bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
YeahhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap wel wat je bedoelt Dot en ben het ook wel met je mening eensA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Zwarte Piet wiedewiedewiet ja hoor hem wel maar je ziet hem nu ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk makkelijk zeggen als we zo aan de zijkant staan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt Dot en ben het ook wel met je mening eens
ga er maar aanstaan dat je dit soort beslissingen moet nemen maar goed als het om OMT adviezen geeft en ze gaan er vervolgens niet op ja dat is het begin van het einde zoek naar mijn ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hem er niet ingezet lekker Puhhhquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:17 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij speelt nu hartstikke vals naar Mario toe foei foei 😛🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaa eeh dan moeten ze hier de boel wel bolken heequote:Op vrijdag 27 november 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij speelt nu hartstikke vals naar Mario toe foei foei 😛🤭
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Stomme topic niet boeiend
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Zo bitches. Daar ben ik weer, heb ik nog wat gemist?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan had je die afspraak niet met hem moeten maken je zit er zelf de hele dag op in te spelen en dan maakt hij een afspraak met je en dan kom je niet naar ik vind een beetje flauw maar goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa eeh dan moeten ze hier de boel wel bolken heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier gaat ons plan.
nu is vanavond wakker worden en ingehaald zijn door DJMO
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik had je al gemist waar was je de hele dagquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:21 schreef DJMO het volgende:
Zo bitches. Daar ben ik weer, heb ik nog wat gemist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik was wandelen met @Robquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had je al gemist waar was je de hele dagIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Wat een gezelligheid zeg leukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja, ik liep, hij keek mee via foto's die ik onderweg maaktequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik vond het maar koud vandaag.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Niet veel aan nee..quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vond het maar koud vandaag.
Oh maar je had toch helemaal geen wandeling op de planning staan vandaag.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, ik liep, hij keek mee via foto's die ik onderweg maakte
ik dacht echt dat hij met jou samen was gelopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgende week kouder brrA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik was blij dat ik weer thuis was met dit vieze weer.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar ze heeft nog een beetje heiig mistig beetje van die miezel regen niet zo heel veel aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vond het maar koud vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben op de bonnefooi op pad gegaan vanmorgen. IC gemist, dus sprinter naar amsterdam gepakt. Toen ik op CS zat terplekke besloten om de proloog van het westerborkpad nog een keer te lopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh maar je had toch helemaal geen wandeling op de planning staan vandaag.
ik dacht echt dat hij met jou samen was gelopen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ook, had koude handen op de fietsquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik weer thuis was met dit vieze weer.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Oké maar meestal kom je wel online ook al ben je aan de wandel maar ik had je de hele dag niet gezienquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben op de bonnefooi op pad gegaan vanmorgen. IC gemist, dus sprinter naar amsterdam gepakt. Toen ik op CS zat terplekke besloten om de proloog van het westerborkpad nog een keer te lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een zonnetje erbij vind ik het niet erg maar van deze grauwe zooi word je spontaan depressief.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Handschoenen. Ik heb ze standaard in m'n jas zitten met deze temperaturen. Vandaag niet nodig gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, had koude handen op de fietsIk heb er één en ik ben er trots op
Heb ook liever zon en dat het 10 graden is voelt dan niet zo koud aan als het weer van nuquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Met een zonnetje erbij vind ik het niet erg maar van deze grauwe zooi word je spontaan depressief.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja het is niet echt weer om vrolijk van te worden dit en dan is het ook nog zo vroeg donkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Met een zonnetje erbij vind ik het niet erg maar van deze grauwe zooi word je spontaan depressief.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je!quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
Wat een geweldig nieuws en wat fijn voor jullie. Ook al zo snel eigenlijk is het misschien toch werkeloos geweest. Helemaal top gedaan. Ik hoop dat ze naar haar zin heeft en daarmee lang kan blijven gefeliciteerd namens mij
Ja we hebben als een malle zitten solliciteren.Ik heb allerlei verschillende stijlen sollicitatiemailtjes voor haar geschreven, van zeer professioneel tot lekker vrolijk.
Volgens mij heeft ze deze baan gekregen met zo'n vrolijke sollicitatie!
Oh, ik hoor net trouwens wel dat haar handen geen pijn meer doen, maar dat de kracht er in nog niet helemaal terug is.![]()
![]()
Ja volgende keer trek ik ze ook maar aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Handschoenen. Ik heb ze standaard in m'n jas zitten met deze temperaturen. Vandaag niet nodig gehad.
Mjah, had even behoefte aan rust en een goed gesprek.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké maar meestal kom je wel online ook al ben je aan de wandel maar ik had je de hele dag niet gezienIk heb er één en ik ben er trots op
Beter.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja we hebben als een malle zitten solliciteren.Ik heb allerlei verschillende stijlen sollicitatiemailtjes voor haar geschreven, van zeer professioneel tot lekker vrolijk.
Oh, ik hoor net trouwens wel dat haar handen geen pijn meer doen, maar dat de kracht er in nog niet helemaal terug is.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Waar vind je betere gesprekken dan hier?quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, had even behoefte aan rust en een goed gesprek.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee joh alles kan nog gebeuren ff kan nog een woord hè makkelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef Paul het volgende:
Kunnen we @:dotteke als kampioen beschouwen van novemberWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhuhquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar vind je betere gesprekken dan hier?![]()
![]()
Nou echt heel erg fijn neem aan dat jullie ook hartstikke blij zij feliciteer haar maar namens mij en succes met de handen ik hoop dat voordat ze aan het werk gaat ze toch een stukje beter zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Oh, ik hoor net trouwens wel dat haar handen geen pijn meer doen, maar dat de kracht er in nog niet helemaal terug is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is soms ook hartstikke nodigquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, had even behoefte aan rust en een goed gesprek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oa via WhatsApp. En dat had ik serieus nodig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar vind je betere gesprekken dan hier?Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: