In de Strade doet hij direct mee voor de winst zeg ik je.quote:Op zondag 13 december 2020 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pidcock goed gestart, dit moet hem liggen.
Dit is wel een statement.quote:Op zondag 13 december 2020 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met Pidcock, Van Aert (doet nu niet mee) en Van der poel is het niveau serieus gestegen in het veldrijden.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 13 december 2020 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met Pidcock, Van Aert (doet nu niet mee) en Van der poel is het niveau serieus gestegen in het veldrijden.
quote:
Niet sarcastisch beginnen doenquote:Op zondag 13 december 2020 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.
De twee renners met het meeste talent rijden weg van renners met minder talent. Wat een openbaringen deze middag, waanzinnig.quote:Op zondag 13 december 2020 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
De veldrijders met focus op de weg overklassen de veldrijders die zich focussen in het veld...
Moet van Stybar geleden zijn dat een niet Nederlander/Belg een klassementscross won.quote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pidcock gaat dit winnen
Tijdperk België/Nederland is voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |