Niet veel aan nee..quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vond het maar koud vandaag.
Oh maar je had toch helemaal geen wandeling op de planning staan vandaag.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, ik liep, hij keek mee via foto's die ik onderweg maakte
Ik was blij dat ik weer thuis was met dit vieze weer.quote:
Maar ze heeft nog een beetje heiig mistig beetje van die miezel regen niet zo heel veel aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vond het maar koud vandaag.
Ben op de bonnefooi op pad gegaan vanmorgen. IC gemist, dus sprinter naar amsterdam gepakt. Toen ik op CS zat terplekke besloten om de proloog van het westerborkpad nog een keer te lopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh maar je had toch helemaal geen wandeling op de planning staan vandaag.
ik dacht echt dat hij met jou samen was gelopen
Ik ook, had koude handen op de fietsquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik weer thuis was met dit vieze weer.
Oké maar meestal kom je wel online ook al ben je aan de wandel maar ik had je de hele dag niet gezienquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben op de bonnefooi op pad gegaan vanmorgen. IC gemist, dus sprinter naar amsterdam gepakt. Toen ik op CS zat terplekke besloten om de proloog van het westerborkpad nog een keer te lopen
Handschoenen. Ik heb ze standaard in m'n jas zitten met deze temperaturen. Vandaag niet nodig gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, had koude handen op de fiets
Heb ook liever zon en dat het 10 graden is voelt dan niet zo koud aan als het weer van nuquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Met een zonnetje erbij vind ik het niet erg maar van deze grauwe zooi word je spontaan depressief.
Ja het is niet echt weer om vrolijk van te worden dit en dan is het ook nog zo vroeg donkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Met een zonnetje erbij vind ik het niet erg maar van deze grauwe zooi word je spontaan depressief.
Dank je!quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
Wat een geweldig nieuws en wat fijn voor jullie. Ook al zo snel eigenlijk is het misschien toch werkeloos geweest. Helemaal top gedaan. Ik hoop dat ze naar haar zin heeft en daarmee lang kan blijven gefeliciteerd namens mij
Ja volgende keer trek ik ze ook maar aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Handschoenen. Ik heb ze standaard in m'n jas zitten met deze temperaturen. Vandaag niet nodig gehad.
Mjah, had even behoefte aan rust en een goed gesprek.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké maar meestal kom je wel online ook al ben je aan de wandel maar ik had je de hele dag niet gezien
Beter.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja we hebben als een malle zitten solliciteren.Ik heb allerlei verschillende stijlen sollicitatiemailtjes voor haar geschreven, van zeer professioneel tot lekker vrolijk.
Volgens mij heeft ze deze baan gekregen met zo'n vrolijke sollicitatie!
Oh, ik hoor net trouwens wel dat haar handen geen pijn meer doen, maar dat de kracht er in nog niet helemaal terug is.
Waar vind je betere gesprekken dan hier?quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, had even behoefte aan rust en een goed gesprek.
Nee joh alles kan nog gebeuren ff kan nog een woord hè makkelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef Paul het volgende:
Kunnen we @:dotteke als kampioen beschouwen van november
Uhuhquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar vind je betere gesprekken dan hier?
Nou echt heel erg fijn neem aan dat jullie ook hartstikke blij zij feliciteer haar maar namens mij en succes met de handen ik hoop dat voordat ze aan het werk gaat ze toch een stukje beter zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja we hebben als een malle zitten solliciteren.Ik heb allerlei verschillende stijlen sollicitatiemailtjes voor haar geschreven, van zeer professioneel tot lekker vrolijk.
Volgens mij heeft ze deze baan gekregen met zo'n vrolijke sollicitatie!
Oh, ik hoor net trouwens wel dat haar handen geen pijn meer doen, maar dat de kracht er in nog niet helemaal terug is.
Dat is soms ook hartstikke nodigquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, had even behoefte aan rust en een goed gesprek.
oa via WhatsApp. En dat had ik serieus nodig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar vind je betere gesprekken dan hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |