Danku!quote:
Welkom Missquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat zo, dan kom ik op het juiste moment terug
Dan doet toch iets niet goed hoor als dat de mond niet vultquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:55 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm valt ook niet echt een volle mond te noemen dan.
Danku aloaquote:
O kak ...quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een fiets regelen vergeet je nog.
Ja hij is het lijdend voorwerpquote:
Eerder leidendquote:
alles ging prima maar de leeftijd werkte niet mee héquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doet toch iets niet goed hoor als dat de mond niet vult
Hoe smeuïg?quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Muis! Welkom in het smeuiige vrijdagavondDTStopic
Dat doet ze morgens op de pot, een berichtje tekent aan Dotquote:
Oh vertel ...en ga je nou alsjeblieft niet meer zo beroepen Je zwijgrecht. Wees een echte meid en gooi het er uitquote:
Moet ik maar weer eens halenquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Calvé pindakaas levels van smeuïgheid!
Liever Jacquelinehasselbaink, ik heb nog 2 flessen cola voor haar in de koelkast.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig krijg je DJMO op bezoek leuk hoor
Wie het kleine niet eert is het grote niet Weerdquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:59 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
ik lijd en leid niet.
ik ben er gewoon content mee
He, das Rob he die dat doet. Ik nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh vertel ...en ga je nou alsjeblieft niet meer zo beroepen Je zwijgrecht. Wees een echte meid en gooi het er uit
Ik heb jou dat ook wel eens zien tikken hierquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
He, das Rob he die dat doet. Ik niet
Ja, als lemming, ik doe dat normaal niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb jou dat ook wel eens zien tikken hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |