abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196445845
Nu Trump in de nadagen van zijn presidentschap zit lijkt het mij leuk om eens stil te staan bij de bizarre dingen die hij heeft gedaan of voorgesteld.

De gracht met alligator aan de grens

https://www.bloomberg.com(...)led-border-wall-moat

Het nuken van hurricanes

https://www.theguardian.c(...)tting-america-report
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196447081
Je noemt nu juist dingen die hij (godzijdank) niet gedaan heeft. Meestal riep hij debiele dingen zonder dat er actie op volgde.
  zaterdag 28 november 2020 @ 00:08:50 #3
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_196447279
Hij is nu 1407 dagen president dus daar is echt geen beginnen aan.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_196448538
twitter


Brand in de Notre Dame blussen met enorme vliegtuigen met watertanks op het dak.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2020 04:06:38 ]
pi_196449426
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 04:05 schreef Fugue het volgende:
[ twitter ]

Brand in de Notre Dame blussen met enorme vliegtuigen met watertanks op het dak.
O ja die was ok briljant
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196449430
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 23:50 schreef NightDancert het volgende:
Je noemt nu juist dingen die hij (godzijdank) niet gedaan heeft. Meestal riep hij debiele dingen zonder dat er actie op volgde.
Het gaat me ook om de debiele dingen die hij riep eigenlijk
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196449441
Zijn staf gaf hem tijdens een diner 2 bolletjes ijs terwijl de rest er maar 1 kreeg
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196449452
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 07:41 schreef vipergts het volgende:
Zijn staf gaf hem tijdens een diner 2 bolletjes ijs terwijl de rest er maar 1 kreeg
Serieus? :D
pi_196450179
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 07:43 schreef Document1 het volgende:

[..]

Serieus? :D
Ik heb het even opgezocht en hij heeft ook een rode knop om Coca Cola te bestellen.

https://www.google.com/am(...)ein/donny-two-scoops.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196450190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht en hij heeft ook een rode knop om Coca Cola te bestellen.

https://www.google.com/am(...)ein/donny-two-scoops.
Wauw.
  zaterdag 28 november 2020 @ 09:59:03 #11
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196450244
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht en hij heeft ook een rode knop om Coca Cola te bestellen.

https://www.google.com/am(...)ein/donny-two-scoops.
Kunt zeggen wat je wil hierover
Onschuldig en krijg er een glimlach van. Dat zou IK kunnen zijn geweest _O-
Dat is iets als: hmm eens kijken hoe ver ik kan gaan nu ik president ben.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196450258
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht en hij heeft ook een rode knop om Coca Cola te bestellen.

https://www.google.com/am(...)ein/donny-two-scoops.
Als hij zich maar niet vergist in de rode knoppen.
  zaterdag 28 november 2020 @ 10:00:19 #13
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196450264
Je kunt zeggen wat je wilt, maar deze zullen we nooit meer vergeten. 😀
Praat over de hel en je komt er.
pi_196450322
Bij een bezoek van de presidenten van Litouwen, Letland en Estland in april 2018 werden deze door Trump zeer streng aangesproken op de schuld die hun landen droegen aan het ontstaan van de Joegoslavische burgeroorlog.

Vermoedelijk had Trump 'Baltische' Staten verwisseld met 'Balkan-staten'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 28 november 2020 @ 11:08:50 #15
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196451071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef vipergts het volgende:
Nu Trump in de nadagen van zijn presidentschap zit lijkt het mij leuk om eens stil te staan bij de bizarre dingen die hij heeft gedaan of voorgesteld.

De gracht met alligator aan de grens

https://www.bloomberg.com(...)led-border-wall-moat

Het nuken van hurricanes

https://www.theguardian.c(...)tting-america-report
Er zijn er zoveel dat je er een boek aan kunt wijden

https://www.amazon.nl/Ind(...)-ebook/dp/B07DWFH672

===

Random twitter quotes van deze idioot...

Over 9.11 ...

"I think I could have stopped it because I have very tough illegal immigration policies, and people aren't coming into this country unless they're vetted and vetted properly."

Over Amerikaanse artsen die in Africa mensen beter willen helpen...

"The U.S. cannot allow EBOLA-infected people back. People that go to far away places to help out are great - but must suffer the consequences!"

Of deze ...

"If Hillary Clinton can't satisfy her husband what makes her think she can satisfy America?"

En de combinatie dan:

"While @BetteMidler is an extremely unattractive woman, I refuse to say that because I always insist on being politically correct."

versus ...

"I think the big problem this country has is being politically correct. I've been challenged by so many people and I don't, frankly, have time for total political correctness."

Of

“What a crowd, what a turnout.”

Die "crowd" zat in een stadion ... want hun huizen waren wegeblazen door een orkaan.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196451724


Wat betreft sommige voorbeelden die genoemd worden vind ik het echt tegen vallen dat mensen niet door dingen heen kunnen kijken voor de bedoeling er achter. Niet alles is letterlijk, soms om iets zo ver voor te stellen dat een onderhandelingspositie beter wordt, soms om aandacht ergens voor te krijgen, en soms volgens mij gewoon voor de lol 😄
pi_196452954
Het is vrede in het Midden Oosten. En in Kosovo en Korea kan men na al die jaren ook eindelijk weer de schuilkelders uit _O_
pi_196469694
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2020 14:07 schreef Zwoerd het volgende:
En in Kosovo kan men na al die jaren ook eindelijk weer de schuilkelders uit _O_
Ze zullen Trump dan in Kosovo wel dankbaar zijn dat hij hen eindelijk verteld heeft dat de Kosovo-oorlog sinds 1999 ten einde is en ze dus nu hun schuilkelders konden verlaten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196483241
Hier ging de treurnis ook wel door het dak:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 november 2020 @ 13:37:18 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_196483484
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:03 schreef 4moreyears het volgende:
[ afbeelding ]

Wat betreft sommige voorbeelden die genoemd worden vind ik het echt tegen vallen dat mensen niet door dingen heen kunnen kijken voor de bedoeling er achter. Niet alles is letterlijk, soms om iets zo ver voor te stellen dat een onderhandelingspositie beter wordt, soms om aandacht ergens voor te krijgen, en soms volgens mij gewoon voor de lol 😄
Dit dus. TT zou eigenlijk, welke idiote dingen heeft TS klakkeloos overgenomen van de anti-trump-media zonder ook maar 1 seconde zelf onderzoek te doen, moeten zijn.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn tonnen rare dingen die Trump geroepen heeft, maar wat hij daadwerkelijk echt gedaan heeft, daar hebben mensen geen flauw benul van, want daar berichten CNN, NOS en BBC etc niet over :').

Schapen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_196483760
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit dus. TT zou eigenlijk, welke idiote dingen heeft TS klakkeloos overgenomen van de anti-trump-media zonder ook maar 1 seconde zelf onderzoek te doen, moeten zijn.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn tonnen rare dingen die Trump geroepen heeft, maar wat hij daadwerkelijk echt gedaan heeft, daar hebben mensen geen flauw benul van, want daar berichten CNN, NOS en BBC etc niet over :').

Schapen :').
Spreek voor jezelf. Met dank aan Amerikaanse media, heb ik aardig inzicht in wat Trump de afgelopen jaren allemaal heeft gepresteerd. Dat jij niet op de hoogte bent, ligt toch echt aan jezelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 30 november 2020 @ 14:01:40 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_196483788
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Met dank aan Amerikaanse media, heb ik aardig inzicht in wat Trump de afgelopen jaren allemaal heeft gepresteerd. Dat jij niet op de hoogte bent, ligt toch echt aan jezelf.
nEe jIj wEeT zElF NiEtS :6.

Zelfs voor jouw doen enorm zwak dit :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_196483805
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit dus. TT zou eigenlijk, welke idiote dingen heeft TS klakkeloos overgenomen van de anti-trump-media zonder ook maar 1 seconde zelf onderzoek te doen, moeten zijn.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn tonnen rare dingen die Trump geroepen heeft, maar wat hij daadwerkelijk echt gedaan heeft, daar hebben mensen geen flauw benul van, want daar berichten CNN, NOS en BBC etc niet over :').

Schapen :').
Het stikt op dit forum van de users die Amerikaanse tot zover in detail volgen dat ze weten dat Trump een scheet heeft gelaten nog voordat hij hem zelf ruikt.
Maar nee, blijf vooral het heilige mantra over de duivelse msm tot in den treure herhalen. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 november 2020 @ 14:05:00 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_196483834
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2020 14:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het stikt op dit forum van de users die Amerikaanse tot zover in detail volgen dat ze weten dat Trump een scheet heeft gelaten nog voordat hij hem zelf ruikt.
Maar nee, blijf vooral het heilige mantra over de duivelse msm tot in den treure herhalen. :')
Ik heb nog geen mooi plaatje met daadwerkelijk bewijs gezien van de anti-Trumpers. Wederom, genoeg kritiek te vinden op Trump, maar tot zover zie ik alleen maar nagekauwde verzinsels.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 30 november 2020 @ 14:05:24 #25
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196483842
Ik heb werkelijk geen idee wat ie gedaan heeft behalve veel golfen en twitteren. Kan iemand wat highlights delen?

Want roepen dat ie veel goede dingen gedaan heeft zonder te kunnen vertellen wat....

Lijkt wel op roepen dat er gefraudeerd is zonder te kunnen vertellen hoe en waar.
pi_196483855
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb nog geen mooi plaatje met daadwerkelijk bewijs gezien van de anti-Trumpers.
Er staan er al een paar in dit topic ^O^
  maandag 30 november 2020 @ 14:06:55 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_196483861
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat ie gedaan heeft behalve veel golfen en twitteren. Kan iemand wat highlights delen?

Want roepen dat ie veel goede dingen gedaan heeft zonder te kunnen vertellen wat....

Lijkt wel op roepen dat er gefraudeerd is zonder te kunnen vertellen hoe en waar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:03 schreef 4moreyears het volgende:
[ afbeelding ]

Wat betreft sommige voorbeelden die genoemd worden vind ik het echt tegen vallen dat mensen niet door dingen heen kunnen kijken voor de bedoeling er achter. Niet alles is letterlijk, soms om iets zo ver voor te stellen dat een onderhandelingspositie beter wordt, soms om aandacht ergens voor te krijgen, en soms volgens mij gewoon voor de lol 😄
Oogjes kapot?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_196483905
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb nog geen mooi plaatje met daadwerkelijk bewijs gezien van de anti-Trumpers. Wederom, genoeg kritiek te vinden op Trump, maar tot zover zie ik alleen maar nagekauwde verzinsels.
Welk bewijs, welke verzinsels.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196483980
- Fantastische werkgelegenheid
- Lage werkeloosheid, ook onder negers
- Uitstekende beurstijden
- Geen oorlog begonnen
- Vrede tussen Israël en het Midden Oosten
- Fakenews aangepakt
- Muur gebouwd
- De baas geweest over Kim

[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 30-11-2020 14:25:02 ]
pi_196484172
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 14:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nEe jIj wEeT zElF NiEtS :6.

Zelfs voor jouw doen enorm zwak dit :').
Claimen dat de media niet meldden wat Trump de afgelopen jaren daadwerkelijk heeft gedaan, is simpelweg stompzinnig. Dat is mijn punt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196484225
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 14:16 schreef Nober het volgende:
- Fantastische werkgelegenheid
- Lage werkeloosheid, ook onder negers
- Uitstekende beurstijden
- Geen oorlog begonnen
- Vrede tussen Israël en het Midden Oosten
- Fakenews aangepakt
- Muur gebouwd
- De baas geweest over Kim
Vrijwel alle genoemde punten zijn ofwel te weerleggen of te nuanceren. Ik heb echter de puf noch de tijd om ze een voor een langs te gaan.

Wil er wel eentje uitlichten, omdat die nu actueel is. Vrede tussen Israël en het Midden-Oosten? Je weet dat de spanningen met Iran snel oplopen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196484274
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 14:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vrijwel alle genoemde punten zijn ofwel te weerleggen of te nuanceren. Ik heb echter de puf noch de tijd om ze een voor een langs te gaan.

Wil er wel eentje uitlichten, omdat die nu actueel is. Vrede tussen Israël en het Midden-Oosten? Je weet dat de spanningen met Iran snel oplopen?
Nee niet alle landen in die zandbak hebben een vredesakkoord getekend. Maar één land was al uniek.
pi_196484329
Het gaat over bizarre dingen die Trump heeft gedaan, niet over bizarre dingen die Trumptards zelf verzinnen.
pi_196484345
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 14:37 schreef Nober het volgende:

[..]

Nee niet alle landen in die zandbak hebben een vredesakkoord getekend. Maar één land was al uniek.
We hoefden dan ook niet vrezen voor een gewapend conflict tussen Israël en de VAE.

Door de Iran-deal te verscheuren en zijn goedkeuring te geven aan een hardere lijn richting het land, heeft Trump de weg vrijgemaakt voor een nieuw conflict in het Midden-Oosten. Het is dan ook te hopen dat het omleggen van die nucleaire wetenschapper niet leidt tot een Iraanse tegenreactie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196484555
Corona-pandemie oplossen door te stellen dat het voor april 2020 allemaal weg zou zijn..

Dikke buddies worden met een van de meest achterlijke dictatorer ooit, Kim Jong Un

Voor 450 miljard dollar aan wapens verkopen aan het grootste moslimterroristenland ter wereld; Saudi Arabië.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196484692
'Fake news aangepakt'.

Door zelf op dagelijkse basis talloze leugens te verkondigen? Nee, hulde voor Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196484735
Vrede sluiten tussen landen die toch al geen problemen met elkaar hadden. _O_
Dat lees je niet op de NOS :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196485092
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 14:16 schreef Nober het volgende:

- Muur gebouwd
Ook officieel wordt enkel van een fence gesproken, en daadwerkelijk is op slechts 15 mijl een nieuwe grensafscheiding gebouwd onder Trump...

Waarbij juist daarbij het vermoeden bestaat dat ze die ofwel binnen 4 jaar weer moet afbreken, of ze door corrosie en onzorgvuldig bouwwerk moeten vrezen dat dit stuk zal omvallen of dat al gebeurd is, waarbij dat volgens Trump kwam door 'very big Winds, the biggest Winds in ages'


Wat overigens een mooie metafoor is van de houdbaarheid van al zijn zogenoemde 'wins' (zonder d)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196485129
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 15:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ook officieel wordt enkel van een fence gesproken, en daadwerkelijk is op slechts 15 mijl een nieuwe grensafscheiding gebouwd onder Trump...

Waarbij juist daarbij het vermoeden bestaat dat ze die ofwel binnen 4 jaar weer moet afbreken, of ze door corrosie en onzorgvuldig bouwwerk moeten vrezen dat dit stuk zal omvallen of dat al gebeurd is, waarbij dat volgens Trump kwam door 'very big Winds, the biggest Winds in ages'


Wat overigens een mooie metafoor is van de houdbaarheid van al zijn zogenoemde 'wins' (zonder d)
Dus de funderingen waren nog niet voldoende uitgehard. Wat voor een prutsende aannemer is daar beziggeweest? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 november 2020 @ 16:20:00 #40
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196485502
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 14:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]


[..]

Oogjes kapot?
Come on....
Als dit soort lijstjes als onderbouwing gelden lach ik helemaal de ballen uit mijn broek als een verkapte redneck zijn scheur opentrekt :') :D _O-
pi_196491726
Zo’n 7 keer overstappen van de republikeinen naar de democraten, de Clintons financieel steunen, Hillary frontrow op je bruiloft hebben zitten en haar een paar jaar later publiekelijk harrassen is ook vrij opmerkelijk te noemen.
pi_196493257
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit dus. TT zou eigenlijk, welke idiote dingen heeft TS klakkeloos overgenomen van de anti-trump-media zonder ook maar 1 seconde zelf onderzoek te doen, moeten zijn.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn tonnen rare dingen die Trump geroepen heeft, maar wat hij daadwerkelijk echt gedaan heeft, daar hebben mensen geen flauw benul van, want daar berichten CNN, NOS en BBC etc niet over :').

Schapen :').
Maak lekker zelf een topic dan over de dingen die hij heeft gedaan die boeien me niet het gaat mij in dit topic om dingen als de gracht vol alligators en slangen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196494145
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 14:16 schreef Nober het volgende:

- Fakenews aangepakt

Haha, die hele vent is zelf fake news :D
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:13:51 #44
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196495579
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 14:16 schreef Nober het volgende:
<snip>
- De baas geweest over Kim
:|W
Je bedoelt dat ie "little rocketman" het zo felbegeerde wereldpodium heeft gegeven, zodat ie z'n volk kan melden dat ie zich kan meten met de USA, terwijl het atoomprogramma onverminderd doorgaat?
Nou, wat een baas! _O-
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 11:26:19 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196495744
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:|W
Je bedoelt dat ie "little rocketman" het zo felbegeerde wereldpodium heeft gegeven, zodat ie z'n volk kan melden dat ie zich kan meten met de USA, terwijl het atoomprogramma onverminderd doorgaat?
Nou, wat een baas! _O-
En Kim is gestopt met het ontwikkelen van atoomwapens en lange afstandsraketten, toch? Oh...wacht...toch niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196496753
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
Vrijwel alle genoemde punten zijn ofwel te weerleggen of te nuanceren. Ik heb echter de puf noch de tijd om ze een voor een langs te gaan.
Dit komt een beetje over alsof elk mogelijk positief punt moet worden gebagatelliseerd, omdat er op geen enkele mogelijke manier ook maar enigszins positief over Trump mag worden gesproken.
pi_196496914
twitter


twitter


twitter


twitter


twitter


twitter


twitter


Etc.

En dan zelf drie keer vaker golfen dan Obama waar hij zo van geobsedeerd was. Geen enkele schaamte _O-
pi_196497097
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 14:16 schreef Nober het volgende:
- Fantastische werkgelegenheid
- Lage werkeloosheid, ook onder negers
- Uitstekende beurstijden
- Geen oorlog begonnen
- Vrede tussen Israël en het Midden Oosten
- Fakenews aangepakt
- Muur gebouwd
- De baas geweest over Kim
Muur gebouwd? Waar dan? Dat hele muur-gebeuren een verdienste noemen van Trump is een goed voorbeeld van de onnozelheid van de man en zijn volgers. Er is nooit fatsoenlijk onderzoek gedaan naar de effectiviteit van zo'n muur, het is allemaal gebaseerd op fantasie.
pi_196497474
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Muur gebouwd? Waar dan? Dat hele muur-gebeuren een verdienste noemen van Trump is een goed voorbeeld van de onnozelheid van de man en zijn volgers. Er is nooit fatsoenlijk onderzoek gedaan naar de effectiviteit van zo'n muur, het is allemaal gebaseerd op fantasie.


;)
pi_196497515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Muur gebouwd? Waar dan? Dat hele muur-gebeuren een verdienste noemen van Trump is een goed voorbeeld van de onnozelheid van de man en zijn volgers. Er is nooit fatsoenlijk onderzoek gedaan naar de effectiviteit van zo'n muur, het is allemaal gebaseerd op fantasie.
En er is maar een paar km aan nieuwe muur gebouwd. Er is vooral oude muur vervangen

De grens tussen Mexico en de VS is nondeju meer dan 3.000 km. Van hier naar Napels of Barcelona en terug
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')