Uit lijkt me niet het moeilijkste, in is lastiger.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Hebben ze allemaal normale SPD-pedalen? Ik vind het zo bizar hoe makkelijk en snel ze uit die pedalen komen.

Morgen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd naar morgen. Normaal gesproken wordt het een modderfeest in Gavere.

Vandaag de cross in Gavere (Super Prestige)...dat is 1 van de zwaarste crossen van het jaar. Veel hoogtemeters en een ondergrond die weinig nodig heeft om in een modderpoel te veranderen.quote:

Ik dacht dat volgend weekend pas was (vandaar het vraagteken).quote:Op zondag 13 december 2020 08:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag de cross in Gavere (Super Prestige)...dat is 1 van de zwaarste crossen van het jaar. Veel hoogtemeters en een ondergrond die weinig nodig heeft om in een modderpoel te veranderen.

Door het wegvallen van enkele crossen is de hele kalender over de kop gegaan.quote:Op zondag 13 december 2020 08:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat volgend weekend pas was (vandaar het vraagteken).
Maar ik zal me vergist hebben.

Top, dankjewelquote:Op zondag 13 december 2020 08:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door het wegvallen van enkele crossen is de hele kalender over de kop gegaan.
Dit is de aangepaste kalender: https://www.wielerflits.n(...)olledige-kalender-2/

Nu helemaal wegquote:Op zondag 13 december 2020 13:45 schreef Steven184 het volgende:
Worst lijkt me niet te gaan winnen vandaag

Iserbyt op basis van vorig jaar lijkt mij juist? Buiten Mathieu uiteraard.quote:Op zondag 13 december 2020 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toon is op dit parcours favoriet denk ik.

Ik zet m'n geld toch op monsieur Mathieu en anders Iserbyt.quote:Op zondag 13 december 2020 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toon is op dit parcours favoriet denk ik.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

In de Strade doet hij direct mee voor de winst zeg ik je.quote:Op zondag 13 december 2020 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pidcock goed gestart, dit moet hem liggen.

Dit is wel een statement.quote:Op zondag 13 december 2020 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met Pidcock, Van Aert (doet nu niet mee) en Van der poel is het niveau serieus gestegen in het veldrijden.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 13 december 2020 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met Pidcock, Van Aert (doet nu niet mee) en Van der poel is het niveau serieus gestegen in het veldrijden.

quote:
Niet sarcastisch beginnen doenquote:Op zondag 13 december 2020 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.

De twee renners met het meeste talent rijden weg van renners met minder talent. Wat een openbaringen deze middag, waanzinnig.quote:Op zondag 13 december 2020 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
De veldrijders met focus op de weg overklassen de veldrijders die zich focussen in het veld...

Moet van Stybar geleden zijn dat een niet Nederlander/Belg een klassementscross won.quote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pidcock gaat dit winnen
Tijdperk België/Nederland is voorbij

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

maar Stybar is een halve Belgquote:Op zondag 13 december 2020 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet van Stybar geleden zijn dat een niet Nederlander/Belg een klassementscross won.

quote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan er niets van die Van der Poel.

Als mijn tante kloten had, was ze mijn nonkelquote:Op zondag 13 december 2020 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
met een zandstrook had hij niet gewonnen

Vandaag niet, heeft wel een aantal andere wedstrijden bij de Elite gereden:quote:Op zondag 13 december 2020 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rijdt Thibau Nys hier eigenlijk ook rond?

Hoeft bij het voetbal toch ook niet?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel anderhalve meter afstand houden.

Ook niet in deze nieuwe lockdown?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoeft bij het voetbal toch ook niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |