Ik ben zelf gek op patat en het liefst goed doorgebakken. Ik vind zelf die hardgebakken stukjes altijd het lekkerst bij de friettent. Maar meestal bakken ze het bij zo'n patattent net niet goed genoeg door voor mij want dat kost wss te veel tijd of zo. Dus ben ik de laatste tijd zelf maar lekker aardappels aan het bakken en dat smaakt overheerlijk

Als ik nu trek in frites heb maak ik het gewoon zelf dus.
Alleen heb ik gisteren fritessaus gekocht bij de Aldi omdat ik vandaag dus frites ging eten. En eigenlijk viel die fritessaus mij gigantisch tegen. Het was samen met die frites niet de beleving die ik zocht. Ik dacht dat het niet zo uitmaakte maar dat bleek dus van niet.
![?u=https%3A%2F%2Fimages3.persgroep.net%2Frcs%2Fm4goCUgvUu32FixsXQf35YrAmIc%2Fdiocontent%2F53588962%2F_fill%2F600%2F315%2F%3FappId%3D21791a8992982cd8da851550a453bd7f%26quality%3D0.7&f=1&nofb=1]()
Zelf gebruik ik praktisch nooit mayonaise of fritessaus, dus ik heb eigenlijk geen idee wat nou een hele lekkere fritessaus of mayonaise is voor frites. Ik heb Fok! al een beetje afgestruind en kwam mad sauce tegen wat veel mensen lekker vinden maar daar zit peterselie in kwam ik achter en dat wil ik niet. Ik wil graag zo'n ouderwetse klodder mayonaise smaak die ik vroeger op het strand altijd kreeg toen ik nog kind was.
Kan iemand mij daarom vertellen wat een echte lekkere mayonaise of fritessaus is voor patat zodat ik ze niet allemaal hoef uit te proberen? Dankjewel alvast

Voorstellen tot nu toe
AH romige mayonaise
Belgische mayo in weckpot bij AH
Belse Mayonaise
D&L met Citroen
Delikatess Mayonnaise (Duits)
Goudse Glorie (AH onder andere)
Heinz dutch style pommes sauce (zou bij Duitse BurgerKing verkocht worden)
Hellmann
Lidl mayonaise met citroenliehoorn
Mayonnaise de Dijon, van Amora
Oliehoorn
Remia Frites saus classic (buiten de
koelkast! voor de smaak; zou in de meeste snackbars gebruikt worden)
Remia Mayolijn
Remia zoete frietsaus
Saucee Mayo, van de Action
truffelmayonaise
Van Wijngaarden
Zaanse Mayonaise
Zure Belgische mayo
Ik heb trouwens sterk het idee dat mayonaise of fritessaus dus minder goed smaakt als hij nog koel (7 graden) is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 28-11-2020 22:24:35 ]