Minder erg omdat daar tenminste nog IETS van smaak aan zit, maar je doet me ook niet echt een plezier met een bord van die groene knikkers die van je vork af rollen idd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, heb ik ook met doperwten
Ja, ergens snap ik het wel een heel klein beetjequote:Op vrijdag 27 november 2020 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja dat is dan pech
Hij maakt het zich ik zelf gewoon moeilijk
Ja als de saus sterk genoeg van smaak is valt het nog NÉT te tolereren, maar ik zou die saus liever door een pasta hebben of zo!quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door de Chili con carne vind ik dat wel meevallen.
Wat dat betreft hebben we dezelfde smaakquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder erg omdat daar tenminste nog IETS van smaak aan zit, maar je doet me ook niet echt een plezier met een bord van die groene knikkers die van je vork af rollen idd.
Als er worteltjes doorheen zitten, blief ik het overigens HELEMAAAAAL niet!
Zonder wortels kan ik het nog wel eten, maar met?
Nou ja, smaak?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we dezelfde smaak
Op zee verbrand?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Plastic afval dat niet meer verwerkt kan worden tot nieuwe kunststoffen, word verbrand (o.a. door de AVR op zee) Hetr grootste deel (65%) gaat naar fabrieken die het weer kunnen verwerken. De rest komt op de stort terecht.
Althans dat zijn de cijfers die men wil halen.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we dezelfde smaak
Haha zo dik gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
12 uren zit ik dat conjo nu te blokken
Ik weet niet zeker of die boot nog vaart maar dat was 5 jaar geleden wel zo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zee verbrand?
Okee met een beetje pech komt er door onhandig verplaatsen van het afval in combinatie met wind dan misschien toch IETS in de zee terecht, maar dat zal vast niet veel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt geen DT pakken voor Mario vannacht, die valt straks als een blok in slaapquote:
Dat hoort bij het spelquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ergens snap ik het wel een heel klein beetje
Hij speelde goed deze maande en dan komt er iemand en die schopt je een plaats naar beneden
Voor Mario is dat heel erg
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt geen DT pakken voor Mario vannacht, die valt straks als een blok in slaap
Maar we kennen Mario toch, weten hoe hij er in staatquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat hoort bij het spel
Zo zak ik ook naar beneden en zo sta ik weer in de top 20
nee dat werd ik erder ,slapenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt geen DT pakken voor Mario vannacht, die valt straks als een blok in slaap
quote:
DAn heeft hij zich niet aan de regels gehouden. Niettemin is het niet het leukste bericht van de dagquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef maily het volgende:
O jee .... wat een horror
Man komt met handen in wals terecht bij bedrijfsongeluk
Jou kennende ga je je verslapenquote:
Bah dat is wel heel naarquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef maily het volgende:
O jee .... wat een horror
Man komt met handen in wals terecht bij bedrijfsongeluk
Kloptquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar we kennen Mario toch, weten hoe hij er in staat
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of die boot nog vaart maar dat was 5 jaar geleden wel zo.Afvalverbranding op zee is halverwege de jaren 90 verboden geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
je moet helemal niks babellen ben woestquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geeft niks, lekker beetje rust pakken. is goed voor je
Gewoon rustig blijven,quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt
Misschien dan minder op reageren als hij boos doet
Maar de vergunning was zeker tot 2017 geldig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Afvalverbranding op zee is halverwege de jaren 90 verboden geworden.
oke maar dat hoeft helemaal niet kerel. en nogmaals, laten we dan pauze inlassen, gaan tot x uur niet posten en dan gaat de strijd dan verderquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet helemal niks babellen ben woest
op jou
Nee hoor Mario kan ook heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
hij wordt pas rustig als wij allemaal wegblijven
Niet rustig bij Mario is boos Denk ik danquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor Mario kan ook heel gezellig zijn
Dan verpest hij het weer op deze manier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor Mario kan ook heel gezellig zijn
Ik zou jou ook niet meer geloven. Je hebt nu drie gezegd ik gaquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermaak mij altijd prima met mario, ik gun hem ook wel wat rust. dus wat spreken we af mario.
pauze tot 18:00 of 20:00? roept u maar
aaaaaaaa smelt, wat een lekker jong is hetquote:
er is tot op heden niets afgesproken, dus dan hoef ik mij daar ook niet aan te houden tochquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet meer geloven. Je hebt nu drie gezegd ik gaGaat weg en komt weer terug
Echt he, zo'n foto maakt je dag weer goed.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
aaaaaaaa smelt, wat een lekker jong is het
Van Mij hoef je je er niet aan te houden hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er is tot op heden niets afgesproken, dus dan hoef ik mij daar ook niet aan te houden toch
rust tot 22 00quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermaak mij altijd prima met mario, ik gun hem ook wel wat rust. dus wat spreken we af mario.
pauze tot 18:00 of 20:00? roept u maar
Vanaf hoe laat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |