Ik had helemaal niet door dat ik de lapo had en was even pissenquote:
Goed dat je die 10 ook uit de TT hebt gehaaldquote:
En er lulde weer een commentator doorheen net als gisteren bij Ajax.quote:Op zondag 29 november 2020 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat ik de lapo had en was even pissen
Overigens is het de FOX-technicus gelukt om het publiek hun waffel niet te laten houden bij een minuut stilte waarvoor hulde
Ja gisteren was helemaal pijnlijkquote:Op zondag 29 november 2020 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En er lulde weer een commentator doorheen net als gisteren bij Ajax.
Ik had wel heel weinig inspiratie voor een TT.quote:Op zondag 29 november 2020 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goed dat je die 10 ook uit de TT hebt gehaald
Zoals iedere week, maar ze winnen wel elke keer. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op zondag 29 november 2020 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Feyenoord is weer hopeloos slecht
Ze winnen niet elke keer, dan zouden ze wel bovenaan staan.quote:Op zondag 29 november 2020 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals iedere week, maar ze winnen wel elke keer. Dat is ook een kwaliteit.
De wedstrijden die ze slecht spelen winnen ze. In de wedstrijden die ze gelijk hebben gespeeld, waren ze juist de betere.quote:Op zondag 29 november 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze winnen niet elke keer, dan zouden ze wel bovenaan staan.
Utrecht is ook niet best hoor.quote:Op zondag 29 november 2020 14:41 schreef Generationalpha het volgende:
Er staat vandaag wel een heel mager Feyenoord. Wordt geen makkelijke overwinning.
quote:Op zondag 29 november 2020 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utrecht mist een type Klaiber.
Klopt maar spelers als Johnston en Wehrmann zijn niveautje NEC.quote:
Maar kokcu kreeg ook rood vorige week of zo!quote:Op zondag 29 november 2020 14:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Ze blijven maar vallen bij Feyenoord, kennen ze Bas niet?
Texeira valt al bij een stevig briesje.quote:Op zondag 29 november 2020 14:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Ze blijven maar vallen bij Feyenoord, kennen ze Bas niet?
Uitgaan van een fout bij Spanjic is aannemelijker dan dat Utrecht een lange bal goed geeft.quote:Op zondag 29 november 2020 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Die lange ballen zijn wel leuk maar misschien moet je ze dan ook achter de verdediging leggen
Goed puntquote:Op zondag 29 november 2020 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitgaan van een fout bij Spanjic is aannemelijker dan dat Utrecht een lange bal goed geeft.
Voorin wel een hoog 'als het draait' gehalte.quote:Op zondag 29 november 2020 14:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Utrecht hier verliest dan weet ik het ook niet meer. Zoveel ruimte en kansen.
Klopt. Wtf, hoe mis je die.quote:Op zondag 29 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorin wel een hoog 'als het draait' gehalte.
Dat is onze topspeler hoorquote:Op zondag 29 november 2020 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van de streek is niet zo goed hè?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 29 november 2020 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat was niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 29 november 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
Voor mijn gevoel speelt Utrecht best vaak dit soort potjes in de Kuip om er dan toch af te gaan
Omdat hij zo hard werkt zekerquote:Op zondag 29 november 2020 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze die Teixeira een wereldspeler
In potentie best een leuk spelertje denk ikquote:Op zondag 29 november 2020 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze die Teixeira een wereldspeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |