tegen wie moeten we?quote:
Leverzwembadquote:
Prima aankoop tegen clubs uit het rechter rijtje. Misschien veel geld, maarja boeiend, Anthony gaat ooit weg voor 82 miljoen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaassen![]()
wat vind jij van klaiber als aankoop, nu we een paar wedstrijden verder zijn
ik lees hier vooral negatieve dingen over hem, maar heb hem nog weinig fout zien doen. ook speelt hij op een niet zo'n cruciale positie, het is bijvoorbeeld geen cv ofzo. en Nous kan de rust goed gebruiken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima aankoop tegen clubs uit het rechter rijtje. Misschien veel geld, maarja boeiend, Anthony gaat ooit weg voor 82 miljoen.
Er zitten hier een boel patjepeeërs.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik lees hier vooral negatieve dingen over hem, maar heb hem nog weinig fout zien doen. ook speelt hij op een niet zo'n cruciale positie, het is bijvoorbeeld geen cv ofzo. en Nous kan de rust goed gebruiken.
daar heb je nous voor, maar tegen emmen kan het best. loop je ook geen risico dat nous geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zitten hier een boel patjepeeërs.
Je moet hem inderdaad niet opstellen tegen PSV en Liverpool.
Jij slaat wel heel erg door.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar heb je nous voor, maar tegen emmen kan het best. loop je ook geen risico dat nous geblesseerd raakt.
ik zou willen dat we voor iedere positie een klaiber hadden.
niet om alle 11 tegelijk op te stellen, maar om je echte sterren rust te geven.quote:
Ja hij is degelijk tegen clubs als Emmen, maar dat is ook geen bijster hoge meetlat natuurlijk. Denk niet dat hij nog zo degelijk is tegen de betere teams, dus het blijft duimen dat Mazraoui fit blijft voor de CL.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet om alle 11 tegelijk op te stellen, maar om je echte sterren rust te geven.
klaiber vult imo de rol prima in tegen de mindere goden van de eredivisie.
Het is een lieve jongen ook.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Er zitten hier een boel patjepeeërs.
Je moet hem inderdaad niet opstellen tegen PSV en Liverpool.
Het gaat nog wel tegen het rechterrijtje ja al moest die dit weekend rood krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Klaiber doet het prima houdt zich goed staande, maar ben nooit zo'n fan van breedte aankopen. Deze pakt echter goed uit.
Ik ben juist wel fan van breedte-aankopen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Klaiber doet het prima houdt zich goed staande, maar ben nooit zo'n fan van breedte aankopen. Deze pakt echter goed uit.
Lambiek die Blind moest opvolgen een nuttige breedte-aankoop ?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:24 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Ik ben juist wel fan van breedte-aankopen.
Lasse Schöne![]()
Nick Viergever![]()
Jan van Halst![]()
Tomas Galasek![]()
John O'Brien![]()
Er zitten amper risico's aan vast en pakken vaak erg nuttig uit.. of het worden Olaf Lindenberghjes...
Voetbalvrouw ook weer aanwezig!![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow er bestaan fans van Jan van Halst.
Dat blijft, wat er verder ook gebeurt, het meest bijzondere nieuws van vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow er bestaan fans van Jan van Halst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |