quote:Brekket
1) Peter Wright v (64) Ryan Meikle
(32) Adrian Lewis v (33) Simon Whitlock
(16) Ryan Searle v (49) Dimitri Van den Bergh
(17) Daryl Gurney v (48) Callan Rydz
(8) Michael Smith v (57) Boris Krcmar
(25) Gary Anderson v (40) Keegan Brown
(9) Jose De Sousa v (56) Mike De Decker
(24) Vincent van der Voort v (41) Derk Telnekes
(4) Nathan Aspinall v (61) Scott Waites
(29) Ross Smith v (36) Kim Huybrechts
(13) Damon Heta v (52) Maik Kuivenhoven
(20) Stephen Bunting v (45) Ryan Murray
(5) Krzysztof Ratajski v (60) Karel Sedlacek
(28) Madars Razma v (37) Chris Dobey
(12) Danny Noppert v (53) Steve Beaton
(21) Dave Chisnall v (44) Mervyn King
(2) Gerwyn Price v (63) John Henderson
(31) Ricky Evans v (34) Jamie Hughes
(15) Jermaine Wattimena v (50) Steve Lennon
(18) Devon Petersen v (47) Luke Humphries
(7) Ian White v (58) William Borland
(26) Gabriel Clemens v (39) Martijn Kleermaker
(10) Joe Cullen v (55) Adam Hunt
(23) Rob Cross v (42) Jason Lowe
(3) Michael van Gerwen v (62) Darius Labanauskas
(30) Jonny Clayton v (35) Mickey Mansell
(14) Glen Durrant v (51) Wayne Jones
Darren Webster v (46) Jeffrey de Zwaan
(6) James Wade v (59) Niels Zonneveld
(27) Dirk van Duijvenbode v (38) William O'Connor
(11) Brendan Dolan v (54) Luke Woodhouse
(22) Ryan Joyce v (43) Andy Boulton
Formatquote:Speelschema
Friday November 27
First Round
Afternoon Session (1245 GMT)
Main Stage
Dirk van Duijvenbode v William O'Connor
Michael Smith v Boris Krcmar
Rob Cross v Jason Lowe
Joe Cullen v Adam Hunt
Devon Petersen v Luke Humphries
Ryan Searle v Dimitri Van den Bergh
Adrian Lewis v Simon Whitlock
Stage Two
Brendan Dolan v Luke Woodhouse
Ryan Joyce v Andy Boulton
Stephen Bunting v Ryan Murray
Krzysztof Ratajski v Karel Sedlacek
Gabriel Clemens v Martijn Kleermaker
Ian White v William Borland
Jonny Clayton v Mickey Mansell
Daryl Gurney v Callan Rydz
Dave Chisnall v Mervyn King
Evening Session (1900 GMT)
Main Stage
Nathan Aspinall v Scott Waites
Gary Anderson v Keegan Brown
James Wade v Niels Zonneveld
Peter Wright v Ryan Meikle
Michael van Gerwen v Darius Labanauskas
Gerwyn Price v John Henderson
Jose De Sousa v Mike De Decker
Stage Two
Vincent van der Voort v Derk Telnekes
Ricky Evans v Jamie Hughes
Ross Smith v Kim Huybrechts
Damon Heta v Maik Kuivenhoven
Jermaine Wattimena v Steve Lennon
Madars Razma v Chris Dobey
Glen Durrant v Wayne Jones
Darren Webster v Jeffrey de Zwaan
Danny Noppert v Steve Beaton
Saturday November 28
16 x Round Two (two stages)
8 x Round Three (two stages)
Sunday November 29
Quarter-Finals (one stage)
Semi-Finals & Final (one stage)
Plus
PDC Unicorn World Youth Championship Final
Joe Davis v Bradley Brooks
Best of 11 legs
Begon natuurlijk al bij t podium laten verbouwen toen Rick Hofstra op de eerste ronde van t wk van m dreigde te winnen. Gelukkig nam Andre Brantjes een paar jaar later revanchequote:Op zondag 29 november 2020 23:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Altijd dat chagrijnige verongelijkt zijn als iemand een keer beleving toont op het podium. Oordopjes in om het geluid van het publiek te dempen. Bij lange partijen in elkaar zakken van het zweet. Vreselijke kerel die King
Ik vind de Mervyn King-bekken vermakelijker dan Van Gerwen aka Patrick de Zeester.quote:Op zondag 29 november 2020 23:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit was een wedstrijdje leuk maar ik zou hier echt niet toernooien lang naar kunnen kijken
Oja daar hadden ze het voor de wedstrijd ook overquote:Op zondag 29 november 2020 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Begon natuurlijk al bij t podium laten verbouwen toen Rick Hofstra op de eerste ronde van t wk van m dreigde te winnen. Gelukkig nam Andre Brantjes een paar jaar later revanche
Ging over Gildingquote:Op zondag 29 november 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind de Mervyn King-bekken vermakelijker dan Van Gerwen aka Patrick de Zeester.
