quote:Op maandag 30 november 2020 21:31 schreef GGMM het volgende:
Team blauw erg efficient in pot 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93
quote:Op maandag 30 november 2020 21:34 schreef GGMM het volgende:
Die was echt hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93
Je schoot sowieso mis.quote:Op maandag 30 november 2020 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
MC voorkwam de goal.
Ik dacht dat hij beneden ging schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93
Ik dacht dat hij de bal überhaupt niet zal raken.quote:Op maandag 30 november 2020 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij beneden ging schieten
Ik zou zeggen doe een potje meequote:Op maandag 30 november 2020 21:36 schreef fetX het volgende:
Wedstrijdje ver plassen over hax.
Leuk om te lezen!
quote:Kinderen en jongeren tot en met 17 jaar hoeven tijdens het sporten onderling geen 1,5 meter afstand te houden. rijksoverheid.nl
Ik keepte daar. (rood speel namelijk links en blauw rechts)quote:Op maandag 30 november 2020 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, jij bakt er gewoon niks van.
quote:Op maandag 30 november 2020 21:31 schreef GGMM het volgende:
Inzaghi-potje van mij die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Kan inderdaad niet nee.quote:Op maandag 30 november 2020 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Slechter dan @:onlogisch kan vast niet, dus wie weet een keer.
Maar meestal zit ik mobiel.
Ik keepte daar ouwe reus.quote:
Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |