Doe mij maar Belse Mayonaise!quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:45 schreef Tengano het volgende:
Ik ben zelf gek op patat en het liefst goed doorgebakken. Ik vind zelf die hardgebakken stukjes altijd het lekkerst bij de friettent. Maar meestal bakken ze het bij zo'n patattent net niet goed genoeg door voor mij want dat kost wss te veel tijd of zo. Dus ben ik de laatste tijd zelf maar lekker aardappels aan het bakken en dat smaakt overheerlijkAls ik nu trek in frites heb maak ik het gewoon zelf dus.
Alleen heb ik gisteren fritessaus gekocht bij de Aldi omdat ik vandaag dus frites ging eten. En eigenlijk viel die fritessaus mij gigantisch tegen. Het was samen met die frites niet de beleving die ik zocht. Ik dacht dat het niet zo uitmaakte maar dat bleek dus van niet.
[ afbeelding ]
Zelf gebruik ik praktisch nooit mayonaise of fritessaus, dus ik heb eigenlijk geen idee wat nou een hele lekkere fritessaus of mayonaise is voor frites. Ik heb Fok! al een beetje afgestruind en kwam mad sauce tegen wat veel mensen lekker vinden maar daar zit peterselie in kwam ik achter en dat wil ik niet. Ik wil graag zo'n ouderwetse klodder mayonaise smaak die ik vroeger op het strand altijd kreeg toen ik nog kind was.
Kan iemand mij daarom vertellen wat een echte lekkere mayonaise of fritessaus is voor patat zodat ik ze niet allemaal hoef uit te proberen? Dankjewel alvast
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:51 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Doe mij maar Belse Mayonaise !![]()
Verder vind ik Goudse Glorie (AH onder andere) een prima romig sausje!
Ben jij het, Thierry?quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Zaanse mayo en mayo uit Duitsland.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik vind zoete frietsaus van de Remia lekker...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:12 schreef MisterWendel het volgende:
Remia.
Bij lidl verkopen ze mayonaise met citroen. Die is ook lekker.
Even opgezocht:quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:06 schreef Sometimes het volgende:
Of die Franse mayonaise met mosterd erdoor.
Mayo uit een pot vind ik zo ranzig. Niet qua smaak, maar dat gelepel in zo'n ding.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:38 schreef DX11 het volgende:
https://www.remia.nl/prod(...)assic-1-liter-emmer/
[ afbeelding ]
Dit is dezelfde als wat ze in de meeste snackbars gebruiken (al hebben zij 10l emmers). En is daarom dus het lekkerst, MITS hij NIET in de koelkast staat.
Oliehoorn kwam ik bij de buren ook al tegen.quote:
Daar staat zelfs op: Als lekkerste getestquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:38 schreef DX11 het volgende:
https://www.remia.nl/prod(...)assic-1-liter-emmer/
[ afbeelding ]
Dit is dezelfde als wat ze in de meeste snackbars gebruiken (al hebben zij 10l emmers). En is daarom dus het lekkerst, MITS hij NIET in de koelkast staat.
Als lekkerste getest 🧐 Er staat niet ‘kwam als lekkerste uit de test’. Even de expert roepen @mailyquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar staat zelfs op: Als lekkerste getest
Als lekkerste getest bij de familie Remia thuisquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als lekkerste getest 🧐 Er staat niet ‘kwam als lekkerste uit de test’. Even de expert roepen @:maily
Zoiets!quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als lekkerste getest bij de familie Remia thuis
Zit hier iets door de mayo heen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:54 schreef pvdplanet het volgende:
Dit is de lekkerste, zoals in de Duitse BurgerKing verkocht wordt
[ afbeelding ]
Te koop bij Kaufland Edeka Rewe of Makro (alleen enorm grote emmer)
+1quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
AH romige mayonaise. Beste mayonaise
[ afbeelding ]
Geen dank
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |