Het mag wat mij betreft voor december.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef D. het volgende:
Bij interesse wil ik wel een nieuwe editie 'organiseren'
Of als iemand anders die behoefte heeft, ik wil het me niet 'toe-eigenen'
Voor december al, of doen we januari?
Altijd, we zijn er nogquote:
Doordrinken jaquote:
Die had ik geappt en ze was bijna thuis. Ondertussen ook alweer ff terug.quote:
Ik denk inderdaad beter januari, in december valt 24 en 31 sowieso al af.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef D. het volgende:
Bij interesse wil ik wel een nieuwe editie 'organiseren'
Of als iemand anders die behoefte heeft, ik wil het me niet 'toe-eigenen'
Voor december al, of doen we januari?
Eeuh.. nou, ik had een voorzetje gegeven, maar had het idee dat de animo niet zo groot wasquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had GOA het ervaringentopic onder zijn hoede genomen
Had een verjaardag van mijn zoon en liep best uit omdat kleinzoon niet wilde dat oma weg ging.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd, we zijn er nog
Daar staan geen top 8's inquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had GOA het ervaringentopic onder zijn hoede genomen
Had nog wat te doen....quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die had ik geappt en ze was bijna thuis. Ondertussen ook alweer ff terug.
Verplaatsen naar de zaterdagen kan ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad beter januari, in december valt 24 en 31 sowieso al af.
Zuipenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef espri het volgende:
[..]
Had een verjaardag van mijn zoon en liep best uit omdat kleinzoon niet wilde dat oma weg ging.
quote:
Dan valt 25 ook afquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Verplaatsen naar de zaterdagen kan ook
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |