Daar ging m'n bierquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:47 schreef Rob het volgende:
[..]
t was ook niet het gewenste resultaat.
maar hij is nu tenminste schoon gesabbelt
Ik was mijn handen in onschuldquote:
teveel kramp van het lachen om het nog fatsoenlijk binnen te houden.quote:
Ehm lijkt me wel ff verstandig meisquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waar het hart vol van is zeg eens een loopt de mond van over .........maar....... ik zeg maar even niks🤭
Je loopt achterquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm lijkt me wel ff verstandig meis
Het is je van harte gegundquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
En nu heb ik kramp in m'n kaken ...
van het lachen wel te verstaan
Heb ik het toch verstandig aan gedaan om niet te zeggenquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm lijkt me wel ff verstandig meis
Gun Jij haar nu kramp in de kaken😛quote:
Is dat zo, dan kom ik op het juiste moment terugquote:
Lees maar even terug. Lachen gegarandeerd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat zo, dan kom ik op het juiste moment terug
En een fiets regelen vergeet je nog.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja joh, gordijnen ophangen, bitterballen consumeren, broodjes afbakken
Heb ik ook vaak hoor dan loop je bij de pc weg en dan ga je wat doen en dan kom je terug en dan ga je verder lezen bij waar je gebleven bent en antwoord geven en dan kom je er achter dat je eigenlijk achterlooptquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja joh, gordijnen ophangen, bitterballen consumeren, broodjes afbakken
hmm valt ook niet echt een volle mond te noemen dan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker nooit geleerd om niet met een volle mond te praten
JA. VAN HET LACHEN 😍quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gun Jij haar nu kramp in de kaken😛
Dit ging toch over jou?quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:55 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm valt ook niet echt een volle mond te noemen dan.
Gezellig krijg je DJMO op bezoek leuk hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een fiets regelen vergeet je nog.
Welkom terug Ms liefbaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat zo, dan kom ik op het juiste moment terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |