abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  zondag 29 november 2020 @ 14:20:52 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196466307
Treffend om te constateren, die haast kinderlijke verering van de Grote Leider op rechts, of het nu Trump is of Baudet.

Laatste stuiptrekkingen van een wereldwijde toxische, populistische beweging die gelukkig aan het eind van haar Latijn (lol) is gekomen.
Omnibus in omnibus.
pi_196466390
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
populistische beweging die gelukkig aan het eind van haar Latijn (lol) is gekomen.
En nu? Gaat alles nu miraculeus goed komen met Nederland? Zingen we straks allemaal hand in hand kumbayaa?
  zondag 29 november 2020 @ 14:25:30 #28
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196466400
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2020 14:25 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

En nu? Gaat alles nu miraculeus goed komen met Nederland? Zingen we straks allemaal hand in hand kumbayaa?
Nee, we gaan gewoon weer normaal doen.
Omnibus in omnibus.
pi_196466453
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Treffend om te constateren, die haast kinderlijke verering van de Grote Leider op rechts, of het nu Trump is of Baudet.

Laatste stuiptrekkingen van een wereldwijde toxische, populistische beweging die gelukkig aan het eind van haar Latijn (lol) is gekomen.
Dat denk ik niet. In tal van landen blijft 'het populisme' populair. Mensen vinden nog steeds dat hun cultuur onder druk staat, en er zijn nog steeds vele verliezers van het globalisme.

In Nederland zie je ook dat het grootste deel van het verlies van FvD weer terugvloeit naar de PVV.
  zondag 29 november 2020 @ 14:29:37 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196466481
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. In tal van landen blijft 'het populisme' populair. Mensen vinden nog steeds dat hun cultuur onder druk staat, en er zijn nog steeds vele verliezers van het globalisme.

In Nederland zie je ook dat het grootste deel van het verlies van FvD weer terugvloeit naar de PVV.
"Hun cultuur"

Je bedoelt die linkse hobby?
Omnibus in omnibus.
pi_196466483
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Prima plan :s)

Weer dat kneuterige gezellige Nederland, waar je iemand kan aanspreken op rijgedrag, veilig met de tram kan reizen, spotprenten kan tekenen, als grensrechter bij een amateurclub kan vlaggen, als vrouw veilig over straat kan, kritiek op religie kan hebben!

O-)
  zondag 29 november 2020 @ 14:32:37 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196466543
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2020 14:29 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Weer dat kneuterige gezellige Nederland, waar je iemand kan aanspreken op rijgedrag, veilig met de tram kan reizen, spotprenten kan tekenen, als grensrechter bij een amateurclub kan vlaggen, als vrouw veilig over straat kan, kritiek op religie kan hebben!

O-)
Ik weet dat voor de doorsnee Baudetista/Trumpiaan alles is gerelateerd aan 'de buitenlander'.

Dat verklaart ook direct waarom populistisch rechts zoveel volk aantrekt dat uiteindelijk tegen haar eigen belangen instemt. Maar goed, daadwerkelijk een partijprogramma doornemen of zaken als politiek, economie en geschiedenis bestuderen, dat is wat teveel gevraagd voor de dansers rond het Gouden Kalf; gewoon wat roepen over islam of bruine mensen en de stemmen stromen binnen en een nieuwe rechtse Messias is gevonden.
Omnibus in omnibus.
pi_196466606
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zelf ben ik ook een antiglobalist. Maar zowel op Baudet als de PVV zal ik niet stemmen. Baudet kotste de arbeider sowieso uit. Het is gewoon een neoliberaal die ook nog vrij bizarre bruine ideen heeft.

Ik sta al heel lang droog. Niet een partij komt nog in de buurt van een PvdA van voor de periode Kok. Dan maar de PvdD, het is niet anders.

Bij mij ontstaat dat antiglobalisme puur uit het feit dat ik tegen het schuiven van goedkope arbeid ben. Een hekel heb aan de Amazons, Ieka's, Zalando's etc. En ik een hekel heb aan de Chinese invloed.
pi_196466691
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat verklaart ook direct waarom populistisch rechts zoveel volk aantrekt dat uiteindelijk tegen haar eigen belangen instemt.
Best wel paternalistisch, weten wat het belang van een ander is.

Mijn belang is dat mijn buurt niet verder verloedert. Mijn belang is dat mijn vriendin niet huilend thuis komt omdat ze weer eens lastiggevallen is door steeds weer dezelfde groep.

Belangen die door links als 'niet bestaand' worden weggewuifd. Of erger, dat de klager over deze zaken wordt weggezet als racist. Maar ach, jij gaat je zin krijgen. Het grootste deel van Nederland vindt het namelijk wel prima, deze multiculturele nachtmerrie.
  zondag 29 november 2020 @ 14:43:42 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196466793
quote:
15s.gif Op zondag 29 november 2020 14:39 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Best wel paternalistisch, weten wat het belang van een ander is.

Mijn belang is dat mijn buurt niet verder verloedert. Mijn belang is dat mijn vriendin niet huilend thuis komt omdat ze weer eens lastiggevallen is door steeds weer dezelfde groep.

Belangen die door links als 'niet bestaand' worden weggewuifd. Of erger, dat de klager over deze zaken wordt weggezet als racist. Maar ach, jij gaat je zin krijgen. Het grootste deel van Nederland vindt het namelijk wel prima, deze multiculturele nachtmerrie.
Paternalistisch...

Dan moet je toch een enorme hekel aan Baudet hebben, wat, met z'n "de samenleving heeft een elite nodig die het de weg wijst". Dat je Schubert leert waarderen en zo.

Verder heb je eenzelfde infantiel beeld over rechts en links als al die andere Baudetistas en daarom zal vooral jij je zin gaan krijgen, aangezien die valse dichotomie door hele volksstammen wordt gedeeld (rechts = eigen volk, links = islam): een knalrechtse samenleving waarin sociale zekerheid en sociale voorzieningen steeds meer zullen verdwijnen t.b.v. het grootbedrijf en de Heilige Vrije Markt, de arbeidsmarkt nog verder geflexibiliseerd zal worden en belastingvoordelen vooral gunstig zullen uitvallen voor de meest vermogenden... maar ach, in ieder geval gaat er ergens een grens en een moskee dicht in de Rechtse Hemel op Aarde.
Omnibus in omnibus.
pi_196467099
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
een knalrechtse samenleving waarin sociale zekerheid en sociale voorzieningen steeds meer zullen verdwijnen t.b.v. het grootbedrijf en de Heilige Vrije Markt, de arbeidsmarkt nog verder geflexibiliseerd zal worden en belastingvoordelen vooral gunstig zullen uitvallen voor de meest vermogenden..
Poeh, dat is echt waar mijn partij (PVV) voor staat! _O-

Maar je hebt je ingegraven. Is je goed recht. Kom je straks wel eerlijk vertellen wanneer het jouw geliefden zijn die geslachtofferd worden op het heilige multiculturele altaar?
  zondag 29 november 2020 @ 14:59:09 #37
65846 Bocaj
COVID-19? Scare Them To Death!
pi_196467162
quote:

[..]

O-)
quote:
Ik weet dat voor de doorsnee Baudetista/Trumpiaan alles is gerelateerd aan 'de buitenlander'.

SuperKaas noemt zo al minstens 4 zaken die gerelateerd zijn aan de islam-aanhangers...
Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
  zondag 29 november 2020 @ 15:07:29 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196467362
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2020 14:56 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Poeh, dat is echt waar mijn partij (PVV) voor staat! _O-

Maar je hebt je ingegraven. Is je goed recht. Kom je straks wel eerlijk vertellen wanneer het jouw geliefden zijn die geslachtofferd worden op het heilige multiculturele altaar?
Daar staat PVV inderdaad voor ja, check even hun stemgedrag.
Omnibus in omnibus.
  zondag 29 november 2020 @ 15:08:10 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196467380
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:59 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

SuperKaas noemt zo al minstens 4 zaken die gerelateerd zijn aan de islam-aanhangers...
Dat is dan ook zo ongeveer het enige waar men naar kijkt; verklaart ook de totale ineenstorting van de verzorgingsstaat: geef rechts mandaat, en zoek het verder maar uit als Jan Modaal.
Omnibus in omnibus.
pi_196467394
quote:
5s.gif Op zondag 29 november 2020 08:32 schreef Smack10 het volgende:
Wat grappig dat je een artikel van Geenstijl Bart Nijman aanhaalt.

Deze was gisteren trending topic vanwege zijn eigen anti-Semitische uitspraken. :')
Wat is dat toch met de lui en de fascinatie om Joden te haten?

De verloofde van Baudet is zelf van Joodse afkomst, die zullen toch niet bij elkaar zijn omdat hij Joden haat. :W
Hypocriet en ironisch.

Maar het maakt de zaken die mensen hem hebben verteld over Baudet niet minder waar.
  zondag 29 november 2020 @ 15:09:35 #41
80382 manny
30 is best veel
pi_196467424
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je maakt een grapje, toch?

Snelle conclusies?

Als het nu na jarenlang corrupte beslissingen, zogenaamd van niets weten, continue mensen het handje boven het hoofd houden etcetc, tot en met onderzoeken willen tegen houden.. come on, laat me niet lachen aub.
Je schrijft zelf dat je daar 1 berichtje, 1 keer per jaar over leest. Dan trek je nogal conclusies op basis van dat ene berichtje. Kan me voorstellen dat je er dan meer over wil lezen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 29 november 2020 @ 15:16:57 #42
80382 manny
30 is best veel
pi_196467678
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zal wel een nieuwe populist aan rechterzijde komen. Er is blijkbaar toch een groep mensen in Nederland die graag stemt op zo'n soort partij. De uitdaging ligt m.i. bij de rest die beter moet uitleggen en verklaren waarom de werkelijke wereld complex is, er nuances zijn en consessies er bij horen. Maar goed, dat bekt wat minder dan "minder minder minder" of het is allemaal de schuld van "de elite".
pi_196467994
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:16 schreef manny het volgende:

[..]

Zal wel een nieuwe populist aan rechterzijde komen. Er is blijkbaar toch een groep mensen in Nederland die graag stemt op zo'n soort partij. De uitdaging ligt m.i. bij de rest die beter moet uitleggen en verklaren waarom de werkelijke wereld complex is, er nuances zijn en consessies er bij horen. Maar goed, dat bekt wat minder dan "minder minder minder" of het is allemaal de schuld van "de elite".
Het gaat niet alleen om het uitleggen en verklaren. Maar ook om problemen op te lossen en dingen te laten werken.

De instroom van mensen uit onveilige gebieden, duizenden kilometers van hier, naar Nederlandse sociale huurwoningen is daar een voorbeeld van.
pi_196468000
quote:

[..]

O-)
Touwtje uit de brievenbus. *O*
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 29 november 2020 @ 15:47:23 #45
80382 manny
30 is best veel
pi_196468628
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om het uitleggen en verklaren. Maar ook om problemen op te lossen en dingen te laten werken.

De instroom van mensen uit onveilige gebieden, duizenden kilometers van hier, naar Nederlandse sociale huurwoningen is daar een voorbeeld van.
Helemaal mee eens. Dat moet je proberen op te lossen en te laten werken.
pi_196470621
Zijn er nog Baudet loyalisten over, hier op fok? was wel een grote Forum bastion hiero ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_196470862
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef Slayage het volgende:
Zijn er nog Baudet loyalisten over, hier op fok? was wel een grote Forum bastion hiero ;(
Nee, allemaal overgestapt naar DENK O-)

Takbir..!
pi_196470901
quote:
Geertje 4 President *O*
metal up your ass
pi_196471188
quote:
Nou, omdat je erna vraagt; Ik ga nu zeker weten stemmen op ''het grote gevaar'' dat Wilders heet.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196471320
quote:

[..]

Dat verklaart ook direct waarom populistisch rechts zoveel volk aantrekt dat uiteindelijk tegen haar eigen belangen instemt. Maar goed, daadwerkelijk een partijprogramma doornemen of zaken als politiek, economie en geschiedenis bestuderen, dat is wat teveel gevraagd voor de dansers rond het Gouden Kalf; gewoon wat roepen over islam of bruine mensen en de stemmen stromen binnen en een nieuwe rechtse Messias is gevonden.
De mensen die over de inmiddels vele geloven en hun inmiddels vele gelovige volgelingen klagen, daarvan worden en werden de klachten echter niet serieus behandeld. Populair worden of werden die dus nooit.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')