Daaromquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:49 schreef Schakeltopia het volgende:
zo is dat, als ik het niet naar m'n zin heb dan ben ik er niet
Het moet geen moeten wordenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ergens is dat heel geen onverstandig besluit meneer
doe even lekker je ding en zie maar hoe het loopt manquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:51 schreef mario390 het volgende:
ik kann niet zeggen of ik om 20 00 fit
ben maar 8 uren
gaa ik niet meer uithalten
Gewoon doen wat goed voor jou voelt Mario. Gewoon DT pakken vannacht sta er er weer een paar voorquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:51 schreef mario390 het volgende:
ik kann niet zeggen of ik om 20 00 fit
ben maar 8 uren
gaa ik niet meer uithalten
Precies.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doe even lekker je ding en zie maar hoe het loopt man
komt goed kerel
Moet je ook niet doen mario, denk aan je rust enzquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:49 schreef mario390 het volgende:
ik gaa zo ,moet wat opruimen
inkopen,ik will niet tot middernacht spelen
quote:
ik ook, in ieder geval de aankomende uren en voor je het weet kom ik heel niet meer terug. we zullen het zienquote:
Ik ben straks weer even weg om te etenquote:
Jij moet blijven.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ook, in ieder geval de aankomende uren en voor je het weet kom ik heel niet meer terug. we zullen het zien
Hoe is het trouwens met je vrouw haar handen en een eventuele nieuwe baan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |