abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196539895
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hugo de Jonge nu noem je ook wel een clown op.
Lekker inhoudelijke reactie wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 3 december 2020 @ 21:51:46 #177
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196540244
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

FvD moet en zal kapot gemaakt worden. Is het niet links om dan wel rechts om maar afbreken tot aan de grond. Ongelofelijk wat een messen Baudet in zijn rug krijgt.
Ja, het ligt allemaal aan de rest van Nederland. Baudet doet niets verkeerds, hij heeft slechts wat rafelrandjes. Verder een groot visionair en intellectueel. Mensen gunnen hem en zichzelf geen beter Nederland.

:')
pi_196540284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

FvD moet en zal kapot gemaakt worden. Is het niet links om dan wel rechts om maar afbreken tot aan de grond. Ongelofelijk wat een messen Baudet in zijn rug krijgt.
Baudet heeft dit zelf veroorzaakt.
pi_196540749
twitter
  donderdag 3 december 2020 @ 22:41:44 #180
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196541205
quote:
Ja, dat soort tweets (maar dan niet satirisch) gaan we ook zien volgend jaar maart. In 2017 hebben de gemeente Den Haag en de Kiesraad al serieus onderzoek moeten doen naar een of ander indianenverhaal dat in Den Haag-Ypenburg stapels met PVV-stemmen in een container waren gevonden.
pi_196541369
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 22:41 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, dat soort tweets (maar dan niet satirisch) gaan we ook zien volgend jaar maart. In 2017 hebben de gemeente Den Haag en de Kiesraad al serieus onderzoek moeten doen naar een of ander indianenverhaal dat in Den Haag-Ypenburg stapels met PVV-stemmen in een container waren gevonden.
Geen bewijs voor gevonden zeker?

Oud-PVV'er Richard de Mos en zijn partij bleken wel de gemeenteraadsverkiezingen te hebben gemanipuleerd met volmachten.

Het idee van fraude komt vooral op bij mensen die het zelf zouden overwegen.
pi_196542451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:51 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ja, het ligt allemaal aan de rest van Nederland. Baudet doet niets verkeerds, hij heeft slechts wat rafelrandjes. Verder een groot visionair en intellectueel. Mensen gunnen hem en zichzelf geen beter Nederland.

Enige positieve aan Baudet is dat hij klassieke muziek promoot, al is het aan groepen die er toch geen kloten mee gaan doen.
  vrijdag 4 december 2020 @ 00:10:43 #183
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196542478
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 00:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Enige positieve aan Baudet is dat hij klassieke muziek promoot, al is het aan groepen die er toch geen kloten mee gaan doen.
Ik betwijfel of dat oprechte liefde is voor de muziek an sich, het lijkt meer een vehikel te zijn voor dat onzinnige romantiseren van het verleden. Dan kun je het ook niet maken om niet van klassieke muziek te houden. Maar wellicht is dat te cynisch.
pi_196544093
Ook mensen die de partij eerder de rug toek keerden blijken te kunnen stemmen:

https://www.telegraaf.nl/(...)r-lot-thierry-baudet
pi_196544266
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 december 2020 00:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat oprechte liefde is voor de muziek an sich, het lijkt meer een vehikel te zijn voor dat onzinnige romantiseren van het verleden. Dan kun je het ook niet maken om niet van klassieke muziek te houden. Maar wellicht is dat te cynisch.
Denk ook deels het milieu waaruit hij komt
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_196544527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:51 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Baudet heeft ook fouten gemaakt. Maar om hem zo aan te vallen is ook niet terecht. Als je het niet met de koers eens bent. Stap eruit begin opnieuw. Maar ga niet iemand er uit pesten die het ooit zelf is gestart.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_196544538
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 december 2020 00:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Jij bent een goede vriend of vriendin van Baudet aangezien jij alles " denkt" te weten.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_196544544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 08:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Baudet heeft ook fouten gemaakt. Maar om hem zo aan te vallen is ook niet terecht. Als je het niet met de koers eens bent. Stap eruit begin opnieuw. Maar ga niet iemand er uit pesten die het ooit zelf is gestart.
LEAVE THIERRY ALONE!!! :'( :'( :'( :'( :'(
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 4 december 2020 @ 08:35:47 #189
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196544552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 08:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als de oprichter van een partij een compleet andere kant op wil dan het bestuur/leden dan is het tijd voor hem om de partij te verlaten.
Het is niet dat 1 persoon bepaalt wat de partijkoers is natuurlijk. De oprichter als dictator :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 4 december 2020 @ 08:45:56 #190
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196544635
quote:

[..]

Zoals Baudet met vrijwel iedereen heeft gedaan die het gestart is bedoel je?
Laffe huichelaar
pi_196544674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 08:35 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als de oprichter van een partij een compleet andere kant op wil dan het bestuur/leden dan is het tijd voor hem om de partij te verlaten.
Het is niet dat 1 persoon bepaalt wat de partijkoers is natuurlijk. De oprichter als dictator :')
Het tegenovergestelde gebeurt momenteel.

Leden die voor het partijprogramma gingen (en niet voor Baudet's boreale ideeën) worden de partij uitgejaagd of willen er niks meer mee te maken hebben.

Wie afstand van Baudet neemt heeft het lidmaatschap al opgezegd of overweegt dit serieus. Heb niet de illusie dat deze mensen massaal Baudet uit de partij stemmen.

De uitslag van dit referendum staat al vast. En zodra Baudet mag blijven zullen de laatste gematigde leden uitstappen.

Een bestuur met zwakke knieën heeft dit allemaal mogelijk gemaakt door Baudet alle ruimte te geven de partij te kapen.

Wie de statuten van FVD leest ziet meteen dat de leden geen serieuze macht hebben. Bij de huidige ledenaantallen kan een ALV nooit de krachtige besluiten nemen waar de tegenstellingen in de partij om vroegen.
pi_196544677
quote:
Als je het niet met de koers eens bent. Stap eruit begin opnieuw. Maar ga niet iemand er uit pesten die het ooit zelf is gestart.
Als je het niet met de meerderheid eens bent stap je eruit en begin opnieuw. Ga dan niet een bestaande organisatie frustreren.

Alsof het 'oudste' lid meer rechten heeft dan de rest.
pi_196544734
quote:

[..]

De meeste leden van FVD zijn geen rechtsextremisten. Zij kwmen voor het programma en herkennen zich niet in de boreale, antisemitische en homofobe ideeën en complotsympathieën van Baudet.

Waar Thierry en Freek deze weken mee bezig zijn is juist deze meerderheid onder druk te zetten om onvoorwaardelijk achter Baudet te gaan staan, of de partij te verlaten. Na deze zuivering hebben zij alle ruimte voor een ruk verder naar rechts.

Baudet haalde de term coup erbij maar als die kwalificatie ergens op slaat dan is het op zijn eigen optreden.

Als de beweringen kloppen dat de verkiezing niet anoniem zijn dan staat niks Baudet en Jansen in de weg om van leden die tegen Baudet hebben gezet het lidmaatschap stop te zetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door spinazieruiker op 04-12-2020 09:07:17 ]
  vrijdag 4 december 2020 @ 09:14:13 #194
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196544916
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 08:49 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde gebeurt momenteel.

Leden die voor het partijprogramma gingen (en niet voor Baudet's boreale ideeën) worden de partij uitgejaagd of willen er niks meer mee te maken hebben.

Wie afstand van Baudet neemt heeft het lidmaatschap al opgezegd of overweegt dit serieus. Heb niet de illusie dat deze mensen massaal Baudet uit de partij stemmen.

De uitslag van dit referendum staat al vast. En zodra Baudet mag blijven zullen de laatste gematigde leden uitstappen.

Een bestuur met zwakke knieën heeft dit allemaal mogelijk gemaakt door Baudet alle ruimte te geven de partij te kapen.

Wie de statuten van FVD leest ziet meteen dat de leden geen serieuze macht hebben. Bij de huidige ledenaantallen kan een ALV nooit de krachtige besluiten nemen waar de tegenstellingen in de partij om vroegen.
Ach, de schade is toch al gedaan. Als dat scenario uitkomt en Baudet weer ‘de macht grijpt’, zal FvD terugvallen naar slechts enkele zetels en in een cordon sanitaire belanden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_196545079
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 08:35 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

De oprichter is natuurlijk de partij in dit geval. Er was nooit een serieus partijprogramma en Baudet heeft altijd de concrete richting bepaald en ook de partij populair gemaakt. Alle volgelingen hebben dat ook altijd braaf gevolgd en beginnen nu pas te piepen. In deze snap ik lijn van Baudet dus wel, al lijkt het me geen duurzame koers (en dat is ook beter voor Nederland).
  vrijdag 4 december 2020 @ 09:33:34 #196
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196545156
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

De oprichter is natuurlijk de partij in dit geval. Er was nooit een serieus partijprogramma en Baudet heeft altijd de concrete richting bepaald en ook de partij populair gemaakt. Alle volgelingen hebben dat ook altijd braaf gevolgd en beginnen nu pas te piepen. In deze snap ik lijn van Baudet dus wel, al lijkt het me geen duurzame koers (en dat is ook beter voor Nederland).
Als Baudet een partij ambieert met een dictator die de lijnen uitzet in plaats van een bestuur en de leden... Dan wens ik hem er veel succes mee, want geen andere partij wil met zo een club in zee natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_196545186
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 08:55 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De meeste leden van FVD zijn geen rechtsextremisten. Zij kwmen voor het programma en herkennen zich niet in de boreale, antisemitische en homofobe ideeën en complotsympathieën van Baudet.

Waar Thierry en Freek deze weken mee bezig zijn is juist deze meerderheid onder druk te zetten om onvoorwaardelijk achter Baudet te gaan staan, of de partij te verlaten. Na deze zuivering hebben zij alle ruimte voor een ruk verder naar rechts.

Baudet haalde de term coup erbij maar als die kwalificatie ergens op slaat dan is het op zijn eigen optreden.

Als de beweringen kloppen dat de verkiezing niet anoniem zijn dan staat niks Baudet en Jansen in de weg om van leden die tegen Baudet hebben gezet het lidmaatschap stop te zetten.
Erdogan kan hier nog wat van leren.

Tis maar goed dat Baudet in een klap zijn politieke carrière heeft vernietigd en net als Geert tot in de lengte van dagen oppositie kan voeren. Heeft die in ieder geval een vast inkomen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_196546241
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:33 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als Baudet een partij ambieert met een dictator die de lijnen uitzet in plaats van een bestuur en de leden... Dan wens ik hem er veel succes mee, want geen andere partij wil met zo een club in zee natuurlijk.
Tja, zijn ego doet hem natuurlijk denken dat heel Nederland op hem zit te wachten. Dan heb je geen andere partijen nodig ;).
  vrijdag 4 december 2020 @ 11:16:19 #199
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196546552
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:52 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Tja, zijn ego doet hem natuurlijk denken dat heel Nederland op hem zit te wachten. Dan heb je geen andere partijen nodig ;).
Dat wordt nog een koude kermis dan :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_196547915
De soap gaat nog even door:

Oud fractieleider FVD Overijssel stapt naar rechter om partijreferendum

En dit vond ik ook wel een mooie:

quote:
Volgens hem is de ledenadministratie zo rommelig en onvolledig dat er geen goed referendum gehouden kan worden. Ook is er geen notaris die onafhankelijk toezicht houdt en zijn bestuursleden van de jongerenafdeling bij het referendum betrokken. "Terwijl zij juist op afstand zijn gezet", aldus Almekinders.

"Het was al te laat om het referendum tegen te houden. Dat is op stel en sprong opgezet. Dit alles om er een 'Forum van Baudet' van te maken."

De uitslag van de stemming, waaraan ook hij nog mocht deelnemen, zal volgens hem altijd discutabel zijn, ook omdat er geen alternatief geboden wordt. "Hiermee vergeleken is de verkiezing over het leiderschap binnen het CDA fantastisch verlopen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')