Je moet je niet zo druk maken, nergens voor nodig.quote:
Zou wel eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Het beste is dat we allemaal stoppen en vrij baan maken voor mario
quote:
Dat willen wij allemaal wel meemaken natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermaak mij altijd prima met mario, ik gun hem ook wel wat rust. dus wat spreken we af mario.
pauze tot 18:00 of 20:00? roept u maar
Allemaal naar Dagbagger toe en dit topic voor hem alleen houden?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Het beste is dat we allemaal stoppen en vrij baan maken voor mario
6 uurtjes slapen voor allebeiquote:
Puntjes krijgen heb je zelf niet in de hand. Je hebt net geluk of niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Voor Schakel is dit ook niet gezond iedere keer dag en nacht te zitten. Voor beide niet
Die hoor ik niet klagen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Voor Schakel is dit ook niet gezond iedere keer dag en nacht te zitten. Voor beide niet
Dat is zo, maar daarom heb je wel je rust nodig tussen het puntjus halen doorquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puntjes krijgen heb je zelf niet in de hand. Je hebt net geluk of niet.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Die hoor ik niet klagen.
En mij boeit het niet of het gezond is of niet, moeten ze lekker zelf weten.
Moeten ze ook zelf weten. Net zoals ik zelf moet weten dat ik zeg dat het niet gezond isquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Die hoor ik niet klagen.
En mij boeit het niet of het gezond is of niet, moeten ze lekker zelf weten.
mooie taak voor @aloaquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
wie is de notaris enzo?
wie maakt mij wakker als hij toch los gaat
Niet met de puntjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:47 schreef maily het volgende:
En wederom gaat het hier hard.
Dankzij @:Schakeltopia en @:mario390
Ik app je welquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
wie is de notaris enzo?
wie maakt mij wakker als hij toch los gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |