quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
Ik drink rustig door. Ik kan deze wel handelen.
Je hebt hem mooi ingeschonken.......dat wel.quote:
De helft opgedronken, de andere helft aan het riool gedoneerdquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt hem opgedronken?
Of ga je ook vreemd nu
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
Eenschquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:33 schreef pullup het volgende:
Kees komt bij mij nog onder de Corona te staan
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
1. Kaapse Maria
2. Leffe Rituel 9°
3. Westmalle Tripel
4. Corona
5. De Leckere
6. Carolus Classic
7. Johannieter
8. Fudge & Chocolat Kees
Ik heb weer een Hertog Jan gepaktquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
De helft opgedronken, de andere helft aan het riool gedoneerd
Westmalle nu
Bikkelquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
Dat heb ik op de grafsteen van 1 van mijn exen gezetquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:33 schreef chufi het volgende:
Ik heb hem op ... Ik zou hem niet weer doen
Ik heb nog een halve Kees over en je weet waar ik woonquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Viel hij zo tegen dan? Heb wel een beetje teruggelezen, maar niet helemaal.
Smaken verschillen kennelijk. Ben ook wel een erge zoetekauw moet ik zeggen.
Dit was de 2e van de proeverij, en de 3e dit jaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb weer een Hertog Jan gepakt
Dit was de eerste die werd weggespoeld.
Ik zeg , we gaan net zolang door, totdat weer live mag, en dan doen we het live.quote:
Serieuze aanpakquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Voor ik mijn definitieve lijst maak wil ik ze eigenlijk allemaal nog een keer proeven. Je kan maar beter zeker zijn.
Kopt hem terug met een teringvaartquote:
Echt leukquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat heb ik op de grafsteen van 1 van mijn exen gezet
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat heb ik op de grafsteen van 1 van mijn exen gezet
Alle 8 bestellen, voorlopige top 8 maken, onderaan beginnen, en dan kijken of ieder biertje idd lekkerder is dan de vorigequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Voor ik mijn definitieve lijst maak wil ik ze eigenlijk allemaal nog een keer proeven. Je kan maar beter zeker zijn.
Eens, die bollen kunnen als side dish bij de volgende bier editie of bij de wijn editie.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk
Kunnen we die oliebollen niet gewoon skippen![]()
Een bol is een bol en als ik hem zelf moet maken weet ik precies wat ik krijg
Wetenschappelijk verantwoorde aanpak.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Alle 8 bestellen, voorlopige top 8 maken, onderaan beginnen, en dan kijken of ieder biertje idd lekkerder is dan de vorige
En je zuipt 8 biertjes op een avondquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meten is weten. Vertrouwen is goed, controle is beter.
En meer van die tegelwijsheden.
Uitermate doordacht testplan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Alle 8 bestellen, voorlopige top 8 maken, onderaan beginnen, en dan kijken of ieder biertje idd lekkerder is dan de vorige
Win/winquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En je zuipt 8 biertjes op een avond
wetenschappelijk. me like!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wetenschappelijk verantwoorde aanpak.
Zoals deze bv.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meten is weten. Vertrouwen is goed, controle is beter.
En meer van die tegelwijsheden.
quote:
Dit was de November 2020 editie, nieuwe maand, nieuwe optiesquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.. we kunnen ook 8 nieuwe erbij doen...
en dat dan later weer ergens samenvatten?
Eens. Ik ben wel voor nieuwe. Er is nog zoveel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.. we kunnen ook 8 nieuwe erbij doen...
en dat dan later weer ergens samenvatten?
We moeten wel control samples hebben![]()
Wordt weer hoog tijd inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Ooit als het weer mag, willen we nog wel eens meeten...
Dan dm/app ik jullie allemaal de moeder
Goedkope bubbel alternatief editiequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens, die bollen kunnen als side dish bij de volgende bier editie of bij de wijn editie.
Of.. champagne editie.. maar dat is misschien te kostbaar.
D. maak jij een gemiddelde top 8?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
De Nijnen top 8:
1. Leffe
2. Gouden Carolus
3. Westmalle
4. Kaapse Maria
5. Corona
6. Gulden Craen
7. Jopen
8. Kees
Ik vind het superleuk maar mijn voorkeur heeft januari omdat ik nu al weet dat een boel vrijdagen in december vol gaan zittenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef D. het volgende:
Bij interesse wil ik wel een nieuwe editie 'organiseren'
Of als iemand anders die behoefte heeft, ik wil het me niet 'toe-eigenen'
Voor december al, of doen we januari?
Ik vind dat jij dit uitmuntend heb gedaan, ga vooral zo door.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:43 schreef D. het volgende:
Bij interesse wil ik wel een nieuwe editie 'organiseren'
Of als iemand anders die behoefte heeft, ik wil het me niet 'toe-eigenen'
Voor december al, of doen we januari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |