Zelf meenemen.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een dikke scheut Likeur 43 er over heen of Gran Marnier!
O wacht, Efteling
Ik moet ook toegeven dat ik 'm totaal niet volg.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef gianni61 het volgende:
Hmm, Ellen Page -> Elliott Page..
Did not see that one coming.
nee oke, ik ook niet, maar toch.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook toegeven dat ik 'm totaal niet volg.
Mja, ik heb Juno ergens, maar nooit gezien. Verder dan dat kom ik niet geloof ik.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee oke, ik ook niet, maar toch.
Toen hij nog zij was, had ze wel wat.
Inception en X-Menquote:Op woensdag 2 december 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik heb Juno ergens, maar nooit gezien. Verder dan dat kom ik niet geloof ik.
En Umbrella academy.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inception en X-Men
Maar nu is er dus gedoe omdat nieuwssites nog steeds naar hem verwijzen als 'voorheen bekend als Ellen' terwijl dat nu echt een no-go is, want 'een foto en uitleg is voldoende'. Nou ik zag het nieuws als regeltje ergens voorbij komen zonder foto en dacht wtf is Elliot, dus ja, bij zulke koppen is het handig als er even tussen neus en lippen door wordt gezegd dat hij eerst Ellen werd genoemd.
Wil ik ook ooit nog eens aan beginnen.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En Umbrella academy.
Al is dat vast een stuk minder bekend
Geen idee wie het is.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef gianni61 het volgende:
Hmm, Ellen Page -> Elliott Page..
Did not see that one coming.
Dead-naming.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inception en X-Men
Maar nu is er dus gedoe omdat nieuwssites nog steeds naar hem verwijzen als 'voorheen bekend als Ellen' terwijl dat nu echt een no-go is, want 'een foto en uitleg is voldoende'. Nou ik zag het nieuws als regeltje ergens voorbij komen zonder foto en dacht wtf is Elliot, dus ja, bij zulke koppen is het handig als er even tussen neus en lippen door wordt gezegd dat hij eerst Ellen werd genoemd.
Hele leuke seriequote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En Umbrella academy.
Al is dat vast een stuk minder bekend
Ik weet even niet zeker of ik seizoen 2 ook al gekeken heb.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik ook ooit nog eens aan beginnen.
+1quote:Op woensdag 2 december 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel schattig altijd.
Zoals ik 'm las, was het vooral het "ELLEN IS EEN HIJ" waar over gevallen wordt, niet perse de "Elliot (voorheen bekend als Ellen)" benadering.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inception en X-Men
Ben ik nu gay?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n stiekeme girl crush was dus gewoon een hetero crush.
Damn wat saai.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n stiekeme girl crush was dus gewoon een hetero crush.
Damn wat saai.
Ik had juist begrepen dat je de naam eigenlijk helemaal niet meer mag noemen, maar dat is gewoon niet praktisch als je een bekend figuur bent en je naam verandert.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoals ik 'm las, was het vooral het "ELLEN IS EEN HIJ" waar over gevallen wordt, niet perse de "Elliot (voorheen bekend als Ellen)" benadering.
Maar ik las het dankzij een "Deadnaming is bad, mmkay"-post ergens en ik moest graven waar ik 'm überhaupt van zou moeten kennen. Dus mja.
Die is ook nieuw voor mij.quote:
Mja, met zo'n publiekere rol is het gewoon niet te doen anders. Bij een hoop van die acteerlui weet ik de namen wel, maar ik weet ook weer niet precies hoe ze eruit zien vaak.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had juist begrepen dat je de naam eigenlijk helemaal niet meer mag noemen, maar dat is gewoon niet praktisch als je een bekend figuur bent en je naam verandert.
Bij Nikki de Jager weet ik niet eens wat haar deadname was want zo ken ik haar totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |