Ik had helemaal niet door dat ik de lapo had en was even pissenquote:
Goed dat je die 10 ook uit de TT hebt gehaaldquote:
En er lulde weer een commentator doorheen net als gisteren bij Ajax.quote:Op zondag 29 november 2020 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat ik de lapo had en was even pissen
Overigens is het de FOX-technicus gelukt om het publiek hun waffel niet te laten houden bij een minuut stilte waarvoor hulde
Ja gisteren was helemaal pijnlijkquote:Op zondag 29 november 2020 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En er lulde weer een commentator doorheen net als gisteren bij Ajax.
Ik had wel heel weinig inspiratie voor een TT.quote:Op zondag 29 november 2020 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goed dat je die 10 ook uit de TT hebt gehaald
Zoals iedere week, maar ze winnen wel elke keer. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op zondag 29 november 2020 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Feyenoord is weer hopeloos slecht
Ze winnen niet elke keer, dan zouden ze wel bovenaan staan.quote:Op zondag 29 november 2020 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals iedere week, maar ze winnen wel elke keer. Dat is ook een kwaliteit.
De wedstrijden die ze slecht spelen winnen ze. In de wedstrijden die ze gelijk hebben gespeeld, waren ze juist de betere.quote:Op zondag 29 november 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze winnen niet elke keer, dan zouden ze wel bovenaan staan.
Utrecht is ook niet best hoor.quote:Op zondag 29 november 2020 14:41 schreef Generationalpha het volgende:
Er staat vandaag wel een heel mager Feyenoord. Wordt geen makkelijke overwinning.
quote:Op zondag 29 november 2020 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utrecht mist een type Klaiber.
Klopt maar spelers als Johnston en Wehrmann zijn niveautje NEC.quote:
Maar kokcu kreeg ook rood vorige week of zo!quote:Op zondag 29 november 2020 14:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Ze blijven maar vallen bij Feyenoord, kennen ze Bas niet?
Texeira valt al bij een stevig briesje.quote:Op zondag 29 november 2020 14:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Ze blijven maar vallen bij Feyenoord, kennen ze Bas niet?
Uitgaan van een fout bij Spanjic is aannemelijker dan dat Utrecht een lange bal goed geeft.quote:Op zondag 29 november 2020 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Die lange ballen zijn wel leuk maar misschien moet je ze dan ook achter de verdediging leggen
Goed puntquote:Op zondag 29 november 2020 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitgaan van een fout bij Spanjic is aannemelijker dan dat Utrecht een lange bal goed geeft.
Voorin wel een hoog 'als het draait' gehalte.quote:Op zondag 29 november 2020 14:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Utrecht hier verliest dan weet ik het ook niet meer. Zoveel ruimte en kansen.
Klopt. Wtf, hoe mis je die.quote:Op zondag 29 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorin wel een hoog 'als het draait' gehalte.
Dat is onze topspeler hoorquote:Op zondag 29 november 2020 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van de streek is niet zo goed hè?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 29 november 2020 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat was niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 29 november 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
Voor mijn gevoel speelt Utrecht best vaak dit soort potjes in de Kuip om er dan toch af te gaan
Omdat hij zo hard werkt zekerquote:Op zondag 29 november 2020 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze die Teixeira een wereldspeler
In potentie best een leuk spelertje denk ikquote:Op zondag 29 november 2020 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze die Teixeira een wereldspeler
Niet dat uitmaakt?quote:Op zondag 29 november 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
Ja dit was buitenspel
Niet dat uitmaakt, want Utrecht maakt toch geen kansen af.
Warmerdam speelt tot nog toe sterkquote:Op zondag 29 november 2020 15:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Berghuis komt er ook niet aan te pas
Mwuah, die blinde van Heerenveen is ook voor meer dan 10 miljoen verkocht.quote:Op zondag 29 november 2020 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Kerk zal voor eeuwig bij Utrecht spelen zolang ze vasthouden aan 8 miljoen
Pas nou op, straks wordt @El-Stinho weer boosquote:Op zondag 29 november 2020 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop op tenminste een gelijkspel zodat ik elk weekend tenminste kan posten dat Advocaat nog altijd ongeslagen is.
quote:Op zondag 29 november 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
Elia loopt warm en gelijk weer camera's die hem volgen
Kinderachtig van FOX
Dan ontken ik bij dezen direct dat het inderdaad een belangrijke reden voor mijn hoop is.quote:Op zondag 29 november 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas nou op, straks wordt @:el-stinho weer boos
Waarom mention je me.quote:Op zondag 29 november 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas nou op, straks wordt @:el-stinho weer boos
Niets, dat regelt het fonds gehandicaptensportquote:Op zondag 29 november 2020 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel contributie maakt Johnston elk jaar over?
Leuk grapje hoor Tagliano.quote:Op zondag 29 november 2020 15:38 schreef Tagliano het volgende:
Nou valt verdomme mijn grapje in het water
MOB VD MAARELquote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
Kom ik terug van boodschappen doen zie ik dat Utrecht voor staat
Hoe dan
Misschien moet jij nog eens boodschappen gaan doenquote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
Kom ik terug van boodschappen doen zie ik dat Utrecht voor staat
Hoe dan
Vandaag, haha. Goeie.quote:Op zondag 29 november 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Geertruida is vandaag ook niet zo best.
Goeie van jouquote:Op zondag 29 november 2020 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet jij nog eens boodschappen gaan doen
Ik heb niks meer nodigquote:Op zondag 29 november 2020 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet jij nog eens boodschappen gaan doen
Worden helemaal weggespeeld door de jonge talentenploeg van Feyenoord, echt genieten.quote:Op zondag 29 november 2020 15:53 schreef Tagliano het volgende:
Utrecht liet zich laatste tien minuten ook wel ver terugdringen
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reagerenquote:Op zondag 29 november 2020 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Worden helemaal weggespeeld door de jonge talentenploeg van Feyenoord, echt genieten.
Elke keer als ik gelijk krijg ''blokkeer'' je me, maar toch blijf je maar reageren. Genotquote:Op zondag 29 november 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, ik zou Shreyas nog blokkeren.
Ook weer afgevinkt, dit is een prima zondag.
Mwah, vandaag was wel anders, Feyenoord bakte er het eerste uur echt helemaal niks van en 0-3 was een prima tussenstand geweest, dat heb ik nog niet eerder gezien afgelopen jaar.quote:Op zondag 29 november 2020 15:56 schreef Shreyas het volgende:
Dit was te verwachten, zo gaat het toch elke week. Feyenoord speelt slecht, komen op achterstand maar zonder al te veel inspanning maken ze op tijd de gelijkmaker en winnen ze de wedstrijd vaak ook nog.
Maar toch blijkt iedere week weer dat het merendeel hier te vroeg juicht
Is dat echt zo of plaats je deze post puur om shreyas te laten zien dat je hem negeert?quote:Op zondag 29 november 2020 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Als dit zo blijft heb ik alle 3 de potten vandaag goed in de toto. #believe
Zondag 29 november 2020quote:Op zondag 29 november 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat echt zo of plaats je deze post puur om shreyas te laten zien dat je hem negeert?
Zondag 29 november 2020quote:Op zondag 29 november 2020 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag 29 november 2020
12:15 Vitesse v Fortuna Sittard (1) 2-0
14:30 FC Groningen v Willem II (1) 1-0
14:30 Feyenoord v FC Utrecht (X) 1-1
Een niet nader te noemen user mij op twitter.quote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Zijn er eigenlijk users hier die elkaar blocken?
Ik niet, ik vind mensen blocken de weg van de minste weerstandquote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Kan ik niet eens hier.quote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik moest even aan deze post denkenquote:Op zondag 29 november 2020 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Zo kennen we Utrecht weer.
Marsman keept prima trouwens.
Die post over Geertruida was ook al niet heel prettig.quote:Op zondag 29 november 2020 16:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moest even aan deze post denken
Hmm vooral hele matige aannamequote:Op zondag 29 november 2020 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo die wist even niet wat hij moest doen.
Al een stuk of 10 keer jaquote:Op zondag 29 november 2020 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Laat Feyenoord Utrecht serieus op doel schieten?
Dat kan vandaag met gerust hart op een keer naquote:Op zondag 29 november 2020 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Laat Feyenoord Utrecht serieus op doel schieten?
Boos zijn omdat je gewisseld wordt nadat je eigenlijk alleen maar in de weg hebt gelopenquote:Op zondag 29 november 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer geen 90 minuten voor Jorgensen.
Dat Marsman aardig staat te keepen?quote:Op zondag 29 november 2020 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maxi-mus gaat gelijk krijgen deze wedstrijd.
Valt nog mee, 0,88 XG voor Feyenoord en 1,62 XG voor Utrecht. Komt ook vooral omdat die enorme kans van Kerk in de eerste helft niet wordt meegeteld in de officiële XG omdat er werd gefloten voor buitenspel. (Wat het niet was.)quote:Op zondag 29 november 2020 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de xG na afloop @:GenerationAlpha
Elia onderweg naar een cameramanquote:Op zondag 29 november 2020 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Elia met een wegwerpgebaar naar zijn medespelers
Schuld van de media
Ja, hahaquote:Op zondag 29 november 2020 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Kwam Feyenoord gelukkig nog terug in de wedstrijd"
Is Mario voor Feyenoord?
Ik weet het, kutseizoen van UTrechtquote:Op zondag 29 november 2020 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Utrecht heeft het aan zichzelf te wijten
Zoveel spelers zijn die toch niet kwijtgeraakt?quote:Op zondag 29 november 2020 16:27 schreef Tagliano het volgende:
Willem II staat ook bijna op degradatieplekken joh
Erg mooi.quote:Op zondag 29 november 2020 16:27 schreef Tagliano het volgende:
Willem II staat ook bijna op degradatieplekken joh
Niet dat ik weet maar ik heb ze ook nauwelijks zien spelen dit jaarquote:Op zondag 29 november 2020 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel spelers zijn die toch niet kwijtgeraakt?
Lenny kijkt sinds het niet meer zo goed gaat ook niet meer.quote:Op zondag 29 november 2020 16:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik heb ze ook nauwelijks zien spelen dit jaar
@:lenny_leonard
Je verwacht het nietquote:Op zondag 29 november 2020 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lenny kijkt sinds het niet meer zo goed gaat ook niet meer.
Schijnt dat Willem II Rangers van de mat gespeeld heeft volgens ingewijden.quote:Op zondag 29 november 2020 16:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik heb ze ook nauwelijks zien spelen dit jaar
@:lenny_leonard
Dit was blijkbaar het enige schot op goal. (lol)quote:Op zondag 29 november 2020 16:44 schreef Tagliano het volgende:
Mark van Rijswijk houdt wel netjes stilte
Eindelijk iemand
quote:Op zondag 29 november 2020 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was blijkbaar het enige schot op goal. (lol)
[ twitter ]
Je meent hetquote:Op zondag 29 november 2020 16:48 schreef Shreyas het volgende:
Toch wel prettig en vooral belangrijk dit puntverlies van Feyenoord, waar ik eerlijk gezegd niet op had gerekend
Jij van te voren wel dan?quote:
Alsof Feyenoord mee gaat doen om de titel.quote:Op zondag 29 november 2020 16:48 schreef Shreyas het volgende:
Toch wel prettig en vooral belangrijk dit puntverlies van Feyenoord, waar ik eerlijk gezegd niet op had gerekend.
De vorige keer dat ik mij kan heugen was dat niet een heel groot succes nee. Bijzonder dat zelfs de keeper gewisseld wordt, of heeft hij last?quote:Op zondag 29 november 2020 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je moet nog steeds winnen hoor, maar ff 8 basisspelers rust geven is wel vragen om problemen.
Van Bommel tegen RKC vibesquote:Op zondag 29 november 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik mij kan heugen was dat niet een heel groot succes nee. Bijzonder dat zelfs de keeper gewisseld wordt, of heeft hij last?
Maar er staat nog steeds een veel beter team dan Sparta.
quote:Op zondag 29 november 2020 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit duurde niet lang![]()
Wat een gast.
Ja die bedoelde ik. Wel heel bijzonder ja. Eindelijk een PSV-coach die alles op Europa gooit.quote:Op zondag 29 november 2020 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Bommel tegen RKC vibes
Geen blessure bij Mvogo volgens mij
Het zijn ook altijd dezelfde debielen met domme uitspraken. (die weer weg gaan zodra PSV achter staat)quote:Op zondag 29 november 2020 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk plaatje zegHet zijn altijd dezelfde forumclowns die reageren.
Maxi-mus is toch een prima user? Als je het over forumclowns hebt dan weet ik er nog wel wat.quote:Op zondag 29 november 2020 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk plaatje zegHet zijn altijd dezelfde forumclowns die reageren.
Voor staat bedoel je toch? Dan zie ik je nooitquote:Op zondag 29 november 2020 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde debielen met domme uitspraken. (die weer weg gaan zodra PSV achter staat)
Ik Max. Nou ja met cvhj dan.quote:Op zondag 29 november 2020 18:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb Gakpo als aanvoerder in mijn scorito
Ik ben woedend nu
Nee, dat bedoel ik niet. Dan ben je kort van memorie want ik heb donderdagavond nog gepost!quote:Op zondag 29 november 2020 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor staat bedoel je toch? Dan zie ik je nooit
Die is nog een stapje verder.quote:Op zondag 29 november 2020 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maxi-mus is toch een prima user? Als je het over forumclowns hebt dan weet ik er nog wel wat.
Bronson, ouwe rukker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |