abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 november 2020 @ 00:19:23 #51
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196461276
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:09 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wil je dan express de regels gaan overtreden ??
inbreken in een dicht restaurant en daar je eigen eten klaarmaken zodat je uit eten kan ? _O-
Waar zeg ik dat :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_196461397
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat :D
Vind het eigenlijk best een goed plan! >:)
Kunnen we niet met z'n drieën gaan?
Dat mag. Toch? Ja, met z'n drieën mag! :Y
Wie het dan ook bedacht heeft, it wasn't me! ^O^
pi_196461455
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:31 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk best een goed plan! >:)
Kunnen we niet met z'n drieën gaan?
Dat mag. Toch? Ja, met z'n drieën mag! :Y
Wie het dan ook bedacht heeft, it wasn't me! ^O^
en wie gaat er koken dan ?? :D

p.s ik kan best wel wat koken ondanks dat ik een man ben !
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 29 november 2020 @ 00:38:36 #54
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_196461462
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en wie gaat er koken dan ?? :D
Dat laat je dan natuurlijk bezorgen, he.

Oh wacht, dan hoef je überhaupt niet in te breken :')
pi_196461465
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en wie gaat er koken dan ?? :D
Gezien jij die vraag stelt, @AlwaysHappy. Zonder twijfel. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Mammietje op 29-11-2020 00:44:15 ]
pi_196461471
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2020 00:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat laat je dan natuurlijk bezorgen, he.

Oh wacht, dan hoef je überhaupt niet in te breken :')
_O-
pi_196461480
Tot nu toe heb ik me steeds netjes aan de regels gehouden. Ondanks dat ik dicht bij de Duitse en Belgische grens woon blijft ik in Nederland (ga zelfs niet tanken over de grens). Ik werk van thuis en ga alleen winkelen, met mondkapje (ondanks dat het onzin is), en voor de rest zit ik voornamelijk thuis. Maar op een gegeven moment bereik je een punt dat het genoeg is, vooral als de overheid totaal niet (of te traag) meedenkt met nieuwe ideeën of mogelijkheden om de restricties wat los te laten, en zo makkelijk meldt dat de lock down nog tot maart kan duren alsof het niks is.

In januari op zijn laatst moet de horeca etc. weer open! Massaal de straat op als dit niet gebeurd!
Alpha kenny one
pi_196461486
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2020 00:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat laat je dan natuurlijk bezorgen, he.

Oh wacht, dan hoef je überhaupt niet in te breken :')
ik heb net een nieuwe bbq gekocht, ik neem wel wat lekkers mee dan _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196461558
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:40 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik heb net een nieuwe bbq gekocht, ik neem wel wat lekkers mee dan _O-
Nah... zitten we weer braaf thuis. -O-
Wilde ik eens iets spannends doen... -O-
pi_196461565
twitter


De gedachtegangen van Aboutaleb zullen mijn boerenverstand wel te boven gaan, maar ik begrijp het niet. Het is te druk dus hij verkort de openingstijden zodat nog meer mensen op hetzelfde moment moeten komen.

Zal lang niet voor iedereen gelden, maar ik zag vandaag een vrouw op de tv die eigenlijk maandag wilde gaan winkelen. Maar het onvoorspelbare gedrag van Aboutaleb had er toe geleid dat ze toch maar vandaag was gegaan. Ze was bang dat Aboutaleb de winkels dadelijk helemaal ging dichtgooien.
pi_196461586
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nah... zitten we weer braaf thuis. -O-
Wilde ik eens iets spannends doen... -O-
nee, naar het restaurant waar we inbreken !!
en jij wilt altijd wel wat spannends doen :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196461590
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 00:40 schreef falling_away het volgende:
Tot nu toe heb ik me steeds netjes aan de regels gehouden. Ondanks dat ik dicht bij de Duitse en Belgische grens woon blijft ik in Nederland (ga zelfs niet tanken over de grens). Ik werk van thuis en ga alleen winkelen, met mondkapje (ondanks dat het onzin is), en voor de rest zit ik voornamelijk thuis. Maar op een gegeven moment bereik je een punt dat het genoeg is, vooral als de overheid totaal niet (of te traag) meedenkt met nieuwe ideeën of mogelijkheden om de restricties wat los te laten, en zo makkelijk meldt dat de lock down nog tot maart kan duren alsof het niks is.
Ik moet op mijn beurt bekennen dat ik me me in toenemende mate op begin te winden over mensen die doen alsof er geen pandemie gaande is. Het was afgelopen week erg druk op de weg en op straat, vond ik, en ik betrapte mezelf op de gedachte: Wat doen die fucking boomers allemaal in het winkelcentrum zonder mondkapje?! Zo zie je maar wat er van me is geworden. ;(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196461600
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:52 schreef Predator40 het volgende:

[..]

nee, naar het restaurant waar we inbreken !!
en jij wilt altijd wel wat spannends doen :D
Yes! Daar gaan we voor! :7
Neem mee die BBQ! *O*
pi_196461605
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:49 schreef maan_man het volgende:
[ twitter ]

De gedachtegangen van Aboutaleb zullen mijn boerenverstand wel te boven gaan, maar ik begrijp het niet. Het is te druk dus hij verkort de openingstijden zodat nog meer mensen op hetzelfde moment moeten komen.

Zal lang niet voor iedereen gelden, maar ik zag vandaag een vrouw op de tv die eigenlijk maandag wilde gaan winkelen. Maar het onvoorspelbare gedrag van Aboutaleb had er toe geleid dat ze toch maar vandaag was gegaan. Ze was bang dat Aboutaleb de winkels dadelijk helemaal ging dichtgooien.
Ik las ook al dat die burgermeester uit Eindhoven ook al de winkels al eerdere dicht wilt doen en koopzondagen wil verbieden. Denk dat je de winkeltijden beter kan verruimen. Hetzelfde met dat er geen alcohol na 20.00 verkocht mag worden. Ver voor corona deed ik me boodschappen op zaterdag tussen 20.00 en 21.00 want er loopt geen mens rond en ben dan snel klaar. Nu moet ik eerdere wanneer het een stuk drukker is.
pi_196461626
Winkels hebben het al zo moeilijk. Waarom geen langere openingstijden zodat de drukte beter te stroomlijnen is?
pi_196461631
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:49 schreef maan_man het volgende:
[ twitter ]

De gedachtegangen van Aboutaleb zullen mijn boerenverstand wel te boven gaan, maar ik begrijp het niet. Het is te druk dus hij verkort de openingstijden zodat nog meer mensen op hetzelfde moment moeten komen.

Zal lang niet voor iedereen gelden, maar ik zag vandaag een vrouw op de tv die eigenlijk maandag wilde gaan winkelen. Maar het onvoorspelbare gedrag van Aboutaleb had er toe geleid dat ze toch maar vandaag was gegaan. Ze was bang dat Aboutaleb de winkels dadelijk helemaal ging dichtgooien.
Maar.... hij geeft toch juist aan dat ze morgen wel weer om normale tijd opengaan?! :s)
pi_196461633
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 00:58 schreef quirina het volgende:
Winkels hebben het al zo moeilijk. Waarom geen langere openingstijden zodat de drukte beter te stroomlijnen is?
Ik vind het een legitieme vraag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196461640
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 00:58 schreef quirina het volgende:
Winkels hebben het al zo moeilijk. Waarom geen langere openingstijden zodat de drukte beter te stroomlijnen is?
gewoon elke dag black friday 24/7 !!!
word het vanzelf minder druk
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196461641
quote:
11s.gif Op zondag 29 november 2020 00:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik moet op mijn beurt bekennen dat ik me me in toenemende mate op begin te winden over mensen die doen alsof er geen pandemie gaande is. Het was afgelopen week erg druk op de weg en op straat, vond ik, en ik betrapte mezelf op de gedachte: Wat doen die fucking boomers allemaal in het winkelcentrum zonder mondkapje?! Zo zie je maar wat er van me is geworden. ;(
Herkenbaarrrr..... :Y -O-
pi_196461656
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Maar.... hij geeft toch juist aan dat ze morgen wel weer om normale tijd opengaan?! :s)
Volgens de NOS zouden de winkels morgen één uur korter open zijn dan gebruikelijk. Voor de rest kom ik nimmer in Rotterdam, dus ga uit dat de berichtgeving van onze staatsomroep klopt.
pi_196461660
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:55 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik las ook al dat die burgermeester uit Eindhoven ook al de winkels al eerdere dicht wilt doen en koopzondagen wil verbieden. Denk dat je de winkeltijden beter kan verruimen. Hetzelfde met dat er geen alcohol na 20.00 verkocht mag worden. Ver voor corona deed ik me boodschappen op zaterdag tussen 20.00 en 21.00 want er loopt geen mens rond en ben dan snel klaar. Nu moet ik eerdere wanneer het een stuk drukker is.
Inderdaad, logisch nadenken lijkt niet echt een basisvaardig van een politicus te zijn.
  Moderator zondag 29 november 2020 @ 01:03:41 #72
5428 crew  miss_sly
pi_196461667
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 00:58 schreef quirina het volgende:
Winkels hebben het al zo moeilijk. Waarom geen langere openingstijden zodat de drukte beter te stroomlijnen is?
Ik denk dat je dan bij winkeliers uitkomt bij hetzelfde probleem dat de horeca ondervindt met bijvoorbeeld nu da schaal opties of open zijn voor veel minder klanten: open zijn wordt dan heel erg duur. Denk aan personeelskosten en energie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196461674
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het een legitieme vraag.
Ik ook.
Zit ff te kijken bij ons winkelcentrum, maar die hebben wel extra koopavond op maandag en dinsdag. Beide dagen tot 20.00. Dacht dat dit vorige jaren tot 21.00 uur was, maar dat weet ik niet zeker.
pi_196461675
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:02 schreef maan_man het volgende:

[..]

Volgens de NOS zouden de winkels morgen één uur korter open zijn dan gebruikelijk. Voor de rest kom ik nimmer in Rotterdam, dus ga uit dat de berichtgeving van onze staatsomroep klopt.
Waarom is het nu eigenlijk zo druk in de winkels? Ik geloof dat me iets belangrijks ontgaat. Misschien komt het doordat we een nee/nee-sticker op de brievenbus hebben.

Ik weet dat het Black Friday was, maar het is al een paar dagen geen Friday meer. En iedereen weet toch dat de koopjes met Black Friday oplichting zijn? Grmbl.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196461681
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan bij winkeliers uitkomt bij hetzelfde probleem dat de horeca ondervindt met bijvoorbeeld nu da schaal opties of open zijn voor veel minder klanten: open zijn wordt dan heel erg duur. Denk aan personeelskosten en energie.
Winkeliers kunnen zelf bepalen of ze er in mee gaan of niet maar je hebt de overheid nodig voor de winkel tijden. Een slijterrij zal niet open blijven na 20.00 als er geen alcohol verkocht mag worden.
pi_196461686
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom is het nu eigenlijk zo druk in de winkels? Ik geloof dat me iets belangrijks ontgaat. Misschien komt het doordat we een nee/nee-sticker op de brievenbus hebben.

Ik weet dat het Black Friday was, maar het is al een paar dagen geen Friday meer. En iedereen weet toch dat de koopjes met Black Friday oplichting zijn? Grmbl.
Weekend voor Sinterklaasavond.
Dan is het altijd zo druk.
pi_196461687
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom is het nu eigenlijk zo druk in de winkels? Ik geloof dat me iets belangrijks ontgaat. Misschien komt het doordat we een nee/nee-sticker op de brievenbus hebben.

Ik weet dat het Black Friday was, maar het is al een paar dagen geen Friday meer. En iedereen weet toch dat de koopjes met Black Friday oplichting zijn? Grmbl.
Black Friday en weekend voor sinterklaas.
pi_196461689
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom is het nu eigenlijk zo druk in de winkels? Ik geloof dat me iets belangrijks ontgaat. Misschien komt het doordat we een nee/nee-sticker op de brievenbus hebben.

Ik weet dat het Black Friday was, maar het is al een paar dagen geen Friday meer. En iedereen weet toch dat de koopjes met Black Friday oplichting zijn? Grmbl.
Ik denk Black Friday en niet te vergeten het laatste weekend voor sinterklaas dat zal ook wel meespelen.
  Moderator zondag 29 november 2020 @ 01:07:41 #79
5428 crew  miss_sly
pi_196461693
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:05 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Winkeliers kunnen zelf bepalen of ze er in mee gaan of niet maar je hebt de overheid nodig voor de winkel tijden. Een slijterrij zal niet open blijven na 20.00 als er geen alcohol verkocht mag worden.
Lijkt me vrij logisch op dit moment. Nu zitten er in de centra waar zo flink gefunshopt wordt ook weinig slijterijen, vermoed ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196461702
Zie je @Claudia_x , je bent de enige die het niet wist.... :P
pi_196461720
Ah, Sinterklaasavond! Ik kan me klaarblijkelijk niet zo goed verplaatsen in mensen die Sinterklaas vieren en die nog naar fysieke winkels gaan. Hier is het een klein cadeau voor het lootje (vanzelfsprekend online gekocht) en dooorrrr naar kerst. Met de kerstinkopen ben ik al bezig. Als de mensen van Kruidvat zeggen dat dat op tijd moet, wie ben ik dan om daar geen gehoor aan te geven?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196461726
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lijkt me vrij logisch op dit moment. Nu zitten er in de centra waar zo flink gefunshopt wordt ook weinig slijterijen, vermoed ik.
Slijterrijen zitten overal hoor (dat is de enige funshop die ik bezoek). Maar het zal per winkel verschillen of het handig is. Ik las dat de AH wou proberen in de weken voor kerst tot 24.00 open te blijven zodat er ruimere tijden zijn voor de kerstboodschappen.
pi_196461734
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:11 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Slijterrijen zitten overal hoor (dat is de enige funshop die ik bezoek). Maar het zal per winkel verschillen of het handig is. Ik las dat de AH wou proberen in de weken voor kerst tot 24.00 open te blijven zodat er ruimere tijden zijn voor de kerstboodschappen.
:D
Man gespot! _O-
pi_196461756
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Man gespot! _O-
Halen die niet gewoon kratten bier bij de lokale super?

Het intrigeert mij, het fenomeen slijterij. Wie komen er, wat zoeken ze? Ik ben nog nooit in een slijterij geweest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196461774
Vroeger, toen er nog geen corona was, zag je van die nukkige mannen voor de winkels geparkeerd staan. Nu staan ze er nog steeds, maar met mondkapje op. En het is net of die frons boven het mondkapje alleen maar erger is geworden! Hilarisch vind ik dat! _O-
Gelukkig heb ik ook een mondkapje op, zodat die mannen niet zien dat ik in de lach schiet! :M ^O^
pi_196461776
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Halen die niet gewoon kratten bier bij de lokale super?

Het intrigeert mij, het fenomeen slijterij. Wie komen er, wat zoeken ze? Ik ben nog nooit in een slijterij geweest.
Ik kom er ook nooit, maar het lijkt mij vrij logisch. Boven een bepaald alcoholpercentage mag iets niet meer in de supermarkt worden verkocht, daarvoor ga je naar de slijter.
pi_196461793
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:18 schreef Mammietje het volgende:
Vroeger, toen er nog geen corona was, zag je van die nukkige mannen voor de winkels geparkeerd staan. Nu staan ze er nog steeds, maar met mondkapje op. En het is net of die frons boven het mondkapje alleen maar erger is geworden! Hilarisch vind ik dat! _O-
Gelukkig heb ik ook een mondkapje op, zodat die mannen niet zien dat ik in de lach schiet! :M ^O^
Nog een fenomeen waar ik niet bekend mee ben. Ik leer zoveel van dit topic!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196461797
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2020 01:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, Sinterklaasavond! Ik kan me klaarblijkelijk niet zo goed verplaatsen in mensen die Sinterklaas vieren en die nog naar fysieke winkels gaan. Hier is het een klein cadeau voor het lootje (vanzelfsprekend online gekocht) en dooorrrr naar kerst. Met de kerstinkopen ben ik al bezig. Als de mensen van Kruidvat zeggen dat dat op tijd moet, wie ben ik dan om daar geen gehoor aan te geven?

[ afbeelding ]
Maar zo denken de meeste mensen niet. Ik heb jaren als bijbaan in een slijterrij gewerkt. Als er iets is wat je goed kan bewaren is het drank. De dag voor kerst kon je over de hoofden lopen in de winkel van ochtends vroeg tot aan sluitingstijd. Als er dan om 16.00 een likeurtje al was uit verkocht had je nog ruzie ook. Dus veel mensen plannen niet vooruit. Hetzelfde dat je een week voor de kerstvakantie begon altijd nog wel 4 of 5 ondernemers had die ineens 100 flessen wijn ingepakt wou hebben als kerstpakket.
pi_196461800
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Halen die niet gewoon kratten bier bij de lokale super?

Het intrigeert mij, het fenomeen slijterij. Wie komen er, wat zoeken ze? Ik ben nog nooit in een slijterij geweest.
Mij intrigeren dan weer andere dingen! :D 8-)
Maar ik ben dan ook nog nooit in een slijterij geweest. :@
Laat het een ander die enkele keer halen of ik krijg het. :+
pi_196461806
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Halen die niet gewoon kratten bier bij de lokale super?

Het intrigeert mij, het fenomeen slijterij. Wie komen er, wat zoeken ze? Ik ben nog nooit in een slijterij geweest.
Vraag maar raak ik heb er jaren gewerkt zie andere post.
pi_196461826
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2020 01:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nog een fenomeen waar ik niet bekend mee ben. Ik leer zoveel van dit topic!
Nee? Nooit opgevallen dat er voor de deur van bijvoorbeeld de C@A of Hema altijd een paar chagrijnige mannen staan te wachten? :D Let er maar eens op dan! :Y
pi_196461840
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:22 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Vraag maar raak ik heb er jaren gewerkt zie andere post.
Mooi, mooi! ^O^
Wie waren jouw klanten? :)
pi_196461849
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nee? Nooit opgevallen dat er voor de deur van bijvoorbeeld de C@A of Hema altijd een paar chagrijnige mannen staan te wachten? :D Let er maar eens op dan! :Y
Ik noteer mijn huiswerk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196461852
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nee? Nooit opgevallen dat er voor de deur van bijvoorbeeld de C@A of Hema altijd een paar chagrijnige mannen staan te wachten? :D Let er maar eens op dan! :Y
Gewoon een keer meegaan, wat wegmoffelen in haar tas, poortjes gaan piepen en hoppa ze heeft een winkelverbod voor twee jaar. Is dat ook weer opgelost.
pi_196461863
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:27 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mooi, mooi! ^O^
Wie waren jouw klanten? :)
Vertel inderdaad, @ipa84!

Ik heb zelf als zeventienjarige in een winkel gewerkt waar onder andere pornovideo's werden verkocht. Dat was een hele ervaring.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 29 november 2020 @ 01:29:41 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196461865
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Halen die niet gewoon kratten bier bij de lokale super?

Het intrigeert mij, het fenomeen slijterij. Wie komen er, wat zoeken ze? Ik ben nog nooit in een slijterij geweest.
Ik, en ik koop daar bier. En af en toe whiskey.
pi_196461870
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:28 schreef maan_man het volgende:

[..]

Gewoon een keer meegaan, wat wegmoffelen in haar tas, poortjes gaan piepen en hoppa ze heeft een winkelverbod voor twee jaar. Is dat ook weer opgelost.
:D
Dat is ook een oplossing ja! _O-
Of ze gaan gewoon niet mee om die tasjes te tillen. :{
pi_196461875
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:27 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mooi, mooi! ^O^
Wie waren jouw klanten? :)
Dat verschilde heel erg van bejaarden die elke week een fles jenever haalde tot jongeren die Bacardi, Malibu enzovoort haalde tot whisky en wijnliefhebbers die elke of eens in de 2 weken een mooie fles haalde. Plus natuurlijk de alcoholisten die elke dag 1 of meerdere flessen goedkope troep kwamen halen.
pi_196461876
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vertel inderdaad, @:ipa84!

Ik heb zelf als zeventienjarige in een winkel gewerkt waar onder andere pornovideo's werden verkocht. Dat was een hele ervaring.
Ik kan er nog aan toevoegen dat het een soort Action avant la lettre was. Maar dan met porno en zonder eiersnijders.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196461893
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan er nog aan toevoegen dat het een soort Action avant la lettre was. Maar dan met porno en zonder eiersnijders.
Dat waren anders kinky voorbehoedsmiddelen die eiersnijders voor vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')