef Sebbeszweet het volgende:
Hij is opgeknapt, was ook niet zo moeilijk met zo’n kop. Veel slechter kon het ook niet.

Enfin, typisch geval van een midlifecrisis ontstaan door de scheiding.
Ik vind ook dat hij er nu beter uit ziet.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 januari 2021 @ 18:18:56 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_197727615
Zegt Patty Brard. :D Als die lacht springen de nietjes naar links en rechts.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197728977
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:59 schreef ZarB het volgende:
Die kan naar het topic over verspookte celebs _O- zal die vrouw ff blij zijn dat ze van hem af is.
Ik zal normaal niet gauw zeggen dat mensen knapper worden van Botox maar hij is er wel op vooruit gegaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197730919
Hij ziet er nu beter uit.
pi_197731133
Hij ziet er minimaal 10 jaar jonger uit ;)

En die wijven bij Voetbal Inside :') Die Johan Derksen zou ook opknappen van wat botox en fillers. Ook even een rondje kapper daarna.
  zondag 31 januari 2021 @ 10:57:18 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197740250
Is hij ook niet gewoon dikker geworden?

Disclaimer: ik heb geen bewegend beeld gezien, voor zover dat met botox nog anders is dan de foto :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197741167
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 31 januari 2021 @ 12:06:16 #15
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197741275
En uitgerekend patty brard most er een mening over hebben. It takes one to know one ey
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 31 januari 2021 @ 12:10:37 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197741341
Lijkt me zo raar als je in de spiegel kijkt en dan iemand ziet die je niet kent/bent...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 zondag 31 januari 2021 @ 13:48:29 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_197742991
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 12:10 schreef Leandra het volgende:
Lijkt me zo raar als je in de spiegel kijkt en dan iemand ziet die je niet kent/bent...
En daarop gaat masturberen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')