Uit lijkt me niet het moeilijkste, in is lastiger.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Hebben ze allemaal normale SPD-pedalen? Ik vind het zo bizar hoe makkelijk en snel ze uit die pedalen komen.
Morgen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd naar morgen. Normaal gesproken wordt het een modderfeest in Gavere.
Vandaag de cross in Gavere (Super Prestige)...dat is 1 van de zwaarste crossen van het jaar. Veel hoogtemeters en een ondergrond die weinig nodig heeft om in een modderpoel te veranderen.quote:
Ik dacht dat volgend weekend pas was (vandaar het vraagteken).quote:Op zondag 13 december 2020 08:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag de cross in Gavere (Super Prestige)...dat is 1 van de zwaarste crossen van het jaar. Veel hoogtemeters en een ondergrond die weinig nodig heeft om in een modderpoel te veranderen.
Door het wegvallen van enkele crossen is de hele kalender over de kop gegaan.quote:Op zondag 13 december 2020 08:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat volgend weekend pas was (vandaar het vraagteken).
Maar ik zal me vergist hebben.
Top, dankjewelquote:Op zondag 13 december 2020 08:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door het wegvallen van enkele crossen is de hele kalender over de kop gegaan.
Dit is de aangepaste kalender: https://www.wielerflits.n(...)olledige-kalender-2/
Nu helemaal wegquote:Op zondag 13 december 2020 13:45 schreef Steven184 het volgende:
Worst lijkt me niet te gaan winnen vandaag
Iserbyt op basis van vorig jaar lijkt mij juist? Buiten Mathieu uiteraard.quote:Op zondag 13 december 2020 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toon is op dit parcours favoriet denk ik.
Ik zet m'n geld toch op monsieur Mathieu en anders Iserbyt.quote:Op zondag 13 december 2020 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toon is op dit parcours favoriet denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |