abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2020 @ 16:14:33 #251
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196454470
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:12 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]

Zo! Dat veel mensen er klaar mee zijn is wel duidelijk
Patrick is MAD
  zaterdag 28 november 2020 @ 16:21:30 #252
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196454559
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 23:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Action verkoopt alleen vuilnis en Chinese wegwerprotzooi, Ikea en bouwmarkten verkopen ook online. Bovendien overleven al die multinational winkelketens de coronacrisis makkelijk, die hebben echt geen noodsteun nodig.
Voor sommigen verkoopt Chanel, Louis Vuitton, Porsche, het Arsenaal en de Bijenkorf ook rotzooi die dan voor velen onbetaalbaar is. Vooral wanneer je eenmaal gewend bent geraakt aan echt maatwerk waar de onbereikbaarheid de elitaire kwaliteitswaarde bepaalt. Bepalen dat bedrijven iets makkelijk kunnen is dat vooral graag zo bedenken.

Het statement is voor vooral een denigrerende mening die nergens anders op lijkt gebaseerd dan anderen de maat te nemen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196454629
Outlet is ook "gezellig" druk:

Ik lees hier en ik las eerder bij de berichten over Eindhoven dat er veel Belgen aan het winkelen zijn. Dat wordt volgende week misschien iets minder nu ook daar de winkels weer open mogen.

Jij kunt je afvragen hoeveel risico dit vormt in de buitenlucht, maar ik kan mij voorstellen dat je hier als restauranthouder met gemengde gevoelens naar kijkt.

https://www.1limburg.nl/d(...)en-dicht-veel-belgen
pi_196454639
Patrick gaat er met een gestrekt been in.
Go hard or go home
pi_196454650
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:27 schreef maan_man het volgende:
Outlet is ook "gezellig" druk:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik lees hier en ik las eerder bij de berichten over Eindhoven dat er veel Belgen aan het winkelen zijn. Dat wordt volgende week misschien iets minder nu ook daar de winkels weer open mogen.

Jij kunt je afvragen hoeveel risico dit vormt in de buitenlucht, maar ik kan mij voorstellen dat je hier als restauranthouder met gemengde gevoelens naar kijkt.
Wat een megolenparade, echt.
Dan ga je toch naar huis. Vies koud en dan sta je daar als vee te wachten.
Go hard or go home
pi_196454682
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 15:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb het altijd heel gek gevonden en vindt het nog steeds gek dat je als winkel open gaat terwijl een groot deel van je klanten niet kan komen. En dan sluit je weer als je klanten wel tijd hebben.
Dat was twintig jaar geleden zo ja. Tegenwoordig is elke supermarkt toch gewoon tot 22:00 of minimaal 20:00 open en elke zondag.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_196454709
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:30 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat een megolenparade, echt.
Dan ga je toch naar huis. Vies koud en dan sta je daar als vee te wachten.
Tja, de zak van Sinterklaas moet vol, he?! ;)
pi_196454725
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:36 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Tja, de zak van Sinterklaas moet vol, he?! ;)
#supportthelocals
Mij niet bellen!
Go hard or go home
pi_196454734
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:21 schreef Vallon het volgende:

[..]

Voor sommigen verkoopt Chanel, Louis Vuitton, Porsche, het Arsenaal en de Bijenkorf ook rotzooi die dan voor velen onbetaalbaar is. Vooral wanneer je eenmaal gewend bent geraakt aan echt maatwerk waar de onbereikbaarheid de elitaire kwaliteitswaarde bepaalt. Bepalen dat bedrijven iets makkelijk kunnen is dat vooral graag zo bedenken.

Het statement is voor vooral een denigrerende mening die nergens anders op lijkt gebaseerd dan anderen de maat te nemen.
Winkelformules als Action en Primark met hun wegwerpartikelen passen niet bij een samenleving die vol op de duurzaamheidsorgel dient te gaan. Het is gewoon doodzonde dat er energie en grondstoffen verknoeid worden om wegwerprotzooi te produceren, vervoeren en verkopen.

Als al die multinationals in de voorbije jaren netjes en braaf belasting betaald hadden, hadden ze wat mij betreft gerust overheidssteun mogen krijgen. Nu zie ik als belastingbetaler geen enkel voordeel van het schenken van belastinggeld aan bijv. de booking.coms van deze wereld.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 28 november 2020 @ 16:39:46 #260
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196454753
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 15:20 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Vraag me af of ze morgen uberhaupt nog open mogen.
Lijkt mij wel want anders wordt/is de overheid verantwoordeijk voor de gemiste omzet...... dat klanten geen zin of gelegenheid hebben in de omstandigheden nog langer die winkels te bezoeken is dan zg ondernemersrisicio.

Zelf heb ik niets tot weinig nog te zoeken in de vertoeriste binnenstad (ik spreek over Amsterdam) die door beleid is verworden tot een leeg grachtenhart waar alleen nog commercie van waarde is.

Het is allemaal goed geregeld waarbij niemand van de belijdsbepalers, nog veranwoordelijk is te stellen.
De bal rolt in het ravijn en niemand steekt een poot uit en meer van dat soort buikpijnkreten.
  zaterdag 28 november 2020 @ 16:44:04 #261
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196454804
https://www.ad.nl/nederla(...)alstadions~aaab7293/

Mooi! Als ik die gigantische aantallen in de binnensteden de laatste weken zie zonder de zo verschrikkelijk heilige 1.5 meter aan te houden, dan kan dit wel op 1.5 meter ook volkomen veilig.

Hoe sneller hoe beter :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196454834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:44 schreef DonDruiper het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)alstadions~aaab7293/

Mooi! Als ik die gigantische aantallen in de binnensteden de laatste weken zie zonder de zo verschrikkelijk heilige 1.5 meter aan te houden, dan kan dit wel op 1.5 meter ook volkomen veilig.

Hoe sneller hoe beter :)
Eerst leren je bek dicht te houden! :{w ;)
  zaterdag 28 november 2020 @ 16:47:38 #263
445514 DonDruiper
pi_196454853
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:46 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Eerst leren je bek dicht te houden! :{w ;)
Haha ja dat wel.

Dat is trouwens alleen echt fout gegaan bij Feyenoord - Twente geloof ik.

De thuiswedstrijd daarna hebben ze zich daar on-Feyenoords goed gedragen. Coke was vast uitverkocht die dag.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196454856
Ik denk dat de onvrede ook voor een deel weg komt bij een onduidelijk beleid. Er is nu 8 december weer een perso, de laatste was 17 november. Ondertussen roept het OMT dat ze willen onderzoeken of scholen een week langer dicht moeten, Gommers roept dat kerst maar even overgelaten moet worden, van Dissel is wel wat genuanceerder in zijn uitspraken, maar ik denk dat het gros van de mensen leest: tot de zomer in deze situatie en dan heb je Hugo die weer op eigen houtje in de media roept dat de lockdown tot na half januari gaat duren. Lekker duidelijk allemaal weer en wij op het forum hebben ons wel redelijk verdiept in de kwestie, maar ik gok zo dat de kans groot is dat veel mensen hun leven weer oppakken en wel zien waar het schip strandt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luke83 op 28-11-2020 16:57:07 ]
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zaterdag 28 november 2020 @ 16:49:35 #265
445514 DonDruiper
pi_196454879
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:47 schreef Luke83 het volgende:
dat de kans groot is dat veel mensen hun leven weer oppakken en wel zien waar het schip strandt.
Precies.

Dat hele 'blijf thuis' roepen vanuit de overheid heeft echt 0.0% impact.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196454936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:47 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Haha ja dat wel.

Dat is trouwens alleen echt fout gegaan bij Feyenoord - Twente geloof ik.

De thuiswedstrijd daarna hebben ze zich daar on-Feyenoords goed gedragen. Coke was vast uitverkocht die dag.
Nou ben ik geen voetballiefhebber, maar is een wedstrijd kijken zonder te juichen niet net zoiets als een kerstboom zonder ballen? :{
pi_196454966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:47 schreef Luke83 het volgende:
Ik denk dat de onvrede ook voor een deel weg komt bij een onduidelijk beleid. Er is nu 8 december weer een perso, de laatste was 17 december. Ondertussen roept het OMT dat ze willen onderzoeken of scholen een week langer dicht moeten, Gommers roept dat kerst maar even overgelaten moet worden, van Dissel is wel wat genuanceerder in zijn uitspraken, maar ik denk dat het gros van de mensen leest: tot de zomer in deze situatie en dan heb je Hugo die weer op eigen houtje in de media roept dat de lockdown tot na half januari gaat duren. Lekker duidelijk allemaal weer en wij op het forum hebben ons wel redelijk verdiept in de kwestie, maar ik gok zo dat de kans groot is dat veel mensen hun leven weer oppakken en wel zien waar het schip strandt.
17 november. ;)
Altijd al de meester willen verbeteren. :@
pi_196454984
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:56 schreef Mammietje het volgende:

[..]

17 november. ;)
Altijd al de meester willen verbeteren. :@
Thx! Fixed!
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zaterdag 28 november 2020 @ 16:57:26 #269
445514 DonDruiper
pi_196454985
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nou ben ik geen voetballiefhebber, maar is een wedstrijd kijken zonder te juichen niet net zoiets als een kerstboom zonder ballen? :{
Jaa... beetje neuken met een condoom.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196454995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:49 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Precies.

Dat hele 'blijf thuis' roepen vanuit de overheid heeft echt 0.0% impact.
En in het begin riepen ze nog nu even een offer brengen, dan is daarna weer meer mogelijk. In maart ging mensen daar nog in mee. Maar ondertussen zijn ze er achter dat worst die wordt voorgehouden wel heel ver weg is.

Wat mij nu vaker opvalt, laatst Ahmed Marcouch ook weer met dat vuurwerk en Gommers met Kerst, ze halen er steeds een klein element uit en hebben het dan over een kleine offer voor de zorg, ouderen,....

En het klopt, geïsoleerd zijn het kleine offers. Een jaartje geen festivals, een hele tijd geen teamsporten, niet uitgaan, geen vuurwerk, niet naar je favoriete voetbalclub niet op vakantie, even geen kerst,.... Het zijn misschien kleine offers, maar alles tezamen wordt het wel een groot offer.

En misschien is het nodig maar communiceer dat dan eerlijk en doe niet of iedereen gek is met je 100 kleine offers.
  zaterdag 28 november 2020 @ 16:58:55 #271
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196454997
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ging op zich nog best aardig begin dit seizoen. Verder heeft dat niet juichen in een spaarzaam gevuld stadion ook weinig nut als je het mij vraagt. Net als stewards die nu 1,5 uur met een mondmasker op een lege tribune staan. Vooral heel veel symboolpolitiek.
pi_196455002
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:57 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

He gets! :{w ;)
  zaterdag 28 november 2020 @ 17:02:23 #273
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196455023
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:57 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Voor een beeldscherm zeker...
pi_196455041
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2020 17:02 schreef Vallon het volgende:

[..]

Voor een beeldscherm zeker...
Niet alleen vanuit je eigen referentiekader denken, he?! :P
pi_196455057
Je ziet aan die wachtrijen voor winkels wel goed welke het meest populair zijn, da's wel grappig. Hier in ieder geval de Hunkemöller en by far de Dille & Kamille. Verwacht je ook niet.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')