quote:Op zondag 29 november 2020 23:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oja daar hadden ze het voor de wedstrijd ook overwat een vuile vent
Hier zat ik in de zaal.quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/206368/
Welke debiel koopt zoiets
Is er iemand die zichzelf serieus neemt als darter en niet 170 als hoogste finish heeft?quote:Op zondag 29 november 2020 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daalhof5 heeft er ook eentje van zichzelf gemaakt
Maar even Google Maps erbij gepakt om te zien waar Mouland ligt.quote:Op zondag 29 november 2020 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit poepzor?quote:Op zondag 29 november 2020 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een darterquote:Op zondag 29 november 2020 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie of wat daalhof5 is
quote:Op zondag 29 november 2020 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie of wat daalhof5 is
Arnold Karskens is de absolute bodem.quote:Op zondag 29 november 2020 23:27 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Waar heb ik naar zitten kijken, jongens?
quote:Op zondag 29 november 2020 23:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze gozer, die zat al eerder op Twitter onder de naam Daalhof5 en wat andere accounts wat vijandige tweets te plaatsen over van alles en nog wat
volwassenen die zich zo druk maken over Zwarte Piet moeten ze opsluitenquote:Op zondag 29 november 2020 23:27 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Waar heb ik naar zitten kijken, jongens?
Oh diequote:Op zondag 29 november 2020 23:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze gozer, die zat al eerder op Twitter onder de naam Daalhof5 en wat andere accounts wat vijandige tweets te plaatsen over van alles en nog wat
Nou nou nouquote:
De gozer die naar Rits de Boer tweette ''ik hoop dat je rikketik snel stopt met tikken''quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 23:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De gozer die naar Rits de Boer tweette ''ik hoop dat je rikketik snel stopt met tikken''
Ik lees dat Schmidt het een perfecte voetbalavond vondquote:Op zondag 29 november 2020 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik blijf eigenlijk alleen nog zitten voor awkward feliciteer moment na de wedstrijd
Zolang King nooit meer iets wint ben ik tevredenquote:Op zondag 29 november 2020 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
Kan iemand me nog precies uitleggen waarom het leuk is om voor een arrogante mongool te juichen?
Vlaggetje.quote:Op zondag 29 november 2020 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
Kan iemand me nog precies uitleggen waarom het leuk is om voor een arrogante mongool te juichen?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 29 november 2020 23:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zolang King nooit meer iets wint ben ik tevreden
dan valt je toch niets meer in? Minachting voor de kijker en liefhebber zoiets.quote:Op zondag 29 november 2020 23:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik lees dat Schmidt het een perfecte voetbalavond vond
Graag jouw visie hierop
Oke, hier is antwoord op je vraag:quote:Op zondag 29 november 2020 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Waarvan akte, dankquote:Op zondag 29 november 2020 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dan valt je toch niets meer in? Minachting voor de kijker en liefhebber zoiets.
Ik ga helemaal stuk.quote:
Stond een hoop druk op van niet meer winnen van een hoop majors op rijquote:Op zondag 29 november 2020 23:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zeker. En veelzeggend dat MVG uitzinnig is met deze 11-10.
Want Van Gerwen is geen slechte verliezer?quote:Op zondag 29 november 2020 23:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jaaaaa geweldig om die kop van die slechte verliezer te zien
Niet eens meer echt in de buurt komen zelfs. Dit was toch zijn eerste halve finale sinds de UK Open?quote:Op zondag 29 november 2020 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stond een hoop druk op van niet meer winnen van een hoop majors op rij
Ik huil om de afwezigheid van Beaton hierin. T is niet z'n jaar geweest.quote:Op zondag 29 november 2020 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
WE HEBBEN EEN BREKKET
[1] Michael van Gerwen - Ricky Evans [32]
[16] Joe Cullen - Jonny Clayton [17]
[8] Dave Chisnall - Danny Noppert [25]
[9] Dimitri Van den Bergh - Jermaine Wattimena [24]
[4] Michael Smith - Devon Petersen [29]
[13] Gary Anderson - Mensur Suljovic [20]
[5] Rob Cross - Jamie Hughes [28]
[12] Glen Durrant - Adrian Lewis [21]
[2] Peter Wright - Gabriel Clemens [31]
[15] Krzysztof Ratajski - Simon Whitlock [18]
[7] James Wade - Stephen Bunting [26]
[10] Ian White - Jeffrey de Zwaan [23]
[3] Gerwyn Price - Brendan Dolan [30]
[14] Jose de Sousa - Mervyn King [19]
[6] Nathan Aspinall - Vincent van der Voort [27]
[11] Daryl Gurney - Chris Dobey [22]
Als er al een tweede druk komt... Eerste raken ze al niet aan de straatstenen kwijtquote:Op zondag 29 november 2020 23:44 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaar in de tweede druk van DE DIKKE VAN DARTE TE LEZEN:
WINNAAR PLAYERS CHAMPIONSHIP FINALES 2020: Michael van Gerwen
Die gaat in ieder geval niet verongelijkt kijken en cynisch lopen doen. Nog wel met enigszins respect. Maar nee Michael houdt ook absoluut niet van verliezen.quote:Op zondag 29 november 2020 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Want Van Gerwen is geen slechte verliezer?
''Enigszins''quote:Op zondag 29 november 2020 23:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die gaat in ieder geval niet verongelijkt kijken en cynisch lopen doen. Nog wel met enigszins respect. Maar nee Michael houdt ook absoluut niet van verliezen.
Een wk zonder kapsalon is ook ff wennenquote:Op zondag 29 november 2020 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik huil om de afwezigheid van Beaton hierin. T is niet z'n jaar geweest.
We hebben de pdpa nog, niet te vroeg juichenquote:Op zondag 29 november 2020 23:45 schreef bechirti het volgende:
[..]
Een wk zonder kapsalon is ook ff wennen
Morgen.quote:Op zondag 29 november 2020 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben de pdpa nog, niet te vroeg juichen
Of heb ik die gemist
Ja dan heb ik het een beetje druk overdagquote:Op zondag 29 november 2020 23:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Morgen nog tourkaartqualifier he
In de pers misschien niet, maar op het podium gaat ie niet als een baby'tje de ander verongelijkt aan kijken omdat hij een overwinning viert.quote:Op zondag 29 november 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Enigszins''.
Misschien voor een procentje.
Ik ga niet door gaten lopen kruipen om te vergoeilijken dat [x-speler] zich dat ene procentpuntje minder mongoloïde gedraagt dan de ander. Kom op zeg.quote:Op zondag 29 november 2020 23:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In de pers misschien niet, maar op het podium gaat ie niet als een baby'tje de ander verongelijkt aan kijken omdat hij een overwinning viert.
Loller eerste kwart voor vGerwen behalve natuurlijk Dimitrigod, tweede kwart veel spelers die het al een tijdje aan vorm ontbreekt, erg open liggend derde kwart, en in het vierde kwart gaat Price het zwaar krijgen met de Sousa en mogelijk Asp.quote:Op zondag 29 november 2020 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
WE HEBBEN EEN BREKKET
[1] Michael van Gerwen - Ricky Evans [32]
[16] Joe Cullen - Jonny Clayton [17]
[8] Dave Chisnall - Danny Noppert [25]
[9] Dimitri Van den Bergh - Jermaine Wattimena [24]
[4] Michael Smith - Devon Petersen [29]
[13] Gary Anderson - Mensur Suljovic [20]
[5] Rob Cross - Jamie Hughes [28]
[12] Glen Durrant - Adrian Lewis [21]
[2] Peter Wright - Gabriel Clemens [31]
[15] Krzysztof Ratajski - Simon Whitlock [18]
[7] James Wade - Stephen Bunting [26]
[10] Ian White - Jeffrey de Zwaan [23]
[3] Gerwyn Price - Brendan Dolan [30]
[14] Jose de Sousa - Mervyn King [19]
[6] Nathan Aspinall - Vincent van der Voort [27]
[11] Daryl Gurney - Chris Dobey [22]
Er zijn een hoop klootzakken in het darten maar King spant voor mij nog altijd de kroon.quote:Op zondag 29 november 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga niet door gaten lopen kruipen om te vergoeilijken dat [x-speler] zich dat ene procentpuntje minder mongoloïde gedraagt dan de ander. Kom op zeg.
Afgelopen uur zit er nog niet bij denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 29 november 2020 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen uur zit er nog niet bij denk ikLekker gespamdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
King is fysiek niet de beste meer, verreweg niet, maar loopt nergens te koop mee. Altijd een harde werker geweest, vaak de eerste in de zalen om te trainen voor zijn wedstrijden. Bij Euro Tours vind ik hem prima commentaar geven; zijn houding op TV kan misschien wat levensmoe/cynisch zijn maar dat levert af en toe best leuke beelden op. Daarnaast doet hij ook alweer 25/26 jaar mee in het darten. Des te knapper vind ik het dat hij nog altijd stabiel in de top 23 van de wereld hangt.quote:Op zondag 29 november 2020 23:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat vind jij nou zo mooi aan King dat je hem een major gunt?
Het kwart met Smith kan wel alle kanten op. Gooi daar per ongeluk een Heta / Van Duijvenbode bij en het is een en al chaos.quote:Op zondag 29 november 2020 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Loller eerste kwart voor vGerwen behalve natuurlijk Dimitrigod, tweede kwart veel spelers die het al een tijdje aan vorm ontbreekt, erg open liggend derde kwart, en in het vierde kwart gaat Price het zwaar krijgen met de Sousa en mogelijk Asp.
King is nostalgie. King is legendarische wedstrijden tegen Barney op het BDO WK. EEN HELD.quote:Op zondag 29 november 2020 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
King is fysiek niet de beste meer, verreweg niet, maar loopt nergens te koop mee. Altijd een harde werker geweest, vaak de eerste in de zalen om te trainen voor zijn wedstrijden. Bij Euro Tours vind ik hem prima commentaar geven; zijn houding op TV kan misschien wat levensmoe/cynisch zijn maar dat levert af en toe best leuke beelden op. Daarnaast doet hij ook alweer 25/26 jaar mee in het darten. Des te knapper vind ik het dat hij nog altijd stabiel in de top 23 van de wereld hangt.
Nee, hij heeft zn max al een poos bereikt iddquote:Op zondag 29 november 2020 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
MvGs engels is nog altijd niet je van het
Zeker respect voor de prestaties van King, idem voor Beaton. Er is alleen een reden dat ik wel voor Beaton juich en niet Kingquote:Op zondag 29 november 2020 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
King is fysiek niet de beste meer, verreweg niet, maar loopt nergens te koop mee. Altijd een harde werker geweest, vaak de eerste in de zalen om te trainen voor zijn wedstrijden. Bij Euro Tours vind ik hem prima commentaar geven; zijn houding op TV kan misschien wat levensmoe/cynisch zijn maar dat levert af en toe best leuke beelden op. Daarnaast doet hij ook alweer 25/26 jaar mee in het darten. Des te knapper vind ik het dat hij nog altijd stabiel in de top 23 van de wereld hangt.
Zeker. Het gaat weer een feestje worden in ieder geval. Ik denk wel dat vGerwen dit jaar gaat winnen.quote:Op zondag 29 november 2020 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het kwart met Smith kan wel alle kanten op. Gooi daar per ongeluk een Heta / Van Duijvenbode bij en het is een en al chaos.
HAHAHA ZUURSTOFquote:
Alsof King een slechte verliezer is, ook. In zijn eerste jaren ruim niet. Guess: King is een liefhebber en Van Gerwen-moe.quote:Op zondag 29 november 2020 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
King is nostalgie. King is legendarische wedstrijden tegen Barney op het BDO WK. EEN HELD.
Dat zou zeer teleurstellend zijn.quote:Op zondag 29 november 2020 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Het gaat weer een feestje worden in ieder geval. Ik denk wel dat vGerwen dit jaar gaat winnen.
Vroeger zouden we zeggen ''Zuiderduin/Finder als tussendoortje''.quote:
Op Tony David kanje ook niet boos zijnquote:Op zondag 29 november 2020 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof King een slechte verliezer is, ook. In zijn eerste jaren ruim niet. Guess: King is een liefhebber en Van Gerwen-moe.
[ afbeelding ]
Stond met die comeback tegen Wade hem ook cynisch toe te lachen terwijl Wade gewoon toernooiwinst vierde, dat is me wel nog bij geblevenquote:Op zondag 29 november 2020 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof King een slechte verliezer is, ook. In zijn eerste jaren ruim niet. Guess: King is een liefhebber en Van Gerwen-moe.
[ afbeelding ]
Als het maar een spannend WK wordt kan ik zelfs daar mee dealen. Sinds de kraker tussen Cross en vGerwen is het al jaren matig vanaf de kwartfinales, weinig echt spannende potjes. Zelfs de op het oog toppers vallen tegen.quote:Op zondag 29 november 2020 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zou zeer teleurstellend zijn.
quote:Op zondag 29 november 2020 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen uur zit er nog niet bij denk ikIk ben GosseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://twitter.com/rtl7darts/status/1333180131930755074quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |