quote:
Zal ik boos op hem worden?quote:
Kan niet echt boos zijn op Aloaquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik boos op hem worden?![]()
Ik ook niet.quote:
Ik kijk wel uitquote:
Mooi zo, houden we zoquote:
Puntjes krijgen of uitdelen vind ik wel leuk maar ik ga mij er niet druk over maken.quote:
Nee dat heb ik jou ook nooit zien doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puntjes krijgen of uitdelen vind ik wel leuk maar ik ga mij er niet druk over maken.
Hello Skeetquote:
Wacht maar eens als de maand winnaar een auto wint.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat heb ik jou ook nooit zien doen
Hahaha ik zie je al zo staan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:03 schreef mazaru het volgende:
Mijn badkamer spic en span! Van onder tot boven van links naar rechts uitgesopt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed idee, beter niet met de feestdagenquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Horeca stelt grens aan kabinet 17 jan Gaan wij weer open
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:03 schreef mazaru het volgende:
Mijn badkamer spic en span! Van onder tot boven van links naar rechts uitgesopt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dan is het ook een ander verhaal of niet dan. O dat zal een gekibbel gaan worden dan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wacht maar eens als de maand winnaar een auto wint.
Dan ga ik pas los.
Ik meen dat ze daar volgende week een beslissing over nemen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee, beter niet met de feestdagen
Wel altijd met muziek en zodra ik de mop in mijn handen heb moet ik toch altijd ff een dansje makenquote:
Als het zo door kwakkelt al nu ben ik ook bang voor 17 jan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee, beter niet met de feestdagen
Ben heel benieuwd hoop dat ze een slimme beslissing nemen..quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik meen dat ze daar volgende week een beslissing over nemen.
Die kans is zeer zeker aanwezigquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er een kans dat in de 2 uur dat ik op werk ben al 3x pauze heb genomen?
Leuke UIquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er een kans dat in de 2 uur dat ik op werk ben al 3x pauze heb genomen?
Nog ff een gauw berichtje, aangezien ze net thuis is!quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vrouw haar handen en een eventuele nieuwe baan?
Ik persoonlijk vind dat ze te vroeg waren.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoop dat ze een slimme beslissing nemen..
Wat een geweldig nieuws en wat fijn voor jullie. Ook al zo snel eigenlijk is het misschien toch werkeloos geweest. Helemaal top gedaan. Ik hoop dat ze naar haar zin heeft en daarmee lang kan blijven gefeliciteerd namens mijquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog ff een gauw berichtje, aangezien ze net thuis is!
Lief dat je er zo benieuwd naar bent!
Haar handen zijn gelukkig weer normaal!
En komende maandag en dinsdag neemt ze vrij van haar oude werk om bij haar nieuwe baan te werken.
Ze hebben mijn telefoonnummer en hadden mij een appje gestuurd.
Ik heb hen verteld dat ze echt 100% voor het nieuwe werk wil gaan. "Oh, dan zullen we haar vanaf het eind van haar oude werk zo veel mogelijk bij ons proberen in te plannen!"
(Ze heeft laatst al een dagje meegedraaid. Weer productiewerk, maar nu in een veel kleiner team en met oudere mensen. De werkdruk ligt veel lager, het is lichter werk, bij gewoon kamertemperatuur en het is dichter bij huis ook!)
Liever te vroeg dan te laat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat ze te vroeg waren.
Alleen maar plus punten dusquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog ff een gauw berichtje, aangezien ze net thuis is!
Lief dat je er zo benieuwd naar bent!
Haar handen zijn gelukkig weer normaal!
En komende maandag en dinsdag neemt ze vrij van haar oude werk om bij haar nieuwe baan te werken.
Ze hebben mijn telefoonnummer en hadden mij een appje gestuurd.
Ik heb hen verteld dat ze echt 100% voor het nieuwe werk wil gaan. "Oh, dan zullen we haar vanaf het eind van haar oude werk zo veel mogelijk bij ons proberen in te plannen!"
(Ze heeft laatst al een dagje meegedraaid. Weer productiewerk, maar nu in een veel kleiner team en met oudere mensen. De werkdruk ligt veel lager, het is lichter werk, bij gewoon kamertemperatuur en het is dichter bij huis ook!)
Ik bedoelde meer met te vroeg de maatregelen loslatenquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever te vroeg dan te laat.
Om de boel weer open te gooien qua horeca?quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat ze te vroeg waren.
En weer bewijst dat dus dat ieder einde een nieuw begin is!quote:
Zekers, en als het ook nog eens 10 keer beter en fijner isquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En weer bewijst dat dus dat ieder einde een nieuw begin is!
Om de laatste maatregelen die zijn getroffen hadden weer losgelaten speeltuin dierentuin bioscopen theaters et cetera weer open zwembaden sportvelden sportclubsquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Om de boel weer open te gooien qua horeca?
Oh, verkeerd gelezen dan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met te vroeg de maatregelen loslaten
ik had het ook met Krom getypt eigenlijkquote:
Mwa maar hoelang moet zoiets dicht blijven dan? Een maand langer dan een maand?quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om de laatste maatregelen die zijn getroffen hadden weer losgelaten speeltuin dierentuin bioscopen theaters et cetera weer open zwembaden sportvelden sportclubs
Iig tot na de feestdagen lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa maar hoelang moet zoiets dicht blijven dan? Een maand langer dan een maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |