En je zuipt 8 biertjes op een avondquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meten is weten. Vertrouwen is goed, controle is beter.
En meer van die tegelwijsheden.
Uitermate doordacht testplan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Alle 8 bestellen, voorlopige top 8 maken, onderaan beginnen, en dan kijken of ieder biertje idd lekkerder is dan de vorige
Win/winquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En je zuipt 8 biertjes op een avond
wetenschappelijk. me like!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wetenschappelijk verantwoorde aanpak.
Zoals deze bv.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meten is weten. Vertrouwen is goed, controle is beter.
En meer van die tegelwijsheden.
quote:
Dit was de November 2020 editie, nieuwe maand, nieuwe optiesquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.. we kunnen ook 8 nieuwe erbij doen...
en dat dan later weer ergens samenvatten?
Eens. Ik ben wel voor nieuwe. Er is nog zoveel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.. we kunnen ook 8 nieuwe erbij doen...
en dat dan later weer ergens samenvatten?
We moeten wel control samples hebben![]()
Wordt weer hoog tijd inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Ooit als het weer mag, willen we nog wel eens meeten...
Dan dm/app ik jullie allemaal de moeder
Goedkope bubbel alternatief editiequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens, die bollen kunnen als side dish bij de volgende bier editie of bij de wijn editie.
Of.. champagne editie.. maar dat is misschien te kostbaar.
D. maak jij een gemiddelde top 8?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
De Nijnen top 8:
1. Leffe
2. Gouden Carolus
3. Westmalle
4. Kaapse Maria
5. Corona
6. Gulden Craen
7. Jopen
8. Kees
Ik vind het superleuk maar mijn voorkeur heeft januari omdat ik nu al weet dat een boel vrijdagen in december vol gaan zittenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef D. het volgende:
Bij interesse wil ik wel een nieuwe editie 'organiseren'
Of als iemand anders die behoefte heeft, ik wil het me niet 'toe-eigenen'
Voor december al, of doen we januari?
Ik vind dat jij dit uitmuntend heb gedaan, ga vooral zo door.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef D. het volgende:
Bij interesse wil ik wel een nieuwe editie 'organiseren'
Of als iemand anders die behoefte heeft, ik wil het me niet 'toe-eigenen'
Voor december al, of doen we januari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |