Ook met die lui die bellen, ze doen altijd of je hun vriendje bent. He hallo weet je nog dat wij samen een contract hebben afgesloten vorig jaar. Dan zeg ik, spreek ik met de duiven dan? Dan is het even stil en vragen ze waarom?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit hoor, ik zit daar ook niet op te wachten
Voor hoelang dit keerquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaahaaa ik ga zo wel weer hoor
Dat geloof ik veel eerder ja. Daarom dat er ook amper gecontroleerd wordt wat je in die plastic container gooit.quote:
Misschien kan je vannacht wat pakken, mits je niet in slaap valt nu je de hele nacht en dag al op bent.quote:
Ikke neverquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik had wel ff zin in zo'n discussie!
In dit geval geloof ik de verwerker niet. Het hele verhaal gaat erom dat het een nieuw bedrijf was dat even een beetje geld wilde verdienen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat geloof ik veel eerder ja. Daarom dat er ook amper gecontroleerd wordt wat je in die plastic container gooit.
Sommige mensen legen hun grijze container zelfs in de plastic container als ze vergeten zijn die aan de weg te zetten, en het wordt gewoon geleegd.
Die was toch niet op jou post skattiequote:
Ja okee, over zulke specifieke gevallen weet ik het niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In dit geval geloof ik de verwerker niet. Het hele verhaal gaat erom dat het een nieuw bedrijf was dat even een beetje geld wilde verdienen.
Waarom kan je niet in de badkamer dan?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:14 schreef mario390 het volgende:
gaat me niet om de platz 4
het gaat om dat dat ik nks doen kann
kann niet in badkamer niks
Hij kan er niet tegen als anderen puntjes krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
Jemig jij kunt echt niet tegen je verlies![]()
![]()
Er stond geen naam bijquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was toch niet op jou post skattieWel goed kijken he
wel je snapt helemal niksquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij kan er niet tegen als anderen puntjes krijgen.
Das ook weer waarquote:
12 uren zit ik dat conjo nu te blokkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom kan je niet in de badkamer dan?
Het heeft inderdaad te maken met subsidies maar ook met vergunningen die per verwerker verschillen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, over zulke specifieke gevallen weet ik het niet.
Wel weet ik behoorlijk zeker dat een flink deel van het plastic afval verbrand wordt of gewoon op de stort terecht komt met de rest van het afval, maar het lijkt me ERG sterk dat ze het vanuit Drenthe naar de Noordzee of de Atlantische oceaan of whatever brengen om het daar te dumpen.
Ik heb ook gehoord dat veel afval aan Duitsland of andere Europese landen verkocht wordt. Schijnt iets met subsidies te maken te hebben voor afvalverwerking of zo.
O herkenbaar ik laatste drie hele dagen en avonden achter elkaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
12 uren zit ik dat conjo nu te blokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |