Voor zover ik weet is de SP ook gewoon voor repatriering van zielige IS-mama's/bruiden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Of je stemt nooit meer op de partijen die er nu zitten, want dat blijft hopeloze shit, dus dan stem je bijv sp op Renske leijten die ook haar vak verstaat
iedereen wist ervan en volgende keer doen we gewoon hetzelfde gok ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie wist op welk moment dat dit dubieuze praktijken waren en hoe gaan we dat in de toekomst beter doen.
lijken mij zeer valide vragen
Syriers kregen ruzie met elkaar en 'het westen' zag een opening om van een relatitef vijandig regime een relatief vriendelijk regime te maken maar daar hebben de Russen een stokje voor gestokenquote:Op zondag 7 februari 2021 16:18 schreef Wicky030 het volgende:
Ik snap de Syrische burgeroorlog nog niet helemaal. Waar ging die hele oorlog nou over?
Ik weet wel dat Syrie een grote olievoorraad heeft.
Walgelijk... Leugen na leugen en het keer op keer proberen te overstemmen met die zogenaamde vraag over een motie van twee jaar geleden. Deze gast, echt...quote:Op zondag 29 november 2020 13:33 schreef Bocaj het volgende:
In de persconferentie van afgelopen vrijdag werd daar ook een vraag over gesteld.
Ik zag een beetje dat Rutte daar van schrok? Klopt dat? Of ben ik de enige?
Vanaf 30:35....
[ twitter ]
Gewoon een detail van de Arabische Lente.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:18 schreef Wicky030 het volgende:
Ik snap de Syrische burgeroorlog nog niet helemaal. Waar ging die hele oorlog nou over?
Ik weet wel dat Syrie een grote olievoorraad heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |