De piano waar Duncan het ESF mee wonquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Zoals sommige tumoren ook wel eens terugkomen, even wakker worden hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Treehut362 op 29-11-2020 18:31:17 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
piemolquote:
quote:
quote:
Ben je er klaar voor. Deze is niet voor iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:42 schreef heracles het volgende:
[..]
[..]
Ben je er klaar voor. Deze is niet voor iedereen.
Die is vrij nostalgisch. Zit ook in een van die ouwe thunderdome filmpjes die vroeger op videoband werden verkocht.quote:
Ik heb juist wel een zwak voor dingen die niet mogenquote:Op woensdag 2 december 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
Zo mooi, zal wel niet mogen in "deze tijden". Pffffrrrt.
Johquote:Op woensdag 2 december 2020 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb juist wel een zwak voor dingen die niet mogen
Ouders of jij?quote:Op woensdag 2 december 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
13 jaar oud op een Franse camping, dit liedje met bijhorende geluiden, ongemakkelijke ouders.![]()
Ik was er al vroeg bij
Deze werd grijsgedraaid tijdens de feestjes/klassenavonden.quote:Op woensdag 2 december 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
13 jaar oud op een Franse camping, dit liedje met bijhorende geluiden, ongemakkelijke ouders.![]()
Ik was er al vroeg bij
Ik weet zeker dat toen ik verwekt ben mijn ouders voor het laatst seks haddenquote:Op woensdag 2 december 2020 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ouders natuurlijk, ik was 13 ik vond het wel spannend.
Dat snap ik, pestventje dat je er bent.quote:Op woensdag 2 december 2020 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat toen ik verwekt ben mijn ouders voor het laatst seks hadden
quote:Op woensdag 2 december 2020 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat snap ik, pestventje dat je er bent.
Top2000, nog even wachten.quote:Op woensdag 2 december 2020 00:45 schreef BasEnAad het volgende:
Zo hee er zijn tijden dat er een stuk of 15 lekkere nummers in de top40 staan, maar nu echt helemaal niks man man man
Die staat er toch niet in, zo populair ben ik niet. Wel andersquote:
Denkt hier diep over na in kleermakerszit.quote:Op woensdag 2 december 2020 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die staat er toch niet in, zo populair ben ik niet. Wel anders
Cheer upquote:Op woensdag 2 december 2020 00:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moest er even over klagen, wat een armoede
quote:Op woensdag 2 december 2020 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkt hier diep over na in kleermakerszit.
quote:
Compleet volgeboekt met leuke moetjesquote:Op woensdag 2 december 2020 01:02 schreef DeHovenier het volgende:
Gaan jullie nog wat met de feestdagen doen?
Hey, hoofquote:Op woensdag 2 december 2020 01:02 schreef DeHovenier het volgende:
Heb geen hekel aan Idris maar tja Bond moet toch wel een superieure blanke Britse aristocraat zijn anders kunnen we net zo goed Adolf Hitler uit Uganda laten komen, schijt gedeug allemaal.quote:Op woensdag 2 december 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vind jij van Idris Elba als Bond?
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 2 december 2020 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet volgeboekt met leuke moetjes![]()
Gewoonlijk altijd met de hele familie een kerstdiner, en iedereen maakt dan wat klaar Is de gewoonte. Wordt wat anders nu, dus ff uitvogelen hoe en wat.quote:Op woensdag 2 december 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hey, hoof
Gewoon wat ik altijd doe, lekker saaiJij?
quote:Op woensdag 2 december 2020 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb geen hekel aan Idris maar tja Bond moet toch wel een superieure blanke Britse aristocraat zijn anders kunnen we net zo goed Adolf Hitler uit Uganda laten komen, schijt gedeug allemaal.
Nee joh, doe gewoon, ik zeg niks.quote:Op woensdag 2 december 2020 01:08 schreef DeHovenier het volgende:
Gewoonlijk altijd met de hele familie een kerstdiner, en iedereen maakt dan wat klaar Is de gewoonte. Wordt wat anders nu, dus ff uitvogelen hoe en wat.
Ik ben te Brits denk ikquote:Op woensdag 2 december 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar Elba is gewoon een beest, geen Bond. Beide zijn lekker
En idd dat gedeug ,neuken? Tenzij je............
?quote:Op woensdag 2 december 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee joh, doe gewoon, ik zeg niks.
Overlevenquote:Op woensdag 2 december 2020 01:02 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker slapenquote:
Ow, gaan we zo beginnen.quote:
quote:
Heb geen problemen met m'n familie, dus mijn schijt krijgen ze niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je wil met de kerst, vier het. Laat "ze" de schijt krijgen.;)
quote:Op woensdag 2 december 2020 01:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb slechte relaties met m'n familie, dus mijn schijt krijgen ze niet.
Ever tear her apartquote:
quote:
Geklikt en terug in de tijd toen ik nog een maagd wasquote:
Geen idee?quote:Op woensdag 2 december 2020 01:41 schreef BasEnAad het volgende:
Is ons IxCalypso weer gesignaleerd ja??
Ik heb dr lang niet gezien hier en ze heeft dit topic geopend. Die naam doet meestal wel een belletje rinkelenquote:
Lekker zwoelquote:
Puzziequote:
quote:
quote:
quote:
Wat ik mij nou afvraag he. Word je elke dag wakker met deze muziek op je wekkerradio of wa?quote:
Had vorige week een mindere periode, gaat nu wat beter.quote:Op donderdag 3 december 2020 01:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter![]()
Hoe gaat het met jou dan?
Gelukkigquote:Op donderdag 3 december 2020 01:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had vorige week een mindere periode, gaat nu wat beter.
Mooi dat t beter gaat met jou in deze rare tijden!quote:Op donderdag 3 december 2020 01:13 schreef puzziepie het volgende:
G
[..]
GelukkigHet zijn sowieso rare tijden
Ik ben er nog lang niet, herstel gaat nog wel een jaar(of langer) duren , maar het gaat de goede/betere kant op. Ik heb er weer vertrouwen inquote:Op donderdag 3 december 2020 01:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi dat t beter gaat met jou in deze rare tijden!
Ja, t weer helpt niet echt meequote:Op donderdag 3 december 2020 01:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er nog lang niet, herstel gaat nog wel een jaar(of langer) duren , maar het gaat de goede/betere kant op. Ik heb er weer vertrouwen inQua schildklier tenminste , de rest is nog wat chaotisch en zo
![]()
Ik heb wel wat last van de sombere dagen , maar over een paar maanden is dat hopelijk allemaal weer voorbij, Eerst december zien te 'overleven' , langer licht , beter weer en meer energieIk verheug me er nu al op
![]()
Balkonquote:Op donderdag 3 december 2020 01:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, t weer helpt niet echt mee
Volhouden! Heb je een tuintje?
Gelukkig ben ik met 2 minuten lopen in een prachtig buiten gebied , maar daar is het me nu ff te koud/nat voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |