En tracks veel te laagquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet alles kan in de top tien staan hehmaar er staan op zeker tracks in de top tien die te hoog staan.
Southern Sun had wel wat hoger gekund jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En tracks veel te laag.
* Da_Sandman mompelt iets over z'n sig
Geen idee, zit hij op Fok?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Armin en Ferry vragen zich af waar Vincent de Moor is gebleven
Vroeger zat ie wel op een zolderkamer te produceren, dus zou kunnen.quote:
Silence, Communicatie, Brute?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Adagio komt nog. Burned With Desire al geweest?
Als ik de nummer één had moeten voorspellen had ik deze gegokt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Motorcycle, ook niet in de Top 10?!
Mr Oizo?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:13 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand die weet wat die gele knuffel bij Gabriel / Dresden is op die plank? Komt mijn bekend voor. Zit ook in een videoclip dacht ik.
Silence sowieso wel top 3.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Silence, Communicatie, Brute?
Tuvan, For an angel, Man on the Run, Dun & Moon, Concrete Angel ook nog. Welke missen we nog meer?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Airwave?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Tuvan, For an angel, Man on the Run, Dun & Moon, Concrete Angel ook nog. Welke missen we nog meer?
Ja, of Tuvan, als het toch Armin moet zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik de nummer één had moeten voorspellen had ik deze gegokt.
Geilquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Man die stem van JES, heerlijk
Pffft dan maar later in het jaar. Is toch niets zo dat online.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als we really soon iets gaan doen. Dan wordt het een online event.
Flat Eric is naam van de pop.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja, die. Even op Ali eentje halen voor de thuiswerkplek.
Nee idd, dat online gedoe heb ik nu ook al gezien. Liever dan later en live.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:22 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Pffft dan maar later in het jaar. Is toch niets zo dat online.
Iddquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima anthem trouwens. Niets mis mee.
Weet niet, dit wordt toch nog wel spannendquote:
checkquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |