Valt hier vandaag toch niets te verdienenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha geeft niks. Ik moest lachen.
Is het zo druk?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt hier vandaag toch niets te verdienen
Wel bijna, totdat een dame mijn blokte.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang corona er is en we mogen niets is dit een mooie afleidingquote:
die vlieger gaat echt niet op hoor. ons mario heeft gewoon puntjes gepaktquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Schakel is erquote:
Huisje heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt een vogelhuisje neergezet om vogels te lokken , waarmee je vervolgens de kat lokt![]()
Wel een prachtig beest
Lekker ontspannen hequote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
owja relaxing blues is wel heel relaxed
Niks mis meequote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang corona er is en we mogen niets is dit een mooie afleiding
Als je eens weet hoe vaak ik vandaag gebokt ben........euhhhhhhhhhhh gebolktquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel bijna, totdat een dame mijn blokte.
Niet veel, ik ook van de hele dag een paar, normaal rond deze tijd zit ik al aan de 60quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die vlieger gaat echt niet op hoor. ons mario heeft gewoon puntjes gepakt
Gebokt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je eens weet hoe vaak ik vandaag gebokt ben........euhhhhhhhhhhh gebolkt
Wat een levenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Slapen, douchen, koken, eten en weer van voor af aan beginnen
En zo is het.quote:
ik had ook maar een verschil van 4 punten hequote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel, ik ook van de hele dag een paar, normaal rond deze tijd zit ik al aan de 60
hoezo is hij vanaacht terug gekomen ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel, ik ook van de hele dag een paar, normaal rond deze tijd zit ik al aan de 60
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |