Mach ein TR danquote:Op zondag 29 november 2020 15:31 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind de tt geloof ik een beetje ongepast..
quote:Op zondag 29 november 2020 15:33 schreef Barreltje het volgende:
En fiets over de surprise, mooi gemaakt.. heeft je uk ook meegeholpen?
Ghehe geen idee hoe dat moet.. meestal maak ik die per ongelukquote:
Ik heb alleen de snijlijnen in t karton gedaan; zij heeft zelf het verfwerk gedaan enzo; beetje uitleg gegeven hoe je met maskeringstape moet werken.quote:Op zondag 29 november 2020 15:33 schreef Barreltje het volgende:
En fiets over de surprise, mooi gemaakt.. heeft je uk ook meegeholpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Föhn/verfbrander erop los latenquote:Op zondag 29 november 2020 15:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Handige mensen? Ik heb een grote plastic plaat. Deze is gebarsten en staat omhoog. Ik wil dat plastic dat omhoog staat weer terugdrukken. Zijn er truckjes voor om dat te doen zonder het nog erger te maken?
Doet u maar een suggestiequote:Op zondag 29 november 2020 15:31 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind de tt geloof ik een beetje ongepast..
"Jeej voor teamworkquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 15:38 schreef fietsie het volgende:
Voor mensen die het F1 topic niet volgen (en in spoiler want niet sjiek)Zonne grote vuurbal *bam*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nog niet veel beeld gezien maar hij komt er bizar goed mee wegquote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:
Laatste nieuws is wel gebroken rib(ben)
Echt bizar hoeveel mazzel 'ie heeft gehad.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:
Ik hoor / lees apps van mensen die echt gewoon met tranen in hun ogen zitten te kijken...quote:Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog niet veel beeld gezien maar hij komt er bizar goed mee weg
Mag hopen dat ze wel wat aan nazorg doen voor hen allen want brrrr
Valt nog mee.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ging uit van een dodelijk afloop na die vuurbal.quote:Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog niet veel beeld gezien maar hij komt er bizar goed mee weg
Mag hopen dat ze wel wat aan nazorg doen voor hen allen want brrrr
Oeh! Goeie!quote:
Dat randje achter je tanden verbranden aan hete kaas.quote:Op zondag 29 november 2020 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is er nog vervelender dan je lip keihard verbranden een een tosti?
[..]
Oeh! Goeie!
Ja dat snap ikquote:Op zondag 29 november 2020 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging uit van een dodelijk afloop na die vuurbal.Echt, bah.
Hahaha ik was vergeten dat die er nog stond, dus heb hem net weggehaaldquote:Op zondag 29 november 2020 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat randje achter je tanden verbranden aan hete kaas.
Yepquote:Op zondag 29 november 2020 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging uit van een dodelijk afloop na die vuurbal.Echt, bah.
quote:Op zondag 29 november 2020 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha ik was vergeten dat die er nog stond, dus heb hem net weggehaald
Maar het antwoord was: je mondhoek verbranden aan hete kaas
En verschrikkelijk goede trainingen en topteamworkquote:Op zondag 29 november 2020 15:50 schreef golfer het volgende:
De vaak verafschuwde lelijke halo heeft 1000% zeker zijn leven gered.
In theorie zoú het ook nog op je clitoris terecht kunnen komen als je echt retardlevel gaat én toevallig naakt bentquote:Op zondag 29 november 2020 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha ik was vergeten dat die er nog stond, dus heb hem net weggehaald
Maar het antwoord was: je mondhoek verbranden aan hete kaas
En mazzel dat de medical car nog achter het veld aanreed, die was er eigenlijk meteen.quote:Op zondag 29 november 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
En verschrikkelijk goede trainingen en topteamwork
Ja echt hoor, horrorverhaal en bizar goed verlopen door allerlei 'geluk' qua dit soort dingenquote:Op zondag 29 november 2020 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En mazzel dat de medical car nog achter het veld aanreed, die was er eigenlijk meteen.
Jup. Zelf uit de auto geklommen ook nog.quote:Op zondag 29 november 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt hoor, horrorverhaal en bizar goed verlopen door allerlei 'geluk' qua dit soort dingen
Ja na dat alles, met gebroken pols en ribben, damn.quote:Op zondag 29 november 2020 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Zelf uit de auto geklommen ook nog.
Ja we hebben niet allemaal een maagband gehad he... Ik moet dan of in een hoepeltje achteruit, en dan kan ik er niet op druipen als ik een hap neem, of naar veuren en dan mn beide handen nodig om de weg vrij te maken en dan heb ik geen eethand meer overquote:Op zondag 29 november 2020 15:53 schreef Molo het volgende:
[..]
In theorie zoú het ook nog op je clitoris terecht kunnen komen als je echt retardlevel gaat én toevallig naakt bent
Hmmm lastig, hoe lang is niet te lang?quote:Op zondag 29 november 2020 16:05 schreef Clubsoda het volgende:
Beste spelletjesfreaks (@:Sarabi bijvoorbeeld), hebben jullie een suggestie voor een niet al te groot/lang durend spelletje voor twee personen, waarbij kans geen grote rol speelt?
Groetjes, de inkooppiet
Nou, het is vooral dat het geen avondvullend gebeuren hoeft te zijn. Het hoeft niet 9,8 kilo te wegen zeg maarquote:Op zondag 29 november 2020 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm lastig, hoe lang is niet te lang?
Klinkt alsof Santorini dan een goed idee is, maar daar heb ik persoonlijk nog geen ervaring mee.
Ik ken een leuk kaartspel voor 2+ personen. Het heet Mamma Mia. Je moet pizza's bij elkaar sparen (bv 1 salamikaart en 4 olijfkaarten) en goed onthouden wat er al gespeeld is en in welke volgorde. Vooral geheugenspel dus. Stommiteit heeft een grotere invloed dan pech. Ik speel het graag met m'n broerquote:Op zondag 29 november 2020 16:05 schreef Clubsoda het volgende:
Beste spelletjesfreaks (@:Sarabi bijvoorbeeld), hebben jullie een suggestie voor een niet al te groot/lang durend spelletje voor twee personen, waarbij kans geen grote rol speelt?
Groetjes, de inkooppiet
Patchwork.quote:Op zondag 29 november 2020 16:05 schreef Clubsoda het volgende:
Groetjes, de inkooppiet
quote:Op zondag 29 november 2020 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, het is vooral dat het geen avondvullend gebeuren hoeft te zijn. Het hoeft niet 9,8 kilo te wegen zeg maar
Lost Cities is misschien ook nog wel ietsquote:Op zondag 29 november 2020 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, het is vooral dat het geen avondvullend gebeuren hoeft te zijn. Het hoeft niet 9,8 kilo te wegen zeg maar
Zitten er wel of geen ananas kaarten bij? Zo ja, is het een kut spel.quote:Op zondag 29 november 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ken een leuk kaartspel voor 2+ personen. Het heet Mamma Mia. Je moet pizza's bij elkaar sparen (bv 1 salamikaart en 4 olijfkaarten) en goed onthouden wat er al gespeeld is en in welke volgorde. Vooral geheugenspel dus. Stommiteit heeft een grotere invloed dan pech. Ik speel het graag met m'n broer
quote:Op zondag 29 november 2020 16:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zitten er wel of geen ananas kaarten bij? Zo ja, is het een kut spel.
Wel ananasquote:Op zondag 29 november 2020 16:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zitten er wel of geen ananas kaarten bij? Zo ja, is het een kut spel.
Mijn man vindt het een stom spelquote:Op zondag 29 november 2020 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Agricola is ook leuk met z'n twee.
quote:Op zondag 29 november 2020 16:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wel ananas![]()
Sowieso krijg je vooral gore pizza's. De 15+ ingrediënten pizza geeft bijzondere resultaten
quote:Op zondag 29 november 2020 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn man vindt het een stom spel![]()
Dus speel het alleen heel soms op vakantie met mijn moeder.
Ok, hier moest ik wel even op studeren voordat ik alle plaatjes op hun plek had.quote:Op zondag 29 november 2020 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja we hebben niet allemaal een maagband gehad he... Ik moet dan of in een hoepeltje achteruit, en dan kan ik er niet op druipen als ik een hap neem, of naar veuren en dan mn beide handen nodig om de weg vrij te maken en dan heb ik geen eethand meer over
Zag het. Net thuis van een iets groter rondje lopen. Terug over de dijk met tegenwind en geen zon was minder.quote:Op zondag 29 november 2020 15:24 schreef fietsie het volgende:
Bizar ook; die auto is door de midden gegaan midden in de brandstoftank; de overlevingscel waar de coureur in zat is losgebroken en door de vangrail geperst...
Dat is niet heel gek. met zoveel kracht in een 6 punts gordel hangen. En ribben breken vrij makkelijk.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:
Wij vinden santorini in ieder geval erg leuk.quote:Op zondag 29 november 2020 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hmm vent en opa, oma hier ook.quote:Op zondag 29 november 2020 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn man vindt het een stom spel![]()
Dus speel het alleen heel soms op vakantie met mijn moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 29 november 2020 16:44 schreef fietsie het volgende:
Ah herstart F1Weer een crash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen heel grote fan van agricola hier. Vriend overigens wel. Maar hij wint dan ook altijd, hoe hard ik ook mijn best doe. Dus dan is de lol er na 6 potjes wel vanaf zullen we maar zeggen.
Wij gaan vanavond denk ik maar eens een rematch doen met Gloomhaven. Welke karakters waren jullie mee begonnen Sarabi, weet je dat nog?
Oh en vanavond pizza eten! (thema hier zie ik). Tomatensaus, 'kaas', champignons, artisjokken, kappertjes, olijfjes, paprika, ui...... ik kom op meer dan 6 ingrediënten uit.
(En dan laat ik de ananas tegenwoordig vaak weg, want ik eet niet in mijn eentje zo'n heel blikje op, en vriend trekt er vol afschuw zijn neus voor op)
Exact dit.quote:Op zondag 29 november 2020 15:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, F1 circus had weer bijna een slachtoffer geeist.
Rare sport.
Geen idee. Kan ook aan mijn taalgebruik liggen dat toch veel Vlaamse trekjes begint te vertonen.quote:Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef minilot het volgende:
(Is 'karakters' intussen taalkundig gemeengoed geworden als we het over personages hebben? Ik kan daar echt nog niet aan wennen)
Ja. Maar wel een sport die veiligheid serieus neemt. Daar kunnen ze bij de UCI nog van leren.quote:Op zondag 29 november 2020 15:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, F1 circus had weer bijna een slachtoffer geeist.
Rare sport.
Je bent net mijn manquote:Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef minilot het volgende:
(Is 'karakters' intussen taalkundig gemeengoed geworden als we het over personages hebben? Ik kan daar echt nog niet aan wennen)
Het is ook St Pannekoekquote:Op zondag 29 november 2020 17:11 schreef minilot het volgende:
Ook zin in pizza, maar heb Günther kaaspannenkoeken beloofd voor als -ie nog 'ns uitgemiddagdut is
Ah, heel wat andersquote:Op zondag 29 november 2020 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent net mijn man
@:Candaasje wij hebben Inox brute en tinkerer.
Volgens mij is ook wel het idee dat je afentoe met een ander personage gaat spelen. Maar zo ver zijn wij ook nog niet. Ik hou niet zo van veranderingquote:Op zondag 29 november 2020 17:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, heel wat andersik ben Mindthief en vriend is Spellweaver. Maar hij twijfelt nog of 'ie hier mee door blijft spelen. Mijn 'character' (speciaal voor mini!) vind ik wel lekker veelzijdig geloof ik.
Kaas, bah, blijft dat niet in je haar kleven?quote:Op zondag 29 november 2020 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is ook St Pannekoekik had er net ook eentje met kaas
Daarom zijn wij maar tijdens de code rood al gaan kokenquote:Op zondag 29 november 2020 17:17 schreef fietsie het volgende:
Hier boerenkoolstamp in de planning, maar de race zit wat dwars
Geraspte kaasquote:Op zondag 29 november 2020 17:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kaas, bah, blijft dat niet in je haar kleven?
Wat doe jij met je pannenkoek, of de kaas...?quote:Op zondag 29 november 2020 17:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kaas, bah, blijft dat niet in je haar kleven?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sint_Pannekoekquote:Op zondag 29 november 2020 17:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat doe jij met je pannenkoek, of de kaas...?
Sint Pannenkoek, dan moet je toch een pannenkoek op je kop leggen?quote:Op zondag 29 november 2020 17:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat doe jij met je pannenkoek, of de kaas...?
Andijviestamp hierquote:Op zondag 29 november 2020 17:17 schreef fietsie het volgende:
Hier boerenkoolstamp in de planning, maar de race zit wat dwars
Of met skiën. Mijn zusje heeft een voorliefde voor 'thrillseekers'. Ze pikt ze er onbewust uit. Dus zowel haar ex als huidige vriend zijn Oostenrijkers en belachelijk goede skiërs. Ook lid van het reddingsteam en ze gaan er nog wel eens met ijshouwelen e.d. op uit om naar boven te klimmen.quote:Op zondag 29 november 2020 17:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer doden op het voetbalveld vallen
Als ik in de keuken sta kan ik de tv niet zienquote:Op zondag 29 november 2020 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom zijn wij maar tijdens de code rood al gaan koken
quote:Op zondag 29 november 2020 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sint_Pannekoek
Ooooh....quote:Op zondag 29 november 2020 17:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sint Pannenkoek, dan moet je toch een pannenkoek op je kop leggen?
Samequote:Op zondag 29 november 2020 17:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik in de keuken sta kan ik de tv niet zien
TV op je telefoon of iPad aanzetten en dat meenemen de keuken in?quote:Op zondag 29 november 2020 17:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft een vent die vooral graag leest wel voordelen.quote:Op zondag 29 november 2020 17:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Of met skiën. Mijn zusje heeft een voorliefde voor 'thrillseekers'. Ze pikt ze er onbewust uit. Dus zowel haar ex als huidige vriend zijn Oostenrijkers en belachelijk goede skiërs. Ook lid van het reddingsteam en ze gaan er nog wel eens met ijshouwelen e.d. op uit om naar boven te klimmen.
Maar als je hoort wat die doen en wat er ook wel mis gaat. Ondanks al hun expertise. Ik dacht dat van huidige vriend er inmiddels al 4 vrienden zijn omgekomen
Moet je niet zo groot gaan wonen johquote:Op zondag 29 november 2020 17:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
De mijne houdt het bij yoga.quote:Op zondag 29 november 2020 17:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft een vent die vooral graag leest wel voordelen.
Al geeft zn wielrennen ook weleens brokken..
Ik heb een Google Nest Hub besteld maar begreep dat je daar geen Ziggo Go op kan kijkenquote:Op zondag 29 november 2020 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet je niet zo groot gaan wonen joh
Of een tv ik de keuken zetten
Dat klinkt niet handig. Wij hebben geen nest en geen ziggo dus geen idee verderquote:Op zondag 29 november 2020 17:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een Google Nest Hub besteld maar begreep dat je daar geen Ziggo Go op kan kijken
Boulderen en yoga ook wel jaquote:Op zondag 29 november 2020 17:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De mijne houdt het bij yoga.
(Hoewel hij skiën en boulderen ook wel leuk vindt, maar meer af en toe recreatief dan echt 'serieus'. Die vrienden van m'n zus houden ook van mountainbiken, windsurfen... en dat gaat allemaal bloedfanatiek.)
Mijn vriend mag van mij niet eens off piste. Hij zou het wel zo doen hoorquote:Op zondag 29 november 2020 17:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Boulderen en yoga ook wel ja
Maar wel bij voorkeur wel alles met afgepaste risico’s.
En skieen... maar dus wel op zn relax...
niet off piste maar gewoon ontspannen.
Doet het ook pas 5 jaar ofzo.. dat zal ook schelen.
Mja ik ben gewoon een angsthaas bleek wel tijdens het skiënquote:Op zondag 29 november 2020 17:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn vriend mag van mij niet eens off piste. Hij zou het wel zo doen hoor![]()
Of althans, enkel als 'ie met mijn zus en haar vriend mee gaat vind ik het OK. Nederlanders kunnen gewoon niet 'goed' skiën, overschatten zich vaak.
Ik ben veel voorzichtiger. Zijn totale gebrek aan onzekerheid/angst compenseer ik ruimschoots![]()
Thnx, uk is ook beretrots dat ze t grootste deel zelf heeft kunnen doen -en- zonder de materialen die ze eigenlijk had willen hebbenquote:Op zondag 29 november 2020 17:53 schreef vlindertje89 het volgende:
@:fietsie wat een toffe surprise zeg!
In het geval van off piste heb je volkomen gelijk. Nederlanders overschatten inderdaad zichzelf en onderschatten de bergen. Ik ga (ging) alleen off piste met een leraar.quote:Op zondag 29 november 2020 17:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn vriend mag van mij niet eens off piste. Hij zou het wel zo doen hoor![]()
Of althans, enkel als 'ie met mijn zus en haar vriend mee gaat vind ik het OK. Nederlanders kunnen gewoon niet 'goed' skiën, overschatten zich vaak.
Ik ben veel voorzichtiger. Zijn totale gebrek aan onzekerheid/angst compenseer ik ruimschoots![]()
Ja, en 'we' missen gewoon de kennis en ervaring. Geldt niet alleen voor Nederlanders natuurlijk, eigenlijk iedereen die geen bergen (met sneeuw) om zich heen heeft; die vrienden van zus kunnen de sneeuw 'lezen', zijn er vanaf jongs af aan mee opgegroeid. (En dan gaat het alsnog wel eens mis) En ondanks dat zij ook al jaren mee gaat met ze, zelf les heeft gegeven in Lech en voor een Nederlander echt wel bovengemiddeld kan skiën, weet mijn zus ook wel dat ze echt nooit op hun niveau zal komen.quote:Op zondag 29 november 2020 18:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In het geval van off piste heb je volkomen gelijk. Nederlanders overschatten inderdaad zichzelf en onderschatten de bergen. Ik ga (ging) alleen off piste met een leraar.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 29 november 2020 18:08 schreef Clubsoda het volgende:
Wat is mealpreppen toch een bijzonder fenomeen; wat je ook kookt, het loopt altijd hetzelfde. Rustig beginnen, overzicht over alles, alles onder controle en dan denk je 'hoe kan dit ooit misgaan?'. Maar dan komt alles opeens tot een soort climax, waarin er zes dingen tegelijk moeten, overal vieze vaat, vol aanrecht, piepende ovens, rinkelende kookwekkers en aanbrandende pannen. Gegarandeerd ook het moment waarop je huisgenoten je voor de voeten komen lopen, je je fikken brandt of er iets op de grond dondertEn dan opeens is de rust terug, pruttelt er nog een pannetje en heb je tijd om de afwas te doen en all is well. Het is eigenlijk net het scenario van een Hollywoodrampenfilm
Ja, dat doe ik ook wel eens. Na 30 jaar meen ik wel een beetje te weten waar in ons skigebied dat goede stukjes voor zijn. Kind leerde vorig jaar ook van die kleine bospaadjes naast de blauwe piste van zijn leraar, dat doen we dan ook wel als we samen skiën. Avontuurlijker wordt het echt nietquote:Op zondag 29 november 2020 18:17 schreef Barreltje het volgende:
Het ergste offpiste wat ik ga is NET naast de piste.. gewoon een beetje poederen.. maar ook net 20 m achter elkaar ofzo.. tevens boarden.. dus dat is ook al weer makkelijker offpiste
Niet dit?quote:Op zondag 29 november 2020 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel eens. Na 30 jaar meen ik wel een beetje te weten waar in ons skigebied dat goede stukjes voor zijn. Kind leerde vorig jaar ook van die kleine bospaadjes naast de blauwe piste van zijn leraar, dat doen we dan ook wel als we samen skiën. Avontuurlijker wordt het echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal het zo weer weg, dit is dus ex van zus.
Echt, krankzinnig maar ik heb er toch wel bewondering voor.
Maar je weet dus ook dat het altijd een keer goed mis kan gaan.
De betere Niklaas cadeaus.quote:Op zondag 29 november 2020 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
En mijn Sinterklaasdilemma is ook opgelost.... neefje heeft contact gehad met een besmette schoolgenoot en moet t/m 6 december in quarantaine...
Voor mij welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 29 november 2020 18:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dan neem ik de ipad mee en Ziggogoquote:Op zondag 29 november 2020 17:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2020 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]Nog gekker: ooit een vriendje die werd Cinth genoemd, voornaam Hyacint(us?).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die skiër Brrr. Het lijkt zo makkelijk zo lang het goed gaat.
Net als F1 racen.
Zo had mijn schoonmoeder een vriendin die "tante Fles" werd genoemd.quote:Op zondag 29 november 2020 19:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ooit eens een leidinggevende gehad die Hyacinthus heette, hij werd harry of henry genoemd. En mijn moeder had een vriendin die wij Tante Zus noemden.
quote:Op zondag 29 november 2020 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo had mijn schoonmoeder een vriendin die "tante Fles" werd genoemd.
Ze overleed aan een kapotte lever. Oorzakelijk verband.
waar is hier? Wij spelen nu gewoon wekelijks online, via zoom of via discordquote:Op zondag 29 november 2020 20:11 schreef Holyme het volgende:
Ik val ook eens binnen. Ik lees termen als Tinkerer, leuk! Heb vandaag die doos ingepakt voor de verhuis. SpellenNormaal is dat hier wekelijks met een groepje in een bordspellencafé, zal blij zijn als dat weer mag. Goedkoop kaartspelletje voor twee tip: Hanabi. Moet je op elkaar ingespeeld raken, en vertrouwen.
Antwerpen. Spelen idd ook wel 'ns online, maar dan via Tabletopia.quote:Op zondag 29 november 2020 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
waar is hier? Wij spelen nu gewoon wekelijks online, via zoom of via discord
He hoi, da’s lang geledenquote:Op zondag 29 november 2020 20:11 schreef Holyme het volgende:
Ik val ook eens binnen. Ik lees termen als Tinkerer, leuk! Heb vandaag die doos ingepakt voor de verhuis. SpellenNormaal is dat hier wekelijks met een groepje in een bordspellencafé, zal blij zijn als dat weer mag. Goedkoop kaartspelletje voor twee tip: Hanabi. Moet je op elkaar ingespeeld raken, en vertrouwen.
O das een eindje hiervandaanquote:Op zondag 29 november 2020 20:19 schreef Holyme het volgende:
[..]
Antwerpen. Spelen idd ook wel 'ns online, maar dan via Tabletopia.
Niet?quote:Op zondag 29 november 2020 14:19 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was een formidabel rondje stad. Niet druk en ik heb alles wat ik nodig hadIk mag van @:Vanyel niet te veel jubelen over onze boekhandel,
Handigst was geweest om de spliterwten gelijk met de varkensstaart erin te doen. Reken toch maar op zo’n 2 uurquote:Op zondag 29 november 2020 20:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb nu spliterwten in de soep gegooid, hoe lang voor ik kan eten eigenlijk? Nog nooit gehad.
Die varkensstaart moest al 90 minuten, nu alle groente van het too good to go pakket erin, en gekruid.
Maar eet ik vandaag nog wel eigenlijk?
Ik heb nog een paar broodjes en wat pindakaas anders
ok ik ga aan het brood dan, ik had gewoon geen idee, nog maar 1 keer eerder gehad en dat was voor snert jaren terug.quote:Op zondag 29 november 2020 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Handigst was geweest om de spliterwten gelijk met de varkensstaart erin te doen. Reken toch maar op zo’n 2 uur
Gelezen dat het helpt tegen de winderigheidquote:Op zondag 29 november 2020 20:34 schreef Tele6 het volgende:
Daarom week ik m'n spliterwten meestal een nacht van tevoren. Schijnt ook nog goed voor de vertering te zijn.
Je maakt snert? Spliterwten moet je nacht van te voren al weken.quote:Op zondag 29 november 2020 20:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb nu spliterwten in de soep gegooid, hoe lang voor ik kan eten eigenlijk? Nog nooit gehad.
Die varkensstaart moest al 90 minuten, nu alle groente van het too good to go pakket erin, en gekruid.
Maar eet ik vandaag nog wel eigenlijk?
Ik heb nog een paar broodjes en wat pindakaas anders
Ik wilde even melden dat jouw witlof recept geslaagd wasquote:Op zondag 29 november 2020 20:34 schreef Tele6 het volgende:
Daarom week ik m'n spliterwten meestal een nacht van tevoren. Schijnt ook nog goed voor de vertering te zijn.
Het moet niet hoor.quote:Op zondag 29 november 2020 20:42 schreef derLudolf het volgende:
Je maakt snert? Spliterwten moet je nacht van te voren al weken.
Jij overtreedt de Grote Spliterwtenwet?quote:
Oh wat leuk!quote:Op zondag 29 november 2020 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wilde even melden dat jouw witlof recept geslaagd was![]()
Nee ik maak geen snert, ik maak een hatsieflatsie van het enige eten wat ik in huis hebquote:Op zondag 29 november 2020 20:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je maakt snert? Spliterwten moet je nacht van te voren al weken.
Hoi, leuk, welkomquote:Op zondag 29 november 2020 20:11 schreef Holyme het volgende:
Net als de direct vanuit het VS Engels vertaalde 'het komt in deze verpakking'quote:Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef minilot het volgende:
Ik zie dit helemaal voor me, dank voor het beeldquote:Op zondag 29 november 2020 18:08 schreef Clubsoda het volgende:
Dank voor de tips allemaal! Ik ga even zoeken wat in de buurt verkrijgbaar is.
Voor de statistieken eten wij loempiataart, want zondag-leeg-de-voorraadkast-dag en we hadden nog filodeeg en garnalen en witte kool.
Wat is mealpreppen toch een bijzonder fenomeen; wat je ook kookt, het loopt altijd hetzelfde. Rustig beginnen, overzicht over alles, alles onder controle en dan denk je 'hoe kan dit ooit misgaan?'. Maar dan komt alles opeens tot een soort climax, waarin er zes dingen tegelijk moeten, overal vieze vaat, vol aanrecht, piepende ovens, rinkelende kookwekkers en aanbrandende pannen. Gegarandeerd ook het moment waarop je huisgenoten je voor de voeten komen lopen, je je fikken brandt of er iets op de grond dondertEn dan opeens is de rust terug, pruttelt er nog een pannetje en heb je tijd om de afwas te doen en all is well. Het is eigenlijk net het scenario van een Hollywoodrampenfilm
Wat een briljant merkwaardige zin ditquote:Op zondag 29 november 2020 18:30 schreef drakin het volgende:
soep aan het maken met het allerlaatste heerlijke lamsvlees van Sigme, varkensstaarten!
quote:Op zondag 29 november 2020 22:18 schreef minilot het volgende:
Ik las aanvankelijk 'varkenstaarten'
[ afbeelding ]
Heeft 'ie het wel gekekenquote:Op zondag 29 november 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
Koos vroeg net wanneer seizoen vier van Dark uitkomt
Ik denk dat ik hem maar naar een verzorgingshuis moet brengen![]()
Dit kan echt niet
Hij zit zich nu te schamenquote:
Pehehehehequote:Op zondag 29 november 2020 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij zit zich nu te schamen
Mijn hemel man, ik zat de laatste aflevering jankend te kijken en hij zat er ook echt helemaal in
Man man man![]()
![]()
![]()
* Molo neemt zich voor nooit meer een oudere vent te daten
Serie op Netflix, serieus tof.quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dark_(televisieserie)quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 22:18 schreef minilot het volgende:
Ik las aanvankelijk 'varkenstaarten'
[ afbeelding ]
Kip denk ik.quote:Op zondag 29 november 2020 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Zoiets wilde ik laatst maken met croissantdeeg. Alleen wat voor vlees gaat er het beste in?
ja tuurlijk, en met runderbouiilon?quote:
Ik heb de hele serie inmiddels 2x gezien.quote:Op zondag 29 november 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
Ik vond de eerste paar afleveringen vrij heftig. Maar eenmaal erin, zat ik 'erin'![]()
Das Gute und die Böse
Vis kan ook, of gelatine van selderijquote:Op zondag 29 november 2020 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en met runderbouiilon?
Kan ik me niets van herinneren ¯\_(ツ)_/¯quote:
Snap ik!quote:Op zondag 29 november 2020 23:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie inmiddels 2x gezien.
En de 2e keer was eigenlijk evengoed leuk.. want er zat nog iets meer in dan ik de 1e keer had meegekregen.
Normaal kijk ik series dus nooit 2x...
Maar dochterlief wilde het graag zien en ik heb gewoon helemaal opgeleg gewoon
Je móet deze serie gewoon in het Duits kijken.........quote:Op zondag 29 november 2020 23:16 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net wel de audiotaal op Duits gezet want in het Engels kreeg ik er krultenen van.
Dit werd me echter weer niet in dank afgenomen
RTLZ?quote:Op zondag 29 november 2020 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Random weetje: er is een lizard die op water kan lopen. Hij wordt Jesus Christ Lizard genoemd.
Ook gewoon.... mismatch beep tuut errorquote:Op zondag 29 november 2020 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Je móet deze serie gewoon in het Duits kijken.........
Iets anders is echt onacceptabel
Leuk om te zien , dat beestjequote:Op zondag 29 november 2020 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Random weetje: er is een lizard die op water kan lopen. Hij wordt Jesus Christ Lizard genoemd.
Willekeurig feitje, zo'n beest noemen we hier een hagedisquote:Op zondag 29 november 2020 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee. Zondag dus Undercover Boss marathonquote:
Ik kom er niet op komen. Ik wist dat salamander fout wasquote:Op zondag 29 november 2020 23:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Willekeurig feitje, zo'n beest noemen we hier een hagedis
Ik werk meestal op locatie op maandag en dinsdag inderdaad, dus fiets zo naar het stationquote:Op maandag 30 november 2020 06:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat ga ik zeker doen, ja! Dat is dan weer wel het voordeel aan thuiswerken![]()
Jij op locatie aan t werk, of ga je ergens anders voor fietsen Clubsoda?
Haha geen sport-fietstochtje dus dat je evt naar morgen als het iets minder koud is zou kunnen verplaatsen. Brr. Succes! Dikke handschoenen aan haha.quote:Op maandag 30 november 2020 06:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik werk meestal op locatie op maandag en dinsdag inderdaad, dus fiets zo naar het station
Fietsen in de kou is 345789336x kutter dan hardlopen in de kou!quote:Op maandag 30 november 2020 06:35 schreef Clubsoda het volgende:
Zet 'm op mini, ik vind 8 kilometer fietsen wat ik zo meteen ga doen al dapper![]()
Dank! En gisteren wel stukjes gehold op het strand, maar dat mocht verder geen naam hebbenquote:Op maandag 30 november 2020 06:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Nope..
Dacht nog, zal ik mini vragen of ze al gelopen heeft, maar dacht dat je gisterochtend ook al gelopen had. Maar dat was dus alweer eergisterochtend denk ik..
Het is wel koud ja zeghopelijk warm je al rennend snel op. Succes!!
Lekker in huis rommelen.quote:Op maandag 30 november 2020 07:50 schreef Blues het volgende:
Oh ja dit
Zo'n zin in een week géén wekker, niet werken
quote:Op maandag 30 november 2020 07:31 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Chipotlevlokverdeling. Iedereen die de afgelopen dagen een adres heeft doorgegeven krijgt een portie waarmee je twee keer het recept voor vier personen zou kunnen maken, joe?![]()
I beg to differquote:Op maandag 30 november 2020 07:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Fietsen in de kou is 345789336x kutter dan hardlopen in de kou!Jij bent de dapperste
Ik moet tegenwoordig overstappen op dit trajectquote:Op maandag 30 november 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Ik ga én in de kou fietsen én in de kou lopen (even opwarmen in trein 10 min) en dan weer in de kou lopen.
Die rechter is wel leuk ja
Overstappen is idd 2x bibberen op perrons. Al vallen de mussen van t dak, het is altijd koud met tocht op perronsquote:Op maandag 30 november 2020 08:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moet tegenwoordig overstappen op dit trajectdus ik had: fietsen - trein - bibberen op tochtig station - trein - lopen. Maar goed, ik ben binnen dus ik ga me maar eenz nuttig maken
Inderdaad zeg!quote:Op maandag 30 november 2020 08:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Overstappen is idd 2x bibberen op perrons. Al vallen de mussen van t dak, het is altijd koud met tocht op perrons
quote:Op maandag 30 november 2020 08:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
I beg to differmaar goed, zo zijn we in ieder geval in elkaars ogen het dapperst
Jouw CrossFitshizzle is in een kerk?quote:Op maandag 30 november 2020 07:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo sporten in een onverwarmde kerk waar alle deuren openstaan omdat ventilatie omdat corona en ik moet daar op de fiets naar toe moet.
Als er geen plastic aan zit kan het prima. Ik had een oude oranje braadpan die ik gebruikte om brood in te bakkenquote:Op maandag 30 november 2020 08:12 schreef minilot het volgende:
Overigens, aan de lui die nog naarstig op zoek moeten naar een Creusetachtige'ovenvaste pan met deksel', gewoon elke doorsnee kook- of braadpan waar geen plastic handvatten aanzitten kunnen toch gewoon? Ik maakte het in een regulier kookpannetje + zo'n simpele braadpanunit van vijftien euro (naast elkaar in de oven, want ik maakte het recept voor vier personen en er pasten geen acht grote portobellos in een enkele pan)
[ afbeelding ]
Hier een braadpanthiny met verwijderbare handvatten. Ideaal op fornuis EN in de oven.quote:Op maandag 30 november 2020 08:12 schreef minilot het volgende:
Overigens, aan de lui die nog naarstig op zoek moeten naar een Creusetachtige'ovenvaste pan met deksel', gewoon elke doorsnee kook- of braadpan waar geen plastic handvatten aanzitten kunnen toch gewoon? Ik maakte het in een regulier kookpannetje + zo'n simpele braadpanunit van vijftien euro (naast elkaar in de oven, want ik maakte het recept voor vier personen en er pasten geen acht grote portobellos in een enkele pan)
[ afbeelding ]
Ik had deze foto te pakken, maar De Leeuw staat er ook opquote:Op maandag 30 november 2020 07:35 schreef minilot het volgende:
@:Holyme Knakker op rechts:
[ afbeelding ]
Kende 'm al wel-ish als niet overdreven boeiende cabaretier maar pas nu dagelijks ons huis binnenkomend als Hoofdpiet willen echtgenoot en ik 'm ineens hebben
En jeuj, jij hier! Welkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van jou is beter ja. Leuke gast. Slungelnerd, heeft iets woest aantrekkelijks
Leuke Hoofdpiet ook ja!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oneens met deze stelling.quote:Op maandag 30 november 2020 08:29 schreef Molo het volgende:
Slungelnerd, heeft iets woest aantrekkelijks
Ok voor mij danquote:
Correct.quote:Op maandag 30 november 2020 08:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jouw CrossFitshizzle is in een kerk?
Ik heb dit met periode ook wel eens. Alsof ie een hickup maakt. Voelt wel wat gek op de borst maar doet geen zeer ofzo. F. vindt dat ik er iets mee moet, ik vind van niet. Laatste keer is al wel weer tijdje geleden dus zal wel loslopen.quote:Op maandag 30 november 2020 08:34 schreef minilot het volgende:
Overslaand hart, om de haverklap, overigens nog steeds last van. Nu al een week. De assistente en de huisarts gaan strakjes overleggen of het nu al raadzaam is om een hartfilmpje te maken (gezien genetische kans op te dikke hartspier, ditdat) of dat we het nog een weekje aankijkenVoel me verder echt kiplekker, geen pijntjes, niet kortademig ofzo - maak me er verder niet al te bezorgd over. Maar toch maar wel even gemeld
MI van jou, rond spinnend op het kruis nuquote:
Henryquote:Op maandag 30 november 2020 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, en Superman meneer Cavill mag er ook wezen, maar da's stiekem ook een nerd
Zo af en toe heeft haast iedereen dat bij vlagen, de één meer dan de anderquote:Op maandag 30 november 2020 08:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dit met periode ook wel eens. Alsof ie een hickup maakt. Voelt wel wat gek op de borst maar doet geen zeer ofzo. F. vindt dat ik er iets mee moet, ik vind van niet. Laatste keer is al wel weer tijdje geleden dus zal wel loslopen.
quote:Op maandag 30 november 2020 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
MI van jou, rond spinnend op het kruis nu
[ afbeelding ]
Pijn of niet lekker zijn staat doorgaans vaak los van mogelijke hartklachten, maar dat weet je stiekem zelf ook welquote:Op maandag 30 november 2020 08:34 schreef minilot het volgende:
Overslaand hart, om de haverklap, overigens nog steeds last van. Nu al een week. De assistente en de huisarts gaan strakjes overleggen of het nu al raadzaam is om een hartfilmpje te maken (gezien genetische kans op te dikke hartspier, ditdat) of dat we het nog een weekje aankijkenVoel me verder echt kiplekker, geen pijntjes, niet kortademig ofzo - maak me er verder niet al te bezorgd over. Maar toch maar wel even gemeld
Nerdyquote:Op maandag 30 november 2020 08:36 schreef Holyme het volgende:
[..]
Henryen als ie niet nerdy was geweest, had ik 'm toch wat minder gevonden. Maar nu...
Tientallen keren per dag is niet helemaal de bedoeling, neequote:Op maandag 30 november 2020 08:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo af en toe heeft haast iedereen dat bij vlagen, de één meer dan de anderVrijwel altijd compleet onschuldig. Maar ik heb het sinds een week vanuit het niets ineens vele tientallen keren per dag, dat lijkt me dan weer niet helemaal de bedoeling
Die vind ik ook allemaal wel aantrekkelijk. Ik kan nerd prima waarderen, zolang we het slungel maar een beetje negeren.quote:Op maandag 30 november 2020 08:32 schreef Molo het volgende:
Javier Bardem, Benedict Cumberbatch, beetje de weirdo's der mannen meer geloof ik
Precies! Kind snapt mquote:Op maandag 30 november 2020 08:36 schreef Holyme het volgende:
[..]
Henryen als ie niet nerdy was geweest, had ik 'm toch wat minder gevonden. Maar nu...
Oh dan mag je vast ook dit zeggen als reactie daarop:quote:
Fine line welquote:Op maandag 30 november 2020 08:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vind ik ook allemaal wel aantrekkelijk. Ik kan nerd prima waarderen, zolang we het slungel maar een beetje negeren.
Ah ja, dat klinkt vervelend! Zulks kan het hier trouwens niet zijn - ik slik momenteel helemaal niks aan wat voor medicatie dan ook en verder zo zen als wat (binnen de kaders van mijn gebruikelijke hyperheid althansquote:Op maandag 30 november 2020 08:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Pijn of niet lekker zijn staat doorgaans vaak los van mogelijke hartklachten, maar dat weet je stiekem zelf ook wel![]()
Ik heb het weleens een poosje als medicatie verkeerd afgesteld is en ik word er altijd bloednerveus van en dat verergert het alleen maar![]()
Menselijke lijven![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien doet J wel iets door je koffie? 🤔quote:Op maandag 30 november 2020 08:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, dat klinkt vervelend! Zulks kan het hier trouwens niet zijn - ik slik momenteel helemaal niks aan wat voor medicatie dan ook en verder zo zen als wat (binnen de kaders van mijn gebruikelijke hyperheid althans).
Ja, dat heb ik ook meteen gemeld!quote:Op maandag 30 november 2020 08:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Je eetritme kán er trouwens ook goed mee te maken hebben![]()
Hormonale fliep flap fliebadiebadoep zeg maar
Speelt world of warcraftquote:Op maandag 30 november 2020 08:32 schreef Molo het volgende:
Ok voor mij dan![]()
Javier Bardem, Benedict Cumberbatch, beetje de weirdo's der mannen meer geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!
Jross heeft ooit mijn prachtige gietijzeren pan zo de oven in geschoven, want gietijzeren pannen zijn ideaal voor in de oven. Niet als het een glazen deksel met plastic knop heeft, zeg maar
En het sneeuwt hier een beetje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mensen doen altijd aan onmiddelijke oorzaak en gevolg. Je lichaam niet altijdquote:Op maandag 30 november 2020 08:47 schreef minilot het volgende:
Ja, dat heb ik ook meteen gemeld!Maar aangezien ik al sinds afgelopen lente zo eet leek men dat vooralsnog niet zo relevant te vinden..
Ja snap ikquote:Op maandag 30 november 2020 08:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook meteen gemeld!Maar aangezien ik al sinds afgelopen lente zo eet leek men dat vooralsnog niet zo relevant te vinden..
(J. zet nooit koffie en slaapt gewoonlijk nog als ik koffie drink)
Da's waar en daarom ook meteen even erbij aangegevenquote:Op maandag 30 november 2020 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen doen altijd aan onmiddelijke oorzaak en gevolg. Je lichaam niet altijd
quote:Op maandag 30 november 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Speelt world of warcraften twitterde dat hij deze fanart wel heel erg zag zitten.
Oh ik wist wel dat hij iets speelde, maar niet watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!
Jross heeft ooit mijn prachtige gietijzeren pan zo de oven in geschoven, want gietijzeren pannen zijn ideaal voor in de oven. Niet als het een glazen deksel met plastic knop heeft, zeg maar
En het sneeuwt hier een beetje
Vet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zal neem ik aan wel op een Amerikaans server spelen, dus nooit per ongeluk mee samen gespeeld. Spelen/speelden best veel beroemde mensen die je dus zomaar 'tegen' kon komen en mee kon kletsen/spelen, zonder dat je door had dat je met iemand speelde die je van tv kentquote:Op maandag 30 november 2020 08:50 schreef Molo het volgende:
Oh ik wist wel dat hij iets speelde, maar niet wat
Vet
Wel de juiste hoeveelheid bij deze?quote:Op maandag 30 november 2020 09:10 schreef Sarabi het volgende:
Over een paar dagen eens bij een brouwerij in het mooie Limburg gaan praten/kijken. Mocht het iets zijn brouwen we opeens geen Brabants bier meer
Nee, deze is eigenlijk te groot. Maar misschien is het een optie op bij deze bijvoorbeeld 2x per jaar te brouwen en dan nog 2x bij een kleinere. Dan hebben we ondertussen meer tijd om verder te zoeken naar een kleinere brouwerij. Of de verkoop moet zo goed lopen en dat we deze flessen makkelijk kwijt raken......quote:Op maandag 30 november 2020 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel de juiste hoeveelheid bij deze?
Wat ga je als eerste maken?quote:Op maandag 30 november 2020 09:34 schreef Holyme het volgende:
Oh ja![]()
Iets anders. Over een week heb ik na een aantal jaar weer een oven
quote:Op maandag 30 november 2020 09:34 schreef Holyme het volgende:
Oh ja![]()
Goh, dat is een goeie vraag, maar ivm verhuis denk ik simpel aardappeltjes, groenten, gewoon bakplaat vol. En nadat alles op orde is.. ohh, sowieso lasagna!quote:
Oh, dat zal genieten zijn, ovenschotels zijn (bijna) altijd top.quote:Op maandag 30 november 2020 09:34 schreef Holyme het volgende:
Oh ja![]()
Wow, dat zou ik echt missen.quote:Op maandag 30 november 2020 09:34 schreef Holyme het volgende:
Oh ja![]()
En dan heb ik 't nog niet over dequote:Op maandag 30 november 2020 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik echt missen.Hoe heb je al die tijd zonder gedaan.
Die zou ik nog meer missen dan de ovenquote:Op maandag 30 november 2020 10:01 schreef Holyme het volgende:
[..]
En dan heb ik 't nog niet over devaatwasser
. Haha! Nog een weekje
Nou, ik zou de afwasmachine erg missen, maar dat kan ik zelf nog. Een ovenschotel zonder oven is wel lastigquote:Op maandag 30 november 2020 10:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zou ik nog meer missen dan de oven
Ja maar er zijn nog zoveel andere gerechten die je kan maken zonder oven.quote:Op maandag 30 november 2020 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou, ik zou de afwasmachine erg missen, maar dat kan ik zelf nog. Een ovenschotel zonder oven is wel lastig
Het zeker niet mijn hobby, maar ovenschotelsquote:Op maandag 30 november 2020 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn nog zoveel andere gerechten die je kan maken zonder oven.
Afwassen haat ik echt.
Ik dus ook. En hiervoor in NL had ik wel een vaatwasser. Dat wordt zo fijn dalijk!quote:Op maandag 30 november 2020 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn nog zoveel andere gerechten die je kan maken zonder oven.
Afwassen haat ik echt.
Misschien maak ik ook wel gewoon te weinig ovenschotels.quote:Op maandag 30 november 2020 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het zeker niet mijn hobby, maar ovenschotels
quote:Op maandag 30 november 2020 10:26 schreef Tele6 het volgende:
Eens met oven > afwasmachine.
Eens met slungelige nerds
Hier ligt ook een dun laagje wit
Gisteravond deed m'n hoofd moeilijk, maar gelukkig was dat vroeg in de avond en niet midden in de nacht, waardoor ik als een blok heb kunnen slapen daarna en me nu niet eens heel erg gaar voel. Meestal is de dag na zoiets een dag waarop ik me als door een vrachtwagen overreden voel, maar nu voel ik me alleen maar uitgeknepen
Dankbaarquote:Op maandag 30 november 2020 10:32 schreef minilot het volgende:
Een dikke vette kroel voor Tele dan deze ochtend!
Verder, chipotle on the road:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie vandaag nog eens de kou in
Waar kan ik dit terug lezen?quote:Op maandag 30 november 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Henry Cavill en z'n viral gaan met pc bouwen.![]()
Dat uitgeknepen klinkt een stuk beter als overredenquote:Op maandag 30 november 2020 10:26 schreef Tele6 het volgende:
Eens met oven > afwasmachine.
Eens met slungelige nerds
Hier ligt ook een dun laagje wit
Gisteravond deed m'n hoofd moeilijk, maar gelukkig was dat vroeg in de avond en niet midden in de nacht, waardoor ik als een blok heb kunnen slapen daarna en me nu niet eens heel erg gaar voel. Meestal is de dag na zoiets een dag waarop ik me als door een vrachtwagen overreden voel, maar nu voel ik me alleen maar uitgeknepen
quote:Op maandag 30 november 2020 10:32 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens last van hoorquote:Op maandag 30 november 2020 10:55 schreef fietsie het volgende:
Ja goedemorgen. Het was koud op de fiets.
Ik kan bevestigen: het was koud.
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op maandag 30 november 2020 10:32 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Oe kouwe kont dus /brrrrrquote:Op maandag 30 november 2020 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Was koud. IJs van fietszadel gekrabt. In de kerk: koud. Roeier: koud. Bar: koud. Rack: koud. Ringen: koud.
En het is niet dat bij iedere verwensing een zalig verwarmende bliksem nederdaalt?quote:Op maandag 30 november 2020 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Was koud. IJs van fietszadel gekrabt. In de kerk: koud. Roeier: koud. Bar: koud. Rack: koud. Ringen: koud.
Yup. Gisteren had ik er een die ik min of meer onthield. In een uur kwam dit voorbij in een volslagen onsamenhangend verhaal: Rotterdam, actrice Sofia Bush die alien make-up aanprees in Tell Sell-stijl, een wandeling over de markt waarbij de Taj Mahal in een tent was tentoongesteld op ware grootte, ik liep in een rondleiding mee, twee Antifa-meiden gingen de bewaking overhalen om de dildo-collectie van de prins te bekijken en ik moest mee, de tram was kwijt, er reden overal legervoertuigen en er hing een stemming alsof we net bevrijd waren, het was ook nog introductieweek voor duizenden studenten en ze zongen allemaal onophoudelijk 'Van voor naar achter, van links naar rechts'.quote:Op maandag 30 november 2020 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat uitgeknepen klinkt een stuk beter als overreden![]()
Even een vraag, ik merk dat wanneer ik heel vroeg wakker ben en daarna weer in slaap val, ik zo heel vreemd droom. Kan het niet terugbrengen maar ben dan enorm druk in die dromen. Herkent iemand dat, word er doodmoe van
Dat is wel wat ik overal steeds mis zie gaan. En qua informatievoorziening kan het hier ook wel stukken beter. Nu met corona volgen nieuwe mededelingen/instructies elkaar vaak snel (en vluchtig op). Ik haal mijn info uit:quote:Op maandag 30 november 2020 11:02 schreef Blues het volgende:
Hier was iemand al dagen bezig met gedoe rondom een bloedtransfusie.
* Blues fixt dat in 1 ochtend![]()
Heb soms zin om een kommunikaasiebedrijfje te beginnen.
Heb ik ook altijd, ook bij overdag tukjes doenquote:Op maandag 30 november 2020 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat uitgeknepen klinkt een stuk beter als overreden![]()
Even een vraag, ik merk dat wanneer ik heel vroeg wakker ben en daarna weer in slaap val, ik zo heel vreemd droom. Kan het niet terugbrengen maar ben dan enorm druk in die dromen. Herkent iemand dat, word er doodmoe van
quote:Op maandag 30 november 2020 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yup. Gisteren had ik er een die ik min of meer onthield. In een uur kwam dit voorbij in een volslagen onsamenhangend verhaal: Rotterdam, actrice Sofia Bush die alien make-up aanprees in Tell Sell-stijl, een wandeling over de markt waarbij de Taj Mahal in een tent was tentoongesteld op ware grootte, ik liep in een rondleiding mee, twee Antifa-meiden gingen de bewaking overhalen om de dildo-collectie van de prins te bekijken en ik moest mee, de tram was kwijt, er reden overal legervoertuigen en er hing een stemming alsof we net bevrijd waren, het was ook nog introductieweek voor duizenden studenten en ze zongen allemaal onophoudelijk 'Van voor naar achter, van links naar rechts'.
Lekker ontspannen hoor, slapen
Ja, koude bips ook. En koude benen. Zal nog wel een aantal uur zo zijn. Ik ga nu uur met hond. En daarna uurtje of 2 uurtjes huis-aan-huis flyeren.quote:
quote:Op maandag 30 november 2020 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yup. Gisteren had ik er een die ik min of meer onthield. In een uur kwam dit voorbij in een volslagen onsamenhangend verhaal: Rotterdam, actrice Sofia Bush die alien make-up aanprees in Tell Sell-stijl, een wandeling over de markt waarbij de Taj Mahal in een tent was tentoongesteld op ware grootte, ik liep in een rondleiding mee, twee Antifa-meiden gingen de bewaking overhalen om de dildo-collectie van de prins te bekijken en ik moest mee, de tram was kwijt, er reden overal legervoertuigen en er hing een stemming alsof we net bevrijd waren, het was ook nog introductieweek voor duizenden studenten en ze zongen allemaal onophoudelijk 'Van voor naar achter, van links naar rechts'.
Nope. En ik vloek toch genoeg.quote:Op maandag 30 november 2020 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het is niet dat bij iedere verwensing een zalig verwarmende bliksem nederdaalt?
Ben je jarig vandaagquote:Op maandag 30 november 2020 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik overal steeds mis zie gaan. En qua informatievoorziening kan het hier ook wel stukken beter. Nu met corona volgen nieuwe mededelingen/instructies elkaar vaak snel (en vluchtig op). Ik haal mijn info uit:
* groepsemail (op ander knopje klikken)
* intranet
* sharepoint
* losse briefjes her en der
* mondelinge overdracht
Echt, super onhandig
Heb lekkere hapjes gehaald. Wel een beetje kale verjaardag zo, er komt helemaal niemand(heb ook niemand uitgenodigd, maar goed).
quote:
Oh ideaal jaquote:Op maandag 30 november 2020 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik overal steeds mis zie gaan. En qua informatievoorziening kan het hier ook wel stukken beter. Nu met corona volgen nieuwe mededelingen/instructies elkaar vaak snel (en vluchtig op). Ik haal mijn info uit:
* intranet
* sharepoint
* mondelinge overdracht
Echt, super onhandig
Heb lekkere hapjes gehaald. Wel een beetje kale verjaardag zo, er komt helemaal niemand(heb ook niemand uitgenodigd, maar goed).
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 november 2020 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom ook blij metminiem beetje sneeuw
![]()
Dat hoort, vind ik. Ik ben geboren toen ze overal aan het schaatsen waren en de sneeuwlandschappen de voorpagina van de krant sierde.
Nou, als je op FB je verjaardag uitzet dan is iedereen in de warquote:Op maandag 30 november 2020 11:11 schreef Candaasje het volgende:
Oh ideaal ja.
En hey, doet je verjaardag eens aankondigen dan![]()
Gefeliciteerd! 3 virtuele smakzoenen (toch een voordeel, dat corona, nietwaar?)
“Gelukkig”, dit is echt heel herkenbaar en doodvermoeid. Dacht vanochtend ook, zal ik er maar uitgaan, dan geen rare droom, maar om 5.30 uur in een koud huis op een vrije dag vond ik ook niet echt een leuk idee.quote:Op maandag 30 november 2020 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Awwww jarige Isa, dikke verjaardagshug met mondmasker en faceshield opquote:Op maandag 30 november 2020 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* intranet
* sharepoint
* mondelinge overdracht
Echt, super onhandig
Heb je vrij vandaag?quote:Op maandag 30 november 2020 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
“Gelukkig”, dit is echt heel herkenbaar en doodvermoeid. Dacht vanochtend ook, zal ik er maar uitgaan, dan geen rare droom, maar om 5.30 uur in een koud huis op een vrije dag vond ik ook niet echt een leuk idee.
En @:Isabeau jarig![]()
![]()
gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